Entinen ihastus alkoi laittamaan viestiä kun aloin seurustelemaan toisen kanssa
Emme ole juurikaan jutelleet viimeisen vuoden aikana, mutta kun sai tietää, että mulla on poikaystävä, alkoi viestittelemään.
Muunmuassa totesi, että hän voisi tehdä aikajanan miten olen ulkoisesti muuttunut kaikista kuvista joita hänellä on minusta ja nyt kun toivoton hyvät synttärit kutsui mua rakkaaksi ja kehui mua kuumaksi 🤦🏼
Kommentit (16)
Ei halua pitää sua itse, mutta ei anna muillekaan.
Neuvoni on: ex on ex on ex. Asia on loppuun käsitelty.
Onnea uuden poikaystävän kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei halua pitää sua itse, mutta ei anna muillekaan.
Neuvoni on: ex on ex on ex. Asia on loppuun käsitelty.
Onnea uuden poikaystävän kanssa. :)
Emme ole ikinä edes olleet kavereita kummempia. Tuli flirttailtua mutta ei koskaan edetty sen pidemmälle.
Ja kiitos :)
Ap
Miksi toivottelet sille synttäreitä, kun seurustelet toisen kanssa? Keskity nykyiseen suhteeseesi tai kuset senkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toivottelet sille synttäreitä, kun seurustelet toisen kanssa? Keskity nykyiseen suhteeseesi tai kuset senkin.
Samalla lailla mä toivotan muillekin ystäville synttäreitä. Olin ihastunut häneen, mutta emme koskaan seurustelleet vaan pysyimme ystävinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla mä toivotan muillekin ystäville synttäreitä. Olin ihastunut häneen, mutta emme koskaan seurustelleet vaan pysyimme ystävinä.
Ap
Ei kannata roikottaa mukana tollasia ystäviä vaan keskittyä siihen nykyiseen. Vai onko se joku kevytstyylaus, jonka on tarkoituskin päättyä parin viikon tai kuukauden päästä?
Tommosten miesten kehut ja kuumaksi kutsumiset on ihan yhtä tyhjän kanssa. Tuollainen mies pitää 75 % naisista kuumina ja kehuu kuumiksi ne loputkin 25 % ihan vaan siltä varalta, että jos sattuisi saamaan niiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi kannata roikottaa mukana tollasia ystäviä vaan keskittyä siihen nykyiseen. Vai onko se joku kevytstyylaus, jonka on tarkoituskin päättyä parin viikon tai kuukauden päästä?
No en ajatellut hänen yrittävän flirttailua vielä mun kanssa, eikä tosiaan ole mikään kevytstyylaus vaan toivottavasti loppuelämän suhde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi kannata roikottaa mukana tollasia ystäviä vaan keskittyä siihen nykyiseen. Vai onko se joku kevytstyylaus, jonka on tarkoituskin päättyä parin viikon tai kuukauden päästä?
No en ajatellut hänen yrittävän flirttailua vielä mun kanssa, eikä tosiaan ole mikään kevytstyylaus vaan toivottavasti loppuelämän suhde.
Ap
Keski-ikäisen akan neuvo. Kun alat seurustella tosissaan, keskity siihen kumppaniin 100 % ja karsi kaikki rönsyt pois. Jos et ole valmis karsimaan rönsyjä, et ole valmis hyvään loppuelämän suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miten vastasit, kun tämä hönö kutsui sinua rakkaaksi ja flirttaili? Sallitko sen? Tajuat kai, että hän haluaa vaan sotkea suhteesi eikä ole mitenkään tosissaan kanssasi.
No ap miten toimisit jos tämä ihastus mies nyt sanoisi sinulle että haluaa sinut itselleen ja vakavissaan seurustella? Mielestäni rehellinen ajatuksesi tämän skenaarion kanssa kertoo sen onko edes tulevaisuutta tämän "elämäsi rakkauden" kanssa.
Jos olet tosissasi rakastunut ja tämä nykyinen mies on se oikea, niin et olisi täällä tekemässä aloitusta tästä aiheesta.
Noi kusipäät voivat olla yllättävän kiehtovia. Kyse on siitä, että ne herättävät ihmissä saaliin vaistot ja ne hormonihuurut voi sekoittaa helposti ihastukseen ja kiinnostukseen, kun on "hereillä", valpas ja kiinnostunut toisesta ja vaistoaa hänen kiinnostuksen (saalistajan kiinnostus saaliista) itsestään.
Jos ap saa sammutettua alapäänsä viestit ja miettii järjellä niin, onko "ystävä"mies oikeasti vakaa ja kelvollinen loppuelämän kumppani? Pitäisikö hänen jotenkin kesyyntyä, muuttua, rauhoittua, kasvaa, lopettaa joku addiktio tms, jotta voisi olla?
Hän alkoi laittaa, sinä aloit seurustella.
Kiitos.