Miten näillä sateisilla syyssäillä saat riittävästi liikuntaa?
Kun sadepäiviä saattaa sattua useampikin peräkkäin, miten saat innostusta liikuntaan? Miten liikut, kun kävelyyn on märkää ja vielä ei ole hiihtomahdollisuuttakaan?
Liian helposti näillä säillä jää sohvalle.
Kommentit (55)
Musa soimaan ja tanssimaan! Esim kymmenen kappaletta on jo hyvä reeni.
Liikkumalla sisällä. Pallopelejä, ryhmäliikuntaa, kuntosalia.
Sään mukaan vaatteet. Raikas syyssää piristää!
Sateiset syyskelit on niitä parhaimpia aikoja vuodesta. Reippailen siis ulkona säännöllisesti. Tai no, vielä paremmaksi ehkä muuttuu kun rupeaa huurtumaan hieman, lehtien ollessa vielä osittain puissa.
Mulla on kevyt sadeviitta. Ei haittaa sade kävelylenkillä n 10 km menee kevyesti.
Käyn lenkeillä ja uimahallissa. En ole sokerista .
Ei mitenkään. Juo viiniä. Kohtaa alkaa jo glögikausikin. Laihdutetaan sitten tammikuussa hiihtoladulla ja kesä juostaan pitkin metsäpolkuja, niin kyllä se paino pysyy ihan hallinnassa.
Koiran kanssa on pakko lenkkeillä, satoi tai paistoi.
Harrastan kotijumppaa vuoden ympäri. Syksyisin ja talvisin se on mukavampaa kun ei ole niin kuuma. Kesäisin pitää jättää jumpat illemmalle tai keksiä vaihtoehtoista liikuntaa. Työväenopistolla on myös paljon erilaisia liikuntakursseja tai voi käydä vaikka kuntosalilla tai uimassa. Itse harrastan lisäksi myös kiipeilyä ja sadesäällä menen kiipeilyhalleille kiipeilemään.
Kohta saa koti tontilla liikuntaa kun pääsee haravoimaan. 🍁
Kumisaappaat ja sade takki , ei sen kummempaa tarvita .
Ei se ole kuin asenteesta kiinni. Miten joku sade voi muka estää lenkille lähdön? Sadetta kestävä takki ja housut vaan päälle ja menoks! Mä lenkkeilen säällä ku säällä ja koiraa on pakko liikuttaa, on husky rodultaan ja todellakaan ole moksiskaan mistään sateista. Enkä ole kyllä minäkään.
Lenkkeilen ilmalla kuin ilmalla. Sateella heikompikuntoiset lenkkarit jalkaan ja menoksi.
Kotona on joitain laitteita, niillä treenaan ja nostelen painoja. Kahvakuulia heiluttelen, pyöritän eripainoisia hulavanteita ja hypin hyppynarulla. Voimistelen aamulla heti heräämisen jälkeen. Nyt opettelen käsilläseisontaa, melkein jo onnistuu.
Kerrostalojen viileys ei auta asiaa ja virukset. Jos on hyvä sää, kuivaa, kävely onnistuu paremmin.
Syyskuun alusta huhtikuun loppuun harrastan vain sisäliikuntaa.