Nuoret naiset popsivat yhä enemmän masennuslääkkeitä, vanhustenhuolto ja terveyspalvelut ovat kriisissä..
valtio velkaantuu vauhdilla, työttömiä ja työvoimaviranomaisia kuormittava aktiivimalli 2 saa sekä työttömät että heitä palvelevat viranomaiset voimaan pahoin, Uniperin laskuja maksetaan vuosikymmeniä, maahan tullaan nyt sekä idästä että etelästä ja järjestettyjen ilmasiltojen kautta, työssäkäyvät pienitulosiet miehittävät ruoanjakelupisteet ja sähkölaskut menee usealla ulosottoon. Katurikollisuus kasvaa vauhdilla...
Rikkaille on jaettu tukipaketteja ja osinkoja. Jopa pöytälaatikkofirmoille on myönnetty koronatukia. Liikennemerkit on päivitetty sukupuolineutraaliksi, ja hanhille on suunniteltu laskeutumispeltoja. Pääministeri patsastelee Voguessa ja bilettää kaiken maailman seiskajulkkisten kanssa. Miten on mennyt niinku omasta mielestä hallitus?
Kommentit (66)
Puhumattakaan ap:n ja ensimmäisen vastaajan kaltaisista miehistä, jotka ei popsi lääkkeitä eikä sen takia kykene menemään töihin ja jotka yhteiskunta joutuu elättämään kuin pienet lapset.
Koita nyt päästä jo yli niistä liikennemerkeistä. Se uudistus oli päätetty aikaa sitten eikä liity mitenkään sukupuolineutraaliuuteen vaan siihen että liikennemerkit haluttiin yksinkertaisemmiksi.
Itse Jussi Halla-ahohan sanoi aikanaan, että säästäminen pitää aloittaa toimettomista miehistä.
Voiko joku olla oikeasti niin daiju, että kuvittelee kaiken aloituksessa mainitun johtuvan nykyisestä hallituksesta? :D
Vauvapalsta ei jätä koskaan kylmäksi.
Vanhukset saisi itse tehdä asialleen jotain eikä vain maata perse homeessa siellä sängyssä.
Huonoon kuntoon menee nuorempikin jos vain makoilee päivät pitkät.
Ja lisääntynyt jäätelön menekki lisää hukkumiskuolemia.
Sekin on vissiin nyk. hallituksen vika tai ainakin pääministerin syy?
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset saisi itse tehdä asialleen jotain eikä vain maata perse homeessa siellä sängyssä.
Älä anna Petterille ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vissiin nyk. hallituksen vika tai ainakin pääministerin syy?
Kai tämä kirjoitetaan sloganiksi demareiden tulevaan vaalimainontaan?
Kaikki on aina muiden syytä ja aiheuttamaa tai vähintään naisvihaa
sdp
Masennus koskee samalla tavalla nuoria miehiä.
Taitaa olla jopa niin että syrjäytyminen, päihdeongelmat ja rikosongelmat huomattavasti yleisempiä nuorilla miehillä.
Naiset täyttää korkeakouluja ja yliopistoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse Jussi Halla-ahohan sanoi aikanaan, että säästäminen pitää aloittaa toimettomista miehistä.
Eli Jussista ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä lähettää tuo kommentti sen sähköpostiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset pyytävät anteeksi olemassaoloaan, lukiolaiset ahdistuvat, nuoriso voi pahoin ja pm hakee elämänsä iloa, valoa ja hauskuutta päihteillä.. Ei juma mikä maa
Ei se nyt maan vika ole, jos jollain ihmisillä on huono itsetunto! Marginaaliryhmä pitää itsestään meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä lähettää tuo kommentti sen sähköpostiin.
ÄLÄ ruoki Petteriä!
Vierailija kirjoitti:
Totta toinen puoli. Osa vanhuksista on lääkitty sairaaksi ja sen vuoksi ovat liikkumattomia. Oksettavaa toimintaa lääkäreiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
- Mestari, Scripta 2005
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla oikeasti niin daiju, että kuvittelee kaiken aloituksessa mainitun johtuvan nykyisestä hallituksesta? :D
Vauvapalsta ei jätä koskaan kylmäksi.
Nykyisen hallituksen ja hallituspuolueiden saavutukset
- Koronatuet - tämän hallituksen vastuulla
- Sote, jossa heitettiin tehostamistarpeet roskakoppaan ja luotiin entistä kalliimpi hallinnointihimmeli
- Nykyinen pääministeri lupaili oppositiosta että sairaanhoitajien pitää mennä lakkoon, jotta saisivat vieläkin parempaa palkkaa. Päättävässä asemassa mielipide muuttui
- Uniperin pelastusneuvottelut
- Katurikollisuus ... Tässä on tietty porukka yliedustettuna, joka on ollut nykyisen hallituksen puolueiden suojelussa vuosikymmenet. Vasta nyt on ruvettu puhumaan että tuo ei ole ainoastaan rikkautta.
- Keskittyminen öyhötykseen, kuten sukupuolineutraaleihin liikennemerkkeihin, yms.
Muiden hölmöilyjä
- Uniperiin sijoittaminen. Fortumin johdolta käsittämätön ryssiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vissiin nyk. hallituksen vika tai ainakin pääministerin syy?Kai tämä kirjoitetaan sloganiksi demareiden tulevaan vaalimainontaan?
Kaikki on aina muiden syytä ja aiheuttamaa tai vähintään naisvihaa
sdp
- Minä tarjoon, sinä maksat
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan ap:n ja ensimmäisen vastaajan kaltaisista miehistä, jotka ei popsi lääkkeitä eikä sen takia kykene menemään töihin ja jotka yhteiskunta joutuu elättämään kuin pienet lapset.
Aika masentava paikka tämä Suomi jos vain lääkkeitä popsimalla kykenee töihin.
Lopunajat. Tulee vielä pahenemaan
mies54v