Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkuinen miesystävä

Vierailija
27.09.2022 |

Ollaan tapailtu noin vuosi. Miehellä on hyviä kausia, huonoja kausia ja todella huonoja kausia. Nyt on menossa todella huono kausi, ollut viimeisen kuukauden. Yritän tsemppailla ja olla itse positiivinen, mutta tuo yksi vain ärhentelee ja tiuskii. Syynä on kuulemma työstressi. Hän ei kysele miten minulla menee, ei vastaa viesteihin kunnolla. Kun saa itsensä kiihdytettyä siihen tilaan, että on ihan hepulin partaalla niin soittaa minulle ja näkättää työasioistaan ja saattaa myös yhtä nopeasti lopettaa puhelun.

Onko teillä muilla kiukkuisia puolisoita/nais-/miesystäviä? Haluan nyt vähän tukea. Toki ymmärrän, että myös nämä tälläiset jaksot kuuluvat elämään joten en ihan heti ole tuota lemppaamassakaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkopuoli?

Vierailija
2/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska.

Kiitos nauruista 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,aurinko paistaa

Vierailija
4/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet tapaile ukkomiestä? On hukassa itsensä kanssa, ja stressaa kuvioitaan työn lisäksi. Välillä on varma että haluaa just sut, välillä perhe painaa enemmän vaakakupissa. Ei kannattais kuunnella moista kiukuttelijaa. Tuskin tulee ainakaan helpottamaan.

Mun ex oli semmonen, että lomalla oli ihan kiva. Muina ainoina kotona ihan paskiainen kaikille. Räjähteli tosi helposti. Ei kiitos enää ikinä.

Vierailija
5/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuosia sitten jotain. Ei kiukku mene koskaan ohi noilta. Siis ei edes vastaa sinulle kunnolla ja ei kysy mitään sinulta. Miksi olet tuossa suhteessa, onko hänellä nainen muualla? Ei nuo paremmaksi muutu. Yrittääkö eroon sinusta jopa? Mistä tiedät mikä suhde on menossa, jos on epäselviä asioita.

Vierailija
6/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kiva kun sain jonkun muunkin nauramaan. Kyllähän tätä itsekin vähän huumorilla on katsellut ja miettinyt, että mitenhän sitä tälläiseen on taas lähtenyt mukaan.

Kyllä. Hänellä kuluu alkoholia aika paljon. Kun tavattiin, hän sanoi olevansa jossain suhdevirityksessä, mutta se olisi ohi ja eksä asuu hänen luonaan vielä. Saattaa olla, että eksänyksä siellä vielä majaileekin ja siksi minuun sitten purkaakin omia tuntojaan. Me yleensä siis tavataan minun luona, kaupungilla tai lähdetään reissuun. Olen miehen luona käynyt ehkä 6 kertaa.

Nro. 4: Kuinka helppo oli perustella ero itselleen kun syynä on toisen normaaliksi luokiteltava tunne?

Vierailija
7/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan helmeltä kuulostaa. Juoppo ärhentelijä. Pidä ihmeessä kiinni tuollaisesta löydöstä.

Vierailija
8/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se ole eronnu, tai sit tekee eroa. Voisin kuvitella että mun mies olis pelannu tommosta peliä sun kanssa vuoden. Ja kuitenki perhe täällä. Lopulta sai eronkin vireille, että eiköhän hän kohta kiukuttele täysin sun luonas. Ole hyvä.

Valehtelee siitä suhdevirityksestä. Tarkasta käräjäoikeudesta onko avioero vetämässä

Vierailija
9/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran vähän samantapainen miesystävä ja tulin siihen tulokseen että en haaskaa häneen aikaani ja lopetin suhteemme. Nyt olen onnellisesti naimisissa ihanan miehen kanssa ja esikoisen laskettu aika on ensi maaliskuulle.

Vierailija
10/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Onpas nyt varoittelevaa tekstiä. Kiitos teille. En tosiaan ajatellut asiaa pahemmin kun tapaillaan vasta ja kohta meidän kai pitäisi puhua vähän vakavammin tulevaisuudesta ja siitä, miten kohtelemme toisiamme. Ei vain tullut mieleen, että saattaisi eksänyksä vielä asustella samassa asunnossa, vaan ihan oikeasti ajattelin hänellä olevan työstressiä.

Nro 8: olen pahoillani tilanteestasi. Täytyy katsella jos saisin kaivettua hänen tilanteesta etukäteen tietoa. Lapsia ei käsittääkseni ole ja hän sanoi, että ei ole koskaan ollut naimisissa.

Vierailija
11/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä Ap olet tuollaisen kanssa? Mä en jaksaisi päivääkään.

Vierailija
12/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hänellä olla työstressiäkin siihen päälle. Mun miehellä, tai siis ex-miehellä on sitäkin.

Mutta, kannattaako kiukuttelijan kanssa olla, jos vasta tapailette? Vaikkei se ex olisikaan enää kuvioissa, niin ei käytös kuulosta kivalle.

Varsinkin kun on toistuvaa, jokainenhan joskus kiukuttelee

Vierailija
13/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen vuoksi, että meillä on myös hyviä hetkiä. Ihan kuten kaikilla. Mies on myös yllättävän huolehtivainen pääasiassa. Tai yleensä kyllä toivoo, että kaikki on minulla hyvin ja tekee kaikkensa, että minulla olisi asiat hyvin. Nyt vain tuntuu olevan kausi kun hän tarvitsee tukea. Toki koitan sitä sitten tarjota.

