Mistä voi tietää haluaako mies olla minun kanssa loppuelämäni?
Tavattiin n. 26- ja 27 vuotiaina. Nyt ollaan 30 ja 31. Olen kertonut hänelle että etsin loppuelämää kestävää suhdetta ja hän sanoo samaa. Mutta mistä sen voi varmuudella tietää? Olen sellainen ihminen että kiinnyn syvästi ihmiseen ja satuttaisi jos joku vain laittaisi poikki monien vuosin jälkeen kun kaikki yhteist muistot, vaikeat ja hyvät ajat. En luultavasti hankkisi enää toista kumppania. Mies kehuu minua päivittäin kauniiksi koska näytän nyt hyvältä, ja nuorelta. Mutta entä sitten kun vanhenen? Ja seksiä meillä ainakin joka toinen päivä. Pitääkö vain ottaa riski että mies ei jätä?? Sanoisin että olen muuten hyvä nainen, lojaali, en petä enkä vilkuile muita miehiä. En biletä ja käyn töissä.
Kommentit (28)
Pohtikaa oletteko valmiita esim.toisen äkilliseen sairastumiseen, vaikka syöpään. Miten kohtaatte asian ,entä lapset, miten raha-asiat, omaisuus, työt,työttömyys jne. Kaikki voi muuttua yhdessä päivässä ,joten eläkää nyt ja nauttikaa toisistanne Pois elämänpelko.
Ei sitä tiedä. Sitä kutsutaan luottamukseksi
Tarkennan sitoutumisasiaa. Silloin kun molemmat haluavat ja päättävät sitoutua suhteeseen ja tahtovat rakastaa toisiaan.
Sitoutuminen ja rakkaus ovat tahdon päätöksiä.
Nauti vaan niistä hyvistä hetkistä niin kauan, kun niitä kestää.
Ei sitä voi mistään tietää vaikka menee naimisiin. Miehet kyllä kyllästyy aika pian koska nainen vanhenee ja alkaa pihtaamaan niin mies etsii uuden naisen.
4Ei haluta kumpikaan lapsia.
t. ap