Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailin ja lopetin tapailun halusi jättää "oven auki"

Vierailija
28.09.2022 |

Ensin hän ei olisi halunnut lopetta tapailua, se sopikin hänelle paremmmin ja minä halusin etsiä muuta vakavampaa.
Sitten hän ehdotti että jättäisimme oven auki..

Tämän jälkeen hän ei ede vastannut viestiini jossa toivotin hyvää jatkoa jne.

Eikö tästä jää mielikuva että hänestä ovi on edelleen auki? Jos suhteen lopettaminen ns ignoorataan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli hänelle pelkkä seksisuhde ja hänen puolesta voisi jatkua samanlaisena.

Vierailija
22/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmers Only. Sivusto on tarkoitettu tositarkoituksella etsiville. Ainoa "ehto" on tulla näytille mekko ja Frödinge kakun kera. Kotikokin avulla pystyy opettelemaan kokkausta.

Panosta ilmoitukseen. Kerro kattavasti itsestäsi. Lisää loppuun ootko sub vai dom. Älä spämmää kuvia. Laita muutama hyvä.

Etkä turise tyhjältä tuntuvien kanssa. Keskity siihen joukkoon joka tuntuu aidosti hakevan seuraa. Nähkää Skypessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Ei vain viitsinyt vastata viestiisi, koska asia on nyt loppuun käsitelty. Itse en korvaani lotkauttaisi millekään "jätetään ovi auki" jutuille. Ei se tarkoita yhtään mitään.

Minusta tuo "jätetään ovi auki" on hauska lohkaisu mieheltä.

Vierailija
24/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Ei vain viitsinyt vastata viestiisi, koska asia on nyt loppuun käsitelty. Itse en korvaani lotkauttaisi millekään "jätetään ovi auki" jutuille. Ei se tarkoita yhtään mitään.

Minusta se vaikuttaa miehen yritykseltä saada ikäänkuin viimeinen sana ap.n eroilmoitukseen.  Siksi mies ei vastaa mihinkään toivotuksiin, kun sai (muka) jätettyä oven auki.

Vierailija
25/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan eteenpäin. Mies on ilmoittanut, ettei halua kanssasi suhdetta, mutta haluaa kuitenkin itsekkäästi, että jäisit odottelemaan häntä. Tee itsellesi palvelus ja unohda mies kokonaa, mahdollisimman pian.

Niin siis minä olin se joka halusin lopettaa suhteen.

Ja sinä lopetit. Ihan sama mitä mies tekee. Narsistit nyt ainakin haluavat aina pitää oven olemassa eivätkä siksi lausu jäähyväisiä. 

Vierailija
26/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se vaikuttaa miehen yritykseltä saada ikäänkuin viimeinen sana ap.n eroilmoitukseen.  Siksi mies ei vastaa mihinkään toivotuksiin, kun sai (muka) jätettyä oven auki.

Tuo viittaus "ovi auki" taitaa tarkoittaa naisen alavartaloa.

Vierailija
27/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viittaus "ovi auki" taitaa tarkoittaa naisen alavartaloa.

Taidat olla ainoa, joka niin ajattelee.

Vierailija
28/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa päästä panemaan silloin tällöin

Juurikin näin. Jos baarista ei irtoa niin soitto ap:lle tuottaa aina tyydytyksen. Miehelle. Ap selvästi on onnellinen osaansa mällipatjana. 

Oootteko teinejä? Jos et halua tavata eikä tyyppi kiinnosta niin mitä väliä vastaako se sun viesteihin vaiko ei. Estä joka mediassa tai ennemmin poista numero puhelimesta kokonaan. Et menetä mitään.

Tämä oletus kertoo enemmän sinun elämästäsi kun minun XD

Minä tai tämä mies emme käy baareissa, tai muutenkaan kätä alkoholia.

Voi voi, säälittävää.

ap

Vierailija
29/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku lähettää viestin "hyvää jatkoa" niin en minäkään sellaiseen vastaa. Se on se ns. viimeinen viesti.

Vierailija
30/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun siltä se minustakin vaikutti. Olemme ennenkin lopettaneet suhteen ja hän on se joka on tullut pyytämään takaisin. Mutta tällä kertaa haen jotain ihan muuta elämääni, halusin vain lopettaa suhteen nätisti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän