Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kutinaa alkuraskaudessa, onko normaalia?

31.10.2006 |

Mua on nyt vaivannut hirvee kutina useamman päivän.Kutisee ihan joka paikasta, mutta eniten mahasta, rinnoista ja kaulasta ja viime yönä alko kutittaa jalkapohjia ja kämmeniä. Erisan-voidetta oon käyttäny, ei apua. Yöllä pistin vähän hydrokortisonia, niin se autto silleen että sai nukuttua. Onkohan tää ihan normaalia? Yritin etsiä tietoo vanhoista viesteista, mutta huonolla menestyksellä... Tänään rv6+0.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että perushoitotunneilla kuvailtiin juuri tuommoista kutinaa joka liittyi maksan vajaatoimintaan..mutta tätä ilmeni kyllä vasta loppuraskaudesta!

Ota yhteyttä terveyskeskukseen!

Sussu+Tinpu rv 12+6

Vierailija
2/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet kuullostavat ihan raskaushepatoosilta, mutta sitä ilmenee yleensä rv30

Käy googlettamassa hakusanalla RASKAUDEN AIKAINEN MAKSASAIRAUS,

siellä on tietoa ja kuvailtu oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin terveydenhoitajalle, joka käski olemaan huolehtimatta. Ilmeisesti jotain ilmastoon tai pesuaineeseen liittyvää...

Tuosta raskaushepatoosista itsekin olen lukenut, mutta ihmetytti kun kutisi näin aikaisin.

Vierailija
4/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni nimittäin esikoista odottaessa iski ihan julmettu kutina, etenkin selkäpuolelle alaselkään, ennen esíkoista oli keskenmeno, josta tuli samat kutinat. Nyt olen raskaan rv 14 ja jälleen samat kutinat on koettu. Ihan hillitöntä etenkin suihkussa, rinnat, maha, selkä, kainalot kaikki kutisi!!!! Nyt jo voiton puolella kutinoiden ja muidenkin pahoinvointien ja väsymysten suhteen. Onnea odotukseen, älä huoli, veikkaisin runsasta hormonimäärä elimistössä joka pistää kutisemaan:) Katsopa seuraavassa raskaudessa, todennäköisesti sama juttu:) Se on ainakin mulla merkki siitä että olen raskaana, kutina alkoi jo ennen plussaamista.