Mitä sinulla on mitä joku saattaa kadehtia?
Kommentit (81)
Omalta kohdaltani veikkaisin mun lähes täydellistä elämänhallintaa. Elän rauhallista ja seesteistä elämää. Ei ole rahahuolia. (Tosin en ole varakaskaan). Ei ole riippuvuuksia. Mulla on homma ns. täysin hallinnassa. Olen tästä joskus kuullutkin kuittailua. Olen myös ollut silmätikkuna ihmiselle, joka on vastakohtani. Silloin joku sanoi kyseen olevan kateudesta.
Ihan asiallinen avaus. En itse nuorempana tajunnut, että joidenkin ihmisten nuiva suhtautuminen minuun (tuolloin halusin vielä olla ystävä kaikkien kanssa) mitä luultavimmin johtui kateudesta. Nyt sen tajuaa jo paremmin.
Fiksut ja täyspäiset lapset ja lastenlapset. Rakastava mies, kauniit kodit Suomessa ja ulkomailla. Omaa aikaa.
Toisaalta terveys on huono, onneksi 2. kodin lämpö auttaa tässä
15 000 e säästötilillä. Kai siitä joku voi olla kateellinen vaikka tällä palstalla kaikilla se 500 000 e vähintään säästössä...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon läpi elämäni pitänyt itsestään selvyytenä hyviä vanhempia, kun itselläni on hyvät vanhemmat, mutta tänne palstalle kun eksyin niin voin kuvitella joidenkin olevan kateellisia joilla on hyvät perheet. Tämä palsta on avannut silmäni.
Menee aiheesta sivuun, mutta menköön... Mietin jokin aika sitten Vesa-Matti Loirin kuolemaa ja tämän puheita jälleensyntymästä. Mielessäni sanoin, että jos synnyn vielä uudestaan anna minun syntyä ihmiselle, joka haluaa lapsen. Tällä palstalla joku kirjoitti joku päivä sitten rukoilleensa, että saisi lapsen. Siitä se ajatus sitten lähti...
Hyvä kiitollisuuden aihe sinulla. Muista kertoa tästä vanhemmillesikin.
Vierailija kirjoitti:
Playstation 5.
Tahtoo! Tahtoo! Tahtoo!
Lievästi turhauttavaa, kun tuota vekotinta ei saa mistään. :D Näillä näkymin vuonna 2024 tulisi olemaan edelleen pula noista. >.> M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Playstation 5.
Tahtoo! Tahtoo! Tahtoo!
Lievästi turhauttavaa, kun tuota vekotinta ei saa mistään. :D Näillä näkymin vuonna 2024 tulisi olemaan edelleen pula noista. >.> M27
Oli kyllä aikamoinen ihme että sain sen hommattua.
Vierailija kirjoitti:
Palkka on kolmasosa samantasoisen asiantuntijan työstä yksityisellä puolella, mutta se yksi julkisen puolen työntekijän ekstralomaviikko vuodessa tuntuu aiheuttavan hirveää kateutta hirveän monissa sellaisissa, jotka omistavat itse isommat asunnot ja autot, puhumattakaan kaikesta siitä mihin itsellä ei ikinä tule olemaan varaa: mökki, vene ja ulkomaan loma-asunto.
Tää viikko on piikkinä monen lihassa. Kun ihmiset ei tajua, että duunia on tehtävä 15 vuotta ennenkuin sen viikon saa.
Ja 10 vuotta, että saa 30 vuosilomapäivää, yksityisellä sen saa vuodesta. Julkisella on 28 pv ennen tuota kymmentä vuotta.
Oma asunto rauhallisella paikalla, keskellä kaupunkia ja järven rannalla. Sen lisäksi on tietysti vähän fyrkaakin, jotta pystyn pitämään elintasoani yllä.
Perittyä omaisuutta, vapaa-aikaa (en ole tällä hetkellä työelämässä) ja melko vaivatta hoikkana pysyvä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon läpi elämäni pitänyt itsestään selvyytenä hyviä vanhempia, kun itselläni on hyvät vanhemmat, mutta tänne palstalle kun eksyin niin voin kuvitella joidenkin olevan kateellisia joilla on hyvät perheet. Tämä palsta on avannut silmäni.
Menee aiheesta sivuun, mutta menköön... Mietin jokin aika sitten Vesa-Matti Loirin kuolemaa ja tämän puheita jälleensyntymästä. Mielessäni sanoin, että jos synnyn vielä uudestaan anna minun syntyä ihmiselle, joka haluaa lapsen. Tällä palstalla joku kirjoitti joku päivä sitten rukoilleensa, että saisi lapsen. Siitä se ajatus sitten lähti...
Hyvä kiitollisuuden aihe sinulla. Muista kertoa tästä vanhemmillesikin.
Olen osoittanut kiitollisuutta vanhemmilleni.
Tosi kauniisti kirjoitit viestisi. Mä vähän herkistyin tässä.
Omistusasunto
Varaa ruokaan
Oma velaton auto
Halpa sähkösopimus
Toimiva parisuhde
Toimiva parisuhde. Se on myös asia, jota itse nuorena kavereilta kadehdin. 29-vuotiaana löysin mieheni ja joka päivä olen suhteesta kiitollinen. 18 vuotta yhdessä.