Mitäs tykkäätte tästä vaatteesta?
https://www.zalando.fi/next-bleiseri-silver-nx321g0fu-d11.html
Ajattelin syksyn/talven iltamenoja, yhdistäisin mustaan...istuvat housut+sileä simppeli pusero alle ja mustat kengät.
Kommentit (26)
Onpas kitkerää kommentointia, herättää ihan mielenkiintoni, että miksi itse en suhtaudu linkin vaatteeseen moisella tavalla ja tuomitsevalla vakavuudella vaan pikemminkin päinvastoin, on aina hienoa, jos joku pistää päällensä muuta(kin) kuin sitä "peruskauraa" ja tämä vuoden-ja maailmanaikakin suorastaan kaipaa hieman loistetta ja blingiä.
Ja tosiaan, en usko, että jokaisen kitkerän kommentin takana on hlö joka tekee kaikki päätöksensä ajatellen puhtaasti vain eettisesti tai maailmantuska harteillaan, en todellakaan.
Mielenkiintoista🤔
Vierailija kirjoitti:
Onpas kitkerää kommentointia, herättää ihan mielenkiintoni, että miksi itse en suhtaudu linkin vaatteeseen moisella tavalla ja tuomitsevalla vakavuudella vaan pikemminkin päinvastoin, on aina hienoa, jos joku pistää päällensä muuta(kin) kuin sitä "peruskauraa" ja tämä vuoden-ja maailmanaikakin suorastaan kaipaa hieman loistetta ja blingiä.
Ja tosiaan, en usko, että jokaisen kitkerän kommentin takana on hlö joka tekee kaikki päätöksensä ajatellen puhtaasti vain eettisesti tai maailmantuska harteillaan, en todellakaan.
Mielenkiintoista🤔
Samaa mietin, ei kai tämä elämä nyt ihan niin haudanvakavaa ole vaikka toki uutiset parhaansa mukaan niin toitottavat.
Välillä blingiä ja hohtoa, auttaa jaksamaan.
Ja vähän löysempi vanne pään ympärillä, kommentoinnissakin.
Paljetit ja kiilto on nyt ns pinnalla (päivän yhtä lehteä lainaten), myös arkivaatteissa. Mutta toki perus av-mamma tietää parhaiten ja oksentaa asialle.
Minusta aika ihana, ns statement-vaate, kun aiemmin oli vastaavia koruina.
Voisin itsekin harkita, mutta kun hopea ei ole mulle soveltuva väri.
Sain paketin eilen ja on _aivan ihana_ 🥰😍, eikä tarvitse miettiä koruja tms vaan siisti meikki ja huulipuna ja se on siinä!
Jestas mitä ylevyyttä ja ylemmyyttä jotkut hohkaa, teette varmasti omat KAIKKI hankintanne ajatellen ketjussa mainittuja asioita, lol😁 ja uskoo ken tahtoo.
Tavistylsimykset.