Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko sinun miehesi vieraiden pyllyjen perään? Haittaako se sinua?

Vierailija
31.10.2006 |

musta se on ällöttävää!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi pyllyjen ja tissien perään. Ja vielä varmisti että olin huomannut hänen touhunsa kehumalla näkemäänsä mulle. Monta kertaa pyysin että lopettaisi, koska se loukkaa mua, mutta ei. Se oli kuulemma vain huumoria.

Minua on kehuttu kauniiksi ja näin mieskin sanoi yhteiselomme alkuaikoina. Minusta hän ei vaan mitään kauneutta muitten kehumisen keskellä löytänyt. No joo, pyllyäni tosin kehui.

Itse koin sen muiden ääneen ihailun henkisenä väkivaltana.

Olisi vaan katsellut, mutta pakkoko niitä havaintoja oli mulle tuputtaa!

Vierailija
2/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vitsailla" jotain..

Joskus ihan saattaa kommentoida minulle, että " katso, tuollainen on minusta kaunis" tms. Ei haittaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kommentoinut kenenkään ihmisen ulkonäköä millään tavalla yhtä poikkeusta lukuunottamatta muutama vuosi sitten, kun hän sanoi kaupassa eräästä naisesta, että noin lihavan ei ehkä kannattaisi ostaa noin paljon sipsejä.

Vierailija
4/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kysyn itsekin häneltä, että onko tuo nainen sinusta hyvännäköinen, onko hänellä hyvä pylly... Miehelläni on kyllä tosi omituinen maku, naiset joita hän pitää hyvännäköisinä ovat yleensä mielestäni jotenkin omituisia ja jos taas minä sanon että joku on kaunis niin hänen mielestään ei ole.

Vierailija
5/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen kun katselee ihan rauhassa. Tissejä ainakin vilkuilee. Mutta kun munkin perät kelpaavat, eikä vertaile näkymiä niin eipä tuo haittaa.

Tuleehan sitä itsekin vilkaistua tiukkapeppuisia miehiä ;) tuskin on keneltäkään pois. Itse rinnastan nämä luonnonilmiöihin, vilkaisen kaunista miestä, joskus jopa kaunista naistakin jotakuinkin samalla tavalla kuin katselisin kaunista kukkaa tms. silmäniloa.

Vierailija
6/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pakkoko niiden on tissejään esitellä

Vierailija
7/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään voi itselleen yhtään mitään?

Vierailija
8/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme samassa työpaikassa. Omia menoja kummallakaan ei ole toistaiseksi ollut. Ei edes kioskikäyntejä. Eli liikumme aina yhdessä. Tulevaisuudessa tietysti voi asiat muuttua :) -6

Vierailija
9/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse messissä enkä kovin itsevarmalla tuulella tai tunnen olevani jotenkin huonon näköinen sillä hetkellä. Mies ei koskaan minulle hehkuta tai kommentoi muiden takapuolia tms, mutta kyllä sitä kymmenen vuoden jälkeen ukkonsa niin hyvin tuntee, että huomaa milloin kuolaa muiden PERÄÄN.

Vierailija
10/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun liikumme yhdessä, pitäisin todella huonona käytöksenä sellaista, enkä hyväksyisi sitä.

Jos ei lopeta vaikka kauniisti pyydät, kokeile maksaa potut pottuina, kyllä niitä hyvännäköisiä miehiäkin löytyy! Tuijotat niin että silmät meinaa pudota, käännyt vielä vilkaisemaan taaksekin päin. Sanot " vahingossa" jonkun kommentin (oho, huh mikä peppu/selkä/kasvot/hauikset/kroppa...)

Jos mies sanoo jotain, naurahda ja sano huvittuneella äänellä että älä nyt leikistä suutu, se oli vitsi...

Vierailija
11/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsee muiden miehille esitellä hinkkejään?

Vierailija
12/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen varma itestäni ja se ei minua haittaa....

Vierailija
13/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin huono itsetunto tai miehesi on niiin juntti, että koet muiden naisten isot kaula-aukot noin... Sääliksi käy.