Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tortillalätyssä yli 100 kcal/ kpl =O

Huhhuh
27.09.2022 |

Ei tartte enää ihmetellä miksi ihmiset lihovat, jos noita syövät. Ja tuo 100 kcal on siis ilman täytteitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole paljon. Jos täytteessä on 500, aterian kalorimäärä on 600. Ihan normi aterian kalorimäärä.

Vierailija
2/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos syö YHDEN. Mun tutut ainakin vetää noita väh. puoli paketillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän energiamäärä on about 1800 - 2000. Tuo 100 ei ole mitenkään paljon.

Vierailija
4/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan väliin salaatinlehden, kurkkua, tomaattia, sipulia, vähän paistettua kanan rintafilettä pieniksi paloiksi pilkottuna, vähän salaatinkastiketta ja teen paketin ja syön - siinä on kiva ateria valmiina. Kaloreita ehkä 400. Sekö on paljon?

Vierailija
5/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun tutut syö niitä aika älyttömän paljon kerralla sitten. Meillä tehdään nälästä riippuen 1-2 lättyä per syöjä. Suurin osa täytteistä on kuitenkin kasviksia (vähäenergistä) ainakin meillä, tai vaikka täytteessä olisikin ruokaisampi papu-riisi (mun) / liha-riisi (miehen), niin silti aterian kokonaisenergiamäärä jää ihan kohtuulliseksi ja kahdesta saa kyllä jo ihan hyvän ähkyn päälle. Vai millä ihmiset noita oikein täyttää?

Vierailija
6/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ainakin 4 lättyä vedettävä.

Vähemmästä tuu ku vihaseks.

Vierailija
7/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tutut? :D no, kyllä minäkin syön vähintään 2, jos kyse näistä normaalin kokoisista. Ja olen hoikka/normaalipainoinen.

Vierailija
8/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön noita päivän lämpimäksi ateriaksi noin 1500kcal edestä. Saa mättää ihan tosissaan, jos täytteet on suht vähäkalorisia.

Vierailija
9/9 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön yleensä kaksi tortillaa, treenipäivinä kolme. Välissä on tofua, salsaa ja kasviksia sekä kaurapohjaista "kermaviiliä". Minulla toki on ylipainoa vähän, mutta luulen että se on tullut jostakin muusta (tykkään syödä karkkia :P) kuin tortilloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme