Tokmanni työpaikkana?
Olen miettinyt että hakisin avointa työpaikkaa Tokmannilla.
Millainen Tokmanni on työpaikkana?
Saako täysiä työtunteja, jos sopimuksen pohjana on 30h viikko?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (41)
Onko kukaan ollut töissä Tokmannilla?
Jos olet työttömänä niin hae. Jos sinulla on työpaikka tällä hetkellä, niin miettisin kaksi kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Jos olet työttömänä niin hae. Jos sinulla on työpaikka tällä hetkellä, niin miettisin kaksi kertaa..
On työpaikka tällä hetkellä.
Teen siivoustyötä, enkä oikein jaksa tätä enää.
Kaipaisin vaihtelua.
Kokemusta on reilun kymmnen vuoden takaa ja ei enää ikinä sinne töihin. Tunnit ja henkilökunta minimissä, rojua lykätään keskusvarastolta niin paljon, etteivät mahdu myymälään ja asiakaskunta aiva sieltä ja syvältä.
Hae, voit samalla kysyä että onko mahdollisuus täysiin työtunteihin.
Itsellä on ollut 25-30h sopimus abc:lla ja aina sai täydet tunnit ja välillä oli ylitöitäkin.
Luulen että myös kaupan alalla on pulaa työvoimasta.
Miksi juuri Tokmanni, eikö muut kaupat kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri Tokmanni, eikö muut kaupat kelpaa?
No ei täällä kotikunnassani oikein ole muita työpaikkoja avoinna.
Nykyinen siivoustyö käy aika rankaksi, kun työmäärä on lisääntynyt ja työkavereita lähtenyt.
Olin töissä kuukauden tokmannilla vuokratyöntekijänä, oli ihan mukavaa hommaa. Tosin olin vain kassalla, en tehnyt muita hommia
Olen.
Työtahti on kova, purettavaa tavaraa paljon ja henkilökuntaa vähän - taitaa asia olla näin kaikissa paikoissa kaupan alalla.
Työ itsessään oli mukavaa, koska tekemistä paljon - jos tykkää löysästä työtahdista tai fyysinen kunto on huono, niin ei ole oikea paikka.
Myymälässä jossa työskentelin oli tosi toksinen ilmapiiri, siellä kiusattiin ja ihmiset riiteli keskenään. En ole ikinä aiemmin kokenut vastaavaa, enkä toivon mukaan koskaan joudu kokemaan.
Lopulta piti valita oma terveys tai työ.
Onneksi lähdin, olen todella hyvässä työpaikassa, saan parempaa palkkaa, esihenkilöilläni on tiukka asenne kiusaamista kohtaan, ei tarvitse pelätä työkavereita ja työyhteisö on positiivinen ja kannustava.
Mutta jos myymälässä johon haet on parempi henki töissä, niin on ihan Ok paikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Työtahti on kova, purettavaa tavaraa paljon ja henkilökuntaa vähän - taitaa asia olla näin kaikissa paikoissa kaupan alalla.
Työ itsessään oli mukavaa, koska tekemistä paljon - jos tykkää löysästä työtahdista tai fyysinen kunto on huono, niin ei ole oikea paikka.
Myymälässä jossa työskentelin oli tosi toksinen ilmapiiri, siellä kiusattiin ja ihmiset riiteli keskenään. En ole ikinä aiemmin kokenut vastaavaa, enkä toivon mukaan koskaan joudu kokemaan.
Onneksi lähdin, olen todella hyvässä työpaikassa, saan parempaa palkkaa, esihenkilöilläni on tiukka asenne kiusaamista kohtaan, ei tarvitse pelätä työkavereita ja työyhteisö on positiivinen ja kannustava.
Mutta jos myymälässä johon haet on parempi henki töissä, niin on ihan Ok paikka.
Millainen sopimus sinulla oli, 25-30h viikko?
Saitko täysiä työtunteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työpaikka tällä hetkellä.
Teen siivoustyötä, enkä oikein jaksa tätä enää.
Kaipaisin vaihtelua.
Itse olen ollut siivoustyössä sekä kaupassa töissä.
Kaupassa tykkäsin olla töissä enemmän. En tosiaan Tokmannista tiedä kun en siellä ole töissä ollut.
Olen ollut töissä Tokmannilla ja cittarissa.
Ihan ok työpaikkoja kummatkin.
Sain täydet tunnit molemmissa, vaikka sopimukset oli 25-30h.
Tokmannilla oli kovempi kiire kuin cittarissa.
Kiire siellä ainakin on. Mutta missäpä työpaikassa nykyään ei olisi...
Joo mäkin sain kaupassa täydet tunnit - kunnes ne seuraavassa jaksossa tasattiin nollille ja sitten olikin pulassa että millä elättää perheensä.
Ei ikinä enää tuota tilannetta. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
No tosiaan täällä pikkupaikkakunnalla lähes kaikki tuntevat toisensa, työilmapiiri on
luultavasti hyvä. Henkilökunnasta puolet on mulle puolituttuja.
Ap
Voihan sieltä aloittaa ja käyttää ponnahduslautana jonnekin muualle.
No kuukauden kestin sitä hommaa. Ei enää ikinä...
No täydet tunnit riippuu tietysti myymälästä.
Mutta yleensä halukkaat saavat täydet tunnit, siis yleensäkin kaupoissa.
Lisäksi viikonloppu ja iltavuorot nostaa palkkaa.
Suosittelen hakemaan. Ei kaupassa työskentely ole mitään rakettitiedettä.