Mitä on nämä työpaikat, joissa
On palavereita ja asikastapaamisia. Usein täälläkin törmännyt moiseen, mutta mitä se tuottava työ näissä on?
Kommentit (6)
Omalla työpaikallani tuottava työ noissa on sitä, että hankitaan töitä rivityöntekijöille. Myyntiä, markkinointia, tarjousten ja sopimusten tekemistä, asiakkaiden kanssa määrittelyjä jne. Ilman em työntekijöitä mä pyörittelisin peukaloitani.
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikallani tuottava työ noissa on sitä, että hankitaan töitä rivityöntekijöille. Myyntiä, markkinointia, tarjousten ja sopimusten tekemistä, asiakkaiden kanssa määrittelyjä jne. Ilman em työntekijöitä mä pyörittelisin peukaloitani.
Myytkö viemärien sukituksia dementikoille?
Päiväkoti :D! Joka viikko on talon palaverit ja tiimipalaverit. Asiakastapaamisia kun lapsia tuodaan ja haetaan, sekä vasut ja muut. Muutaman esimerkin siis mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myytkö viemärien sukituksia dementikoille?
En. Mä olen koodari.
No tulee äkkiä mieleen myynti, markkinointi, osto, IT-ala (konsultointi ja muu firmaan ulkoa ostettava IT-työ), kaikenmaailman suunnittelufirmat, asiakastapaamisia lisäksi vaikkapa puheterapeuteilla, toimintaterapeuteilla, fysioterapeuteilla, remonttifirmoilla (arviokäynnit jne).