Ostin monen vuoden tauon jälkeen rasian Fatser Wiener Nougatia ja tuttu vanha maku on taas palannut!
Kiitos että Fatser poisti lopultakin palmuöljyn tuotteesta. Nyt voi taas ostella hyvillä mielillä
Kommentit (16)
Tykkäisin niistä myös, mutta ei ole rahaa ostaa. Ja kyllä silloin harvoin kun voi syödä, niin oikein mahdollisimman luonnolliset aidot raaka-aineet on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin niistä myös, mutta ei ole rahaa ostaa. Ja kyllä silloin harvoin kun voi syödä, niin oikein mahdollisimman luonnolliset aidot raaka-aineet on parasta.
Jättää parit bulkkisuklaalevyt ostamatta niin saa yhden rasian laadukkaampaa tilalle. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo saavutus, ettei osaa kirjoittaa Fazer.
nominatiivi nougat monikko nougat’t
genetiivi nougat’n monikko nougat’iden
partitiivi nougat’ta monikko nougat’ita
akkusatiivi nougat’n monikko nougat’t
Vierailija kirjoitti:
Siksi täytyy olla herkkupossupankki, johon aina laittaa jemmaan euro-pari herkkujen varalle.
Mä sain niistä viimeksi aivan järkyn närästyksen. En saa mistään muusta suklaasta sellaista. Syytä siihen en tiedä, ehkä rasvaisuus? Mutta onhan sitä suklaassa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain niistä viimeksi aivan järkyn närästyksen. En saa mistään muusta suklaasta sellaista. Syytä siihen en tiedä, ehkä rasvaisuus? Mutta onhan sitä suklaassa yleensä.
Paitsi että Wiener Nougat ei ole varsinaisesti suklaata koska pääraaka-aineet on mantelit (41%) ja sokeri (40%).
Vierailija kirjoitti:
Mitä nykyään maksaa?
Löytyi Prismasta 4,99€, mutta voi maksaa jopa lähemmäs 7 euroakin.
Pystyykö sitä itse tekemään,nutellaa varmaankin ja johonkin muffinssi kuppeihin..?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin outoa. Ikinä en ole nähnyt noin kirjoitettavan.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö sitä itse tekemään,nutellaa varmaankin ja johonkin muffinssi kuppeihin..?
Nutella on puoliksi palmuöljyä ja sokeria, eli ei ihan toimi samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ruotsiksi on se palmuöljyttömän Nutellan korvikkeen resepti Expressen.se-lehdessä julkaistu ja siitä tuli ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Wiener Nougat ei ole varsinaisesti suklaata koska pääraaka-aineet on mantelit (41%) ja sokeri (40%).
Det är tyvärr lite samma sak med alla finnarnas favoritprodukter. Imagen är bra (i Finland) men innehållet närmast fusk eller direkt skräp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ruotsiksi on se palmuöljyttömän Nutellan korvikkeen resepti Expressen.se-lehdessä julkaistu ja siitä tuli ihan hyvää.
Löytyy hakusanoilla hemmagjord Nutella. Resepti kannattaa puolittaa jos ei ole isoa perhettä syömässä sitä.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin outoa. Ikinä en ole nähnyt noin kirjoitettavan.
Fat Ser. It's called humor.