Mitä me syötäs tänään, mä ja mun 19v poika
Kommentit (23)
Peruna, kana, salaatti. Tai karjalanpaisti. Pizza ja limukka.
Tein itsetehtyjä burgereita eilen. Oli hyvää.
🇺🇦🇮🇱
Tee valmiista italianpatapussista uuni ruoka. Valmista ohjeen mukaan (pilko mukaan muutama tomaatti). Laita uunivuokaan.
Päälle motzarellaa ja uuniin 15 min - 200 astetta.
Ilon kautta, voit opettaa aikuista lasta laittamaan ruoan.
Tölkki,kaks tomaattimurskaa. Siihen paloittelet makkaranpalat ja kuumennat. Ei se tuon kummempi tarvi olla.
Sinä voisit syödä munaa ja poika piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Peruna, kana, salaatti. Tai karjalanpaisti. Pizza ja limukka.
Karjalanpaistin kypsentämiseen menee vähintään 4 tuntia aikaa, joten yösyömiseksi menee, jos sitä alkaa tälle illalle laittamaan. Vai saako sitä jostain valmiiksi haudutettuna?
Mä ja mun 20-vuotias poikani tilattiin tänään pizzat kotipitsasta. Hyvää oli
Kysy pojaltasi, mitä menu'ta hän on suunnitellut. Jos on hyvä, eikun ruokia laittamaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Tein itsetehtyjä burgereita eilen. Oli hyvää.
Niin minäkin, siis tyttäreni kanssa yhdessä. Minä leivoin sämpylät ja tytär teki pihvit. Hyviä oli.
Jauhelihaa, riisiä, sieniä, paprikaa, sipulia ja curryllä ym. maustettuna ja samassa pannussa. Nopeaa ja hyvää, koska pidän curryn mausta. Ehkä tekin.
Siskonmakkarakeitto. Uunifetapasta. Pastaa bolognese. Pastaa ja kanakastiketta. Uunilohta. Lämpimät tonnikalaleivät. Linssikeitto. Valitse näistä, jos et halua kokata puolta tuntia kauempaa.
Jos minä kysyn 19-vuotiaalta pojaltani, mitä ruokaa itse teen, niin vaihtoehdot ovat pasta carbonara, quasidilla, tortilla. Jos kysyn, mitä einestä, niin vastaus on pakastepizza. Jos kysyn, mitä hartaan ravintolasta, niin nepalilaista.
Mää laitan vaa riisii ja kessuppii, ei aina maistu liha.
Näyttää edelleen olevan raskauskilot tallella, eli kokeile jotai salaattia välillä.
Olkaa ilman.