Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nälkä aina 17 aikaan, kun mies haluaa illallisen vasta 20 aikaan

Vierailija
26.09.2022 |

Mitä välipalaa voisin syödä, että lähtee nälkä mutta kuitenkin maistuu vielä illalla ruoka yhtä aikaa?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ulkomaista alkuperää.

Monissa maissa on totuttu syömään myöhään.

Vierailija
22/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma. Ja siis ongelma niinä päivinä, kun on miehen kokkausvuoro, koska olisi kiva syödä yhdessä. Omina päivinäni teen ruoan klo 18, mikä tuntuu sopivan kaikille. En ole nälkäinen enää kahdeksan jälkeen ja muutenkin tykkään paastota illat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella uusi avuton!Minkä ikäinen olet?

Vierailija
24/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kuuluu syödä muutaman tunnin välein, mikset syö?

Eikä kuulu.

Vierailija
25/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun on sinun vuorosi kokata niin laitat ruuan klo 17 ja mies saa lämmittää myöhemmin.

Mies ei anna kokkausvuoroa.

Vierailija
26/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuulu.

Kuuluupas. Mulla on kokoajan kova nälkä ja jatkuva jano.

Vierailija
27/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma exän kanssa. Olin nälkäinen, kun pääsin töistä. Ehdin syödä vaikka mitä ennen illallista ja lihoin. Ex taas halusi syödä vasta suihkun/saunan jälkeen, ja sitten asettua tv:n ääreen. Kokkasimme yhdessä.

Ei ole todellista 🤦

Vierailija
28/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh...

Ymmärrän, että lapsilla on vaikeaa kun on vanhemmista riippuvainen, mutta että aikuinen ihminen ei osaa itse syöttää itseään.

Tarvitsetteko terapiaa?

Vierailija
29/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi oikeasti olla näin avuton.

Mistä lähtien alkoi muka olla hauskaa esittää netissä idioottia? Tiedoksi: ei naurata.

No yksi piti ainoana vaihtoehtona sikakalliille työpaikkaruoalle olla syömättä,ei esim. omia eväitä.

Vierailija
30/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuulu.

Kuuluupas. Mulla on kokoajan kova nälkä ja jatkuva jano.

Ja 200kg painoa.

Vierailija
31/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö lounas 13-14 niin ei ole nälkä vielä alkuillasta.

Entä, jos on nälkä jo 10.30, kuten minulla.

Vierailija
32/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 on kyllä hirveän aikainen illallinen. Itse lähden töistä vasta 17:30 ja ruoka on aikaisimmillaan valmiina puoli seitsemältä. Muutenkin ruoka-aikoja on helpompi myöhentää kuin aikaistaa. Tulee etova olo jos pitää pakkosyödä liian aikaisin. Klo 19 illalliseen tottuu kyllä nopeasti.

Vierailija
33/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö lounas 13-14 niin ei ole nälkä vielä alkuillasta.

Entä, jos on nälkä jo 10.30, kuten minulla.

No syö parempi aamupala. Itse olen suunnilleen 12-vuotiaasta pääosin skipannut aamupalan ja syönyt päivä ekan aterian klo 12-18 välillä. Ihan pötyä jos aikuinen ihminen muka kuolisi nälkään jos ei mussuta jotain parin tunnin välein.

Vierailija
34/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ajatus, että jokainen syököön oman aikataulunsa mukaan. Meillä syödään lähes aina n. klo 19:30-20.00, koska mies tulee vasta niihin aikoihin töistä kotiin.

Itse syön aamiaisen, välipalan, myöhäisen lounaan ja yleensä kahvia ja hedelmän/jotain kasviksia/voileivän siinä viiden maissa, maistuu kyllä illallinen yhdessä.

Vierailija
35/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat voi laittaa omat ruokansa. Tulikin just mieleen, että on aika kiva asua yksin :)

Vierailija
36/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva syödä yhdessä - se on myös sosiaalinen tapahtuma. Mulla on toi sama: iso nälkä jo viiden jälkeen, mutta puoliso söisi vasta myöhemmin. Itse olen ratkaissut sen niin, että syön kasvisruokaa viideltä ja pienen annoksen yhteistä ruokaa kimpassa. Aamiainen jääkin sitten usein väliin.

Vierailija
37/58 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tullaan kotiin, juodaan kahvit ja syödään hedelmää. Päivällinen on sitten klo 19 jälkeen. Lopetellaan iltauutisten aikaan klo 20:30.

Vierailija
38/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on näin rumasti puhuvia ihmisiä ?

Vierailija
39/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää molemmat oman aikataulunne mukaan. Jos haluat istua saman pöydän ääressä, kun mies syö, istu ja syö iltapala siinä. Tai juo teetä/jotain, jollet noin myöhään halua enää syödä.

Miksi sun pitäisi lykätä nälkääsi närppimällä jotain välipalaa päivällisaikaan, vaikka toinen haluaa syödä kunnon ruuan myöhemmin. Ei kaikille edes sovi raskaan aterian mättäminen pari tuntia ennen nukkumaanmenoa (olettaen, että petiin mennään ennen åuolta yötä). En minä ainakaan pysty nukkumaan ison aterian jälkeen, vaan mieluiten paastoan klo 18 eteenpäin tai syön korkeintaan ihan pienen iltapalan 20 aikoihin, jos on tosi kova nälkä.

Vierailija
40/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä söisit iltapalalla klo 20? Syö se välipalaks ja illallinen sen aikaan sitten. Toki terveellisempää olis tehdä toisinpäin.