Kuinka myöhään päivällä/illalla otatte viimeisen kahvikupillisen?
Kommentit (27)
Ainoastaan Sunnuntai-iltana aamuvuoroa ennen en kuuden jälkeen ota. Usein tuolloin unirytmi muutenkin sen verran sekaisin ja hankala nukahtaa. Muulloin saatan hyvinkin vaikka viimeiseksi ennen nukkumaan menoa iltakahvit juoda.
Juon kahvia vain aamuisin. Mutta, jos päivällä niin ehdottomasti ei enää puolenpäivän jälkeen, jos meinaa yöllä nukkua.
Keitän kahvit aina illalla. Joskus saattaa kyllä tulla sellainen kahviripuli että en saa nukuttua koko yönä
En juo koskaan kahvia. Teetä juon yleensä vain aamulla ja vain yhden kupillisen.
Kahvia viimeinen klo 15, mutta energiajuomaa voi mennä vaikka kuinka myöhään. Kofeiini ei minulla vaikuta uneen mitenkään, eikä piristä.
Ilta kuuteen mennessä pitää olla juotu tai uni ei yöllä tule.
Juon kahvia vain aamulla ja aamupäivällä. Jos juon kello 12 jälkeen, huomaan jo vaikutuksia yöuneen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aamupäivällä kymmeneltä juon aamukahvit ja se on päivän kahviannos.
Mulla on aina ollut hyvät unenlahjat. Nukahdan 5 min sisään sänkyyn päästyäni. Kahvi ei vaikuta mitenkään tähän. Saatan juoda vielä kupillisen espressoa klo 22. Riippuu siis ihan siitä, miten tekee kahvia mieli.
Joskus ennen nukkumaan menoa, varsinkin silloin kun on niin väsynyt että ei jaksa nukkua ilman kahvia.
Vain aamulla ja kello 17. Vihreää teetä.
Juuri ennen nukkumaan menoa pitää saada vielä 1-2 mukia kahvia. Eli noin klo 23.
N. 16.30, jos oon tullut töistä. Su-to viimeistään 18, pe ja la viim. Klo 19.
Vierailija kirjoitti:
about 16-18 aikana
Minäkin juon ne iltapäiväkahvit yleensä klo 15-17 välisenä aikana. Aamuisin juon tavallisesti teetä. Talvella tulee joskus juotua lämmintä glögia tai kaakaota klo 18 jälkeen. Se kofeiini tehoaa parhaiten kun rajoittaa kahvin juonnin suunnilleen iltapäivään ja noin 2 isoon kuppiin (vastaa 3 pientä kuppia kahvinsuodattimen perusteella).
Vierailija kirjoitti:
Ilta kuuteen mennessä pitää olla juotu tai uni ei yöllä tule.
Minäkin olen luonnostani sen verran illanvirkku että en tarvitse ylimääräistä piristystä klo 18 jälkeen.
Juon kahvia myöhäänkin esim kun pääsen töistä iltavuorosta klo 21. Keitän usein myöhäiskahvit vaikka elokuvaa katsoen vaikka klo 23.