Eikö teidän suhteissanne oikeasti ole parempia hetkiä tak huonompia hetkiä? Tosin ehkä tuo hepulin partaalla oleminen on aika hassua, mutta olen se minäkin toisinaan aika persoona. Vähän kyllä aloin tässä epäilemään, että onko täysin vain työstressiä tuo kiukuttelu.

Vierailija
14/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exä löysi aina selityksiä jatkuvalle kiukuttelulleen ja raivoamiselleen, työstressi oli yleinen selitys, lapsettomuuden aiheuttama suru toinen. Myös alkoholia kului erittäin runsaasti, stressin ja surun lievittämiseen toki. Ja minä ymmärsin ja uskoin selityksiin ja lupauksiin, ja kun lapsi sitten syntyi, niin siitä se h*lvetti vasta alkoi.

Nykyisellä ymmärrykselläni en katselisi aloittajan kuvaamaa miesystävää. Olen tosin niin traumatisoitunut exän takia, että en edes kykenisi siihen, sillä jatkuva valitus ja ärhentely triggeröisivät minua niin pahasti.

Vierailija
15/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mies sanoo, että juo koska stressaa. Tosin krapulassa hän ei ole ikinä kiukkuinen tai vihainen. Silloin hän yleensä vain on hiljaa.

Lapsista olemme puhuneet ja yhdestä ollaan sovittu. Mies välillä innostuu jos sanon, että on vähän pahaolo fyysisesti. Heti on ehdottamassa raskautta. Vähän pelkään, että millaiseksi muuttuu jos onnistuukin lapsen saaminen. Ei se ainakaan stressiä vähennä. Mutta olen myös ajatellut, että lapsi jää nyös minun hoidettavaksi niin pääsee siitäkin tilanteesta helposti pois.

Vierailija
16/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mies sanoo, että juo koska stressaa. Tosin krapulassa hän ei ole ikinä kiukkuinen tai vihainen. Silloin hän yleensä vain on hiljaa.

Lapsista olemme puhuneet ja yhdestä ollaan sovittu. Mies välillä innostuu jos sanon, että on vähän pahaolo fyysisesti. Heti on ehdottamassa raskautta. Vähän pelkään, että millaiseksi muuttuu jos onnistuukin lapsen saaminen. Ei se ainakaan stressiä vähennä. Mutta olen myös ajatellut, että lapsi jää nyös minun hoidettavaksi niin pääsee siitäkin tilanteesta helposti pois.

Ei se välttämättä mene niin. Minäkin kuvittelin, että jos lapsen isä ei kykenekään kasvamaan rooliinsa, jatkan sitten lapsen yksinhuoltajana ja pärjään kyllä.

Mutta jos isä on tarpeeksi häiriintynyt ja taitava manipuloimaan, saatat menettää lapsen lähes kokonaan, kun lähihuoltajuus määrätäänkin vakuuttavasti valehtelevalle isälle, joka sitten vieraannuttaa lapsen. Ja tätä tapahtuu paljon, kaikkialla maailmassa, minkä näkee hyvin esim. katsomalla YouTube-videoita vieraannuttamisesta ja lukemalla alta ihmisten kommentteja omista kokemuksistaan.

Näitä tapauksia on lukuisia myös omien ystävieni ja tuttavieni lähipiirissä. Ei siis missään nimessä kannata hankkia lasta ongelmallisesti käyttäytyvän miehen kanssa ja toivoa, että kaikki menisi hyvin. Huonoimmassa tapauksessa tosiaan menettää lapsen - ja siitä seuraavan ahdistuksen myötä työkyvyn ja terveyden. Myös taloudellinen tilanne voi romahtaa hirmuisten asianajokulujen takia, ja kuormittavan tilanteen takia ei jaksa enää pitää yhteyttä ystäviinsä, joten sosiaalinen elämäkin surkastuu.

Vierailija
17/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan hanki sen kanssa lapsia! Pahimmillaan kiukuttelee niille lapsillekkin. Niin minunki mies juo paljon, sitten tietysti unet kärsii, työt painaa jne... on ihan kamala lapsille, jotka nyt teinejä. Puhuu ikävästi ja kiukuttelee, rankasee kohtuuttomasti yms. Että tuskin se sun kiukuttelija olis kovin kiva lapsillekkaan

Vierailija
18/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea ymmärtää, että joku ihan vapaaehtoisesti tekee oman elämänsä vaikeaksi roikkumalla ikävässä ihmisessä. Kuvitteletko sinä sokeasti tilanteen muuttuvan sitten kun ? Siinä teet elämäsi virheen, kun vuosikymmenien päästä huomaat, että sittenkun-aikaa ei koskaan tullutkaan.

Huomaa se, että myös teidän yhteinen lapsenne saattaisi tulla isäänsä niin, että sinulla olisi useampi kiukkuinen tiuskija vastassasi.

Vierailija
19/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Kiitän kaikkia vastauksistanne. Saitte vähän ajattelemisen aihetta. Jokseenkin sitä vain haluaisi olla niissä alkuajan ihanissa fiiliksissä ja ajattelee, että eiköhän ne sieltä vielä tule kun hän saa työstressinsä pois alta.

En vain jotenkin ajatellut, että joku voi aina olla tuollainen kiukkupussi enemmän tai vähemmän. Toki sitten sekaan hyviä päiviä ja kausia. Kuten joku sanoi ylempänä niin lomat ovat tämänkin miehen kanssa ihania. Arkea ei olla yhdessä ihan kamalasti asuttu joten en tiedä miten se olisi. Nyt olen vain puhelimen välityksellä pääasiassa.

20/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että jos huono käytös ei lopu niin suhde loppuu. Ei ole sinun voimasi hänen stressinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän