Mitä sinulla on mitä joku saattaa kadehtia?
Kommentit (81)
Palkka on kolmasosa samantasoisen asiantuntijan työstä yksityisellä puolella, mutta se yksi julkisen puolen työntekijän ekstralomaviikko vuodessa tuntuu aiheuttavan hirveää kateutta hirveän monissa sellaisissa, jotka omistavat itse isommat asunnot ja autot, puhumattakaan kaikesta siitä mihin itsellä ei ikinä tule olemaan varaa: mökki, vene ja ulkomaan loma-asunto.
Vierailija kirjoitti:
Lastenlapsia
Taatusti ihan karseen näkösiä räkänökkia.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ihonväri.
Huono väri Suomessa.
Tämä ei ole uskottavaa kun olen tällä palstalla ja sanon näin: Elämäni on raiteilla.
Näin se vaan on oikeasti asiani.
Vierailija kirjoitti:
Kyky tehdä kuperkeikka.
Heitäpä sinä volttia sillä aikaa kun minä teen kyber-keikan.
Itsevarma ja leuhka persoonallisuus
Hyvä ulkonäkö, urheilullisuus, hyvä parisuhde, iso perhe, ei rahahuolia. On myös paljon mitä kukaan ei kadehtisi ettei mene itsekehun puolelle.
Taidetta.
Minulla on 900 euron animepatsas ja 1400 euron videopelihahmopatsas. M27
Ihana ulkonäkö, hyvä iho aina, myös teininä. Paksu luonnontaipuisa tukka. Luonnostaan näkyvät ripset ja kulmakarvat, oma asunto, rahaa, miekkosia, automobiili.
Ainiin ja olen myös aina ollut fiksu. -miekkosnainen
Lapset huostassa kyllä kertoo paljon.
Minusta on itsekunnioittavaa lähteä heti suhteesta jos väkivaltaa ilmenee ja myös asettaa lapsensa etusijalle heidän olleessaan huillettavan ikäisiä.
Se kyllä maksaa itsensä takaisin. Kirjoitan kokemuksesta. Elän nuoruuttani nyt. Olin teiniäiti aikoinaa.
N43