Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko ei halua ketään muita anoppilaan silloin kun on itse perheensä kanssa siellä

Vierailija
27.09.2022 |

Uskomatonta, mutta perustelee tämän sillä että muut lapset on saaneet olla isovanhempien kanssa vaikka kuinka paljon ja nyt on hänen lasten vuoro.

Meidän ja miehen veljen perheen lapset on tosiaan 5-12 vuotta kälyn lapsia vanhempia ja tosiaan saaneet mummolassa olla. Mutta miten joku voi ajatella noin?

Oma esikoiseni olisi viikonloppuna tarvinnut vaarinsa apua eräässä puutyöjutussa, jossa vaari on auttanut kun hänellä on siihen kaikki tarvittavat koneet ja tilat. Ja käly sitten soitti lauantaina, että ei käy. Nyt on hänen lasten vuoro olla mummolassa.

Eikä ole provo, joten ei mennä siihen. Mieheni vanhemmat eivät halua konflikteja, joten nolona sitten selittelivät että jos lapsi kävisi nyt viikolla piipahtamassa. Meille se on totta kai fine, ja lapsi nyt muutenkin tekee tuota käsityötään milloin jaksaa. Periaatteesta vain suututtaa tuollainen määräily.

Olisitko itse sanonut jotain tuossa tilanteessa? Minä sanoin vain "ok", mutta selkeästi meni tunteisiin kun vieläkin asiaa ajattelen ja tänne avaudun.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi