Minkä verran maksat pankkiisi palvelumaksuja?
Lueskelin järkyttyneenä Facen säästäjäryhmästä kuinka jotkut makselevat ilolla monen kympinkin kuukausimaksuja ja sitten kertoivat kuinka mielellään niin hyvästä palvelusta maksaa jne. Mutta kuinka usein ihminen ylipäätään pankissa käy :o
Itsellä ei ole kuin Nordean 4,50/kk mutta siitäkin luopumista olen jo pidempään harkinnut ja vaihtaa viimein palkkakin tulemaan S-Pankkiin (olen sitä käyttänyt muuten jo monta vuotta ja siirrän aina tuolta Nordean tililtä tänne) mutta vaiva suoraveloitusten siirtämisestä ja luottokortin hakemisesta yms ovat vielä siirtäneet projektia.
Ehkä olisi kyllä viimein jo sen aika.
Kuinkahan monta palkkaa täytyy tulla S-Pankkiin että voi hakea heidän luottokorttia? Mulla on kyllä siellä 3000 euroa rahaa muutenkin. Ja luottokorttia tarvitsen siis nettiostoksiin, matkojen tilaamiisiin yms enkä käytä maksuaikakorttina koskaan.
Kommentit (29)
S-Pankki on kyllä sellainen mitä voi odottaa ilmaisversiolta palvelusta, joka on yleensä maksullinen.
3,95€/kk. Maksu kuittaantuu bonuksilla. OP- asiakas. Vakuutukset OP- Pohjolassa. Lainoista kertyy bonusta.
Ei tarvitse maksaa mitään, kun pankkitilillä on yli 20000 euroa.
Ei harmainta aavistusta OP ja S pankki. Miten lie OP bonukset kun ei lainoja?
Noin 10 euroa Nordeassa, jossa kortista ja pelkästä tilin olemassaolosta pitää maksaa yhteensä 5 euroa ja laskun maksu automaatilla maksaa 3,50 euroa laskulta. Olen köyhä työtön,enkä pidä tästä yhtään. Palveluhan pankissa on surkeaa. En omista verkkopankkitunnuksia ja kyllä ainakin laskun maksamisen pitäisi olla ilmaista. Haluaisin elää kokonaan ilman pankkitiliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei harmainta aavistusta OP ja S pankki. Miten lie OP bonukset kun ei lainoja?
Bonusta saat kun tilillä tarpeeksi rahaa ja rahastot mielestäni kerryttävät myös bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 10 euroa Nordeassa, jossa kortista ja pelkästä tilin olemassaolosta pitää maksaa yhteensä 5 euroa ja laskun maksu automaatilla maksaa 3,50 euroa laskulta. Olen köyhä työtön,enkä pidä tästä yhtään. Palveluhan pankissa on surkeaa. En omista verkkopankkitunnuksia ja kyllä ainakin laskun maksamisen pitäisi olla ilmaista. Haluaisin elää kokonaan ilman pankkitiliä.
No ehkäpä tässä syy köyhyyteen että on vänkyrä. Mielestäni on ihan oikein että laskunmaksu konttorissa maksaa erikseen. Enpä itse haluaisi maksaa sun erikoispalveluja mun kuukausimaksussani...
3,95€/kk, tällä hetkellä maksan n. 2,50€ ja loput bonuksilla. Saisipa nopeasti säästettyä tilille sen verran että saisi kuitattua maksut kokonaan bonuksilla. Lainoja ei ole
En mitään, koska menevät bonuksista, OP.
S-pankki 0 e
Handelsbanken 5,50 e
Vierailija kirjoitti:
e lasku ei maksa mitään ainakaan danskessa. Vaihda laskusi siihen. Sinulla tarvitsee vain olla rahaa eräpäivänä tilillä. Ilmoituksen laskusta saa viestinä tai sähköp. Pariviikkoa ennen eräpäivää.
Ei mitään kuluja.
T.tyytyväinen Nordean asiakas
0 euroa peruspalveluista.
5 euroa vapaaehtoisista lisäpalveluista.
tuon 60 euroa vuodessa saan sitten vähentää kokonaan verotuksesta.
Aiemmin oli 3€/kk POP-pankissa. Sitten keväällä yhdistyivät ja samalla toki paransivat palvelujaan ja nyt se vaihtelee kuukausittain, riippuen jotenkin montako LASKUA MAKSAA ITSE VERKKOPANKISSA! 8-10€/kk ollut viime kuukaudet. Ja olen muka se asiakasomistaja vielä, jolla ainakin piti olla edullisempi hinta.
Vituttaa niin paljon että myös suunnittelen pankin vaihtoa mihin tahansa muuhun kiusakseni, on paljon kaikenlaista lainaa niin kai se jollekin kelpaa.
0 € palvelumaksuja eikä mitään kuukausi-/vuosimaksua Visassa. S-pankki.
Ennen ihmiset ryöstivät pankkeja, nykyään pankit ryöstää ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
7,90e danske työttömälle.
Toi on Danske alle 10000.-.
0,00e/kk
S-Pankki