Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehopositiivisuus mangassa ja animessa

Vierailija
27.09.2022 |

Löysin aivan ihanan mangan, ja siitä tehdyn anime adaption, jossa päähahmo on aikuinen nainen, joka lyhyt ja pienirintainen. Tällainen kehopositiivisuus ei tietenkään täällä meillä ole hyväksyttävää, kun miehet pitävät tuollaisista naisista.

Tosi kiva nähdä hahmo, johon pystyy samaistumaan!

Jos joku haluaa lukea, niin My Senpai Is Annoying.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan esimerkin. Päähahmoa ärsyttää hänen pienet rinnat. Ja you know the deal. Mutta hän oppii elämään niiden kanssa ja myöhemmin ymmärtää, että ei miehet tee itse valintaa rintojen perusteella.

Vierailija
2/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valintaa? Naisen valintaa? Mieheni kertoo joka päivä, että hän valitsi minut nimenomaan rintojen perusteella. Olen pienirintainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä valintaa? Naisen valintaa? Mieheni kertoo joka päivä, että hän valitsi minut nimenomaan rintojen perusteella. Olen pienirintainen.

Ei pahalla, mutta aika surullista, jos sussa on miehen mielestä parasta pienet rinnat.

Vierailija
4/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta aika surullista, jos sussa on miehen mielestä parasta pienet rinnat.

No näillä mennään. Ehkä olen sitten vähään tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi