Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkuinen miesystävä

Vierailija
27.09.2022 |

Ollaan tapailtu noin vuosi. Miehellä on hyviä kausia, huonoja kausia ja todella huonoja kausia. Nyt on menossa todella huono kausi, ollut viimeisen kuukauden. Yritän tsemppailla ja olla itse positiivinen, mutta tuo yksi vain ärhentelee ja tiuskii. Syynä on kuulemma työstressi. Hän ei kysele miten minulla menee, ei vastaa viesteihin kunnolla. Kun saa itsensä kiihdytettyä siihen tilaan, että on ihan hepulin partaalla niin soittaa minulle ja näkättää työasioistaan ja saattaa myös yhtä nopeasti lopettaa puhelun.

Onko teillä muilla kiukkuisia puolisoita/nais-/miesystäviä? Haluan nyt vähän tukea. Toki ymmärrän, että myös nämä tälläiset jaksot kuuluvat elämään joten en ihan heti ole tuota lemppaamassakaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle kelvannut kiltti kunnollinen  mies joka on ainoa hyvällä mielellä eikä haistattele sinulle.

Vierailija
22/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sun miehellä on MENKAT. Se menkkailee! Kerro sille että sen pitää mennä lääkärille saamaan apua kuukautiskipuihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kelpaa mies, joka on kiltti ja hyvällä tuulella. En kai minä nyt tuhmaa miestä ottaisi? Miksi ehdoin tahdoin alkaisin itseäni satuttamaan? Kiltit ihmiset ovat muutenkin kivoja yleensä. Olen itsekin aika kiltti. :)

Mietin vain tuota kiukuttelua, että onko se normaalia ja kuinka monen muun mies/nainen/puoliso on kiukkuinen usein? Itse kun olen pääasiassa hyvällä tuulella ja jos menee hermot niin se on yleensä hyvin nopeaa toimintaa. Toki tosiaan ymmärrän, että saattaa olla joku kausi kun kiukuttaa enemmän, mutta mihin vedätte rajat?

Vierailija
24/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sun miehellä on MENKAT. Se menkkailee! Kerro sille että sen pitää mennä lääkärille saamaan apua kuukautiskipuihinsa.

Tämä ikuinen vitsi, jota naisillekin aina sanotaan. :D Yleensä tuollaiseen kommenttiin itse heitän, että olen paljon leppoisampi kun on menkat tulossa tai meneillään. Saa aika hyvin hiljaiseksi ja ei ole tullut vastaan, että joku uudestaan heittää seurassani tuollaisen vitsin. Yleensä siis ymmärtävät, että kun olen kiukkuinen niin sille on syynsä.

Vierailija
25/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä Ap olet tuollaisen kanssa? Mä en jaksaisi päivääkään.

Minä en kehtaisi kirjoittaa tänne edes, jos tuollainen mies olisi.Kyllä sinussa naisena itsessäsi on vikaa, kun et vaihda miestä!Pelkäätkö et saa parempaa, niin roikut huonossa suhteessa? Useinhan se niin on.

Vierailija
26/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan helmeltä kuulostaa. Juoppo ärhentelijä. Pidä ihmeessä kiinni tuollaisesta löydöstä.

Lisää tuohon lauseeseen vielä ukkomies todella ihan parasta A-luokkaa.

Vierailija
27/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä Ap olet tuollaisen kanssa? Mä en jaksaisi päivääkään.

Minä en kehtaisi kirjoittaa tänne edes, jos tuollainen mies olisi.Kyllä sinussa naisena itsessäsi on vikaa, kun et vaihda miestä!Pelkäätkö et saa parempaa, niin roikut huonossa suhteessa? Useinhan se niin on.

No olen ollut vuosia sinkku ennen tätä miestä. Kai se on myös itsetunnosta kiinni. Ja jos tuon kanssa menee puihin niin en mä nyt ole "vaihtamassa" olen sitten vapailla markkinoilla niin kauan, kunnes törmään kivaan henkilöön. Ei mun ole pakko olla missään suhteessa. 

Vierailija
28/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan helmeltä kuulostaa. Juoppo ärhentelijä. Pidä ihmeessä kiinni tuollaisesta löydöstä.

Lisää tuohon lauseeseen vielä ukkomies todella ihan parasta A-luokkaa.

Kunnon a-luokan lihaa hän ainakin on. No ei. Kyllähän tuo aukikirjoitettuna näyttää todella pahalta ja aika järkyttävältäkin.

Tämä oli aika paha päivä näköjään.. Kiva kuitenkin kun kirjoitin tänne niin sain mietittävää. Ei tuo kiukuttelu siis ilmeisesti normaalia ole.

Vierailija
29/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään jatkoja tuollaisen miehen kanssa, usko meitä jotka olemme kokeneempia tässä asiassa. Viimeinen virhe on tehdä lapsia tuon miehen kanssa.

Ainoa järkevä teko on jättää mies mahdollisimman pian ja etsiä jokin tunne-elämältään normaali tapaus. Tuollainen käytös ei todellakaan ole normaalia tai hyväksyttävää. Tosi hataralla pohjalla on muutenkin koko suhde, jos et ole ihan varma miehen lapsista tai asumiskuvioistakaan.

Vierailija
30/31 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Miten ap kävi?

Vierailija
31/31 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai jätit hänet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi