Ajokortin saaneelle lahja?
Heippa!
Mitä lahjaksi ajokortin saaneelle? Kyseessä miesystävän lapsi.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Auto?
Jotain sellaista, että on huomioitu..
Osta muutama ajotunti lisää, ettei töpeksi ja pyöri tuolla toisten jaloissa eikä kaahaa eikä aja kännissä jnejne...
Bussikortti ja/tai taksiseteleitä. Teinarin paikka ei ole auton ratin takana.
Voisiko joku kertoa milloin on alkanut tälläinen tapa, että ajokortin saaneelle lahjoja pitäisi olla? Eikö onnittelu enää riitä ? Voin sanoa ettei ainakaan kuusi vuotta sitten ollut tuollaista tapaa.
Ymmärsit väärin. Se ajokortti itsessään on jo lahja ja aika iso sellainen. Voithan onnitella, että pääsi inssistä läpi tai jotain.
Mä sain mun vanhemmilta kaulakorun jossa on auton kuva.. Se onkin vielä tallessa ja ollut autossa koristeena tai sitten avaimen peränä
Bensarahaa jos et muuten osallistunut ajokortin kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Bussikortti ja/tai taksiseteleitä. Teinarin paikka ei ole auton ratin takana.
Suuri osa aikuisistakin joutaisi takaisin autokouluun. Jos niinkään yksinkertaisia asioita ei osata kuin jalankulkijan väistäminen suojatiellä tai että suojatien eteen pysähtynyttä autoa ei saa ohittaa pysähtymättä ellei ole liikennevaloa, joka näyttää vihreää. Käsittääkseni ilman noiden osaamista ei edes pääse ajokokeesta läpi, mutta silti 70% niitä ei tunnu hallitsevan.
Ruumisarkku, hautapaikka ja hautakivi.
Paketti kortsuja ja kakskymppiä rahaa polttoaineeseen.
Vaikka auto?
Jos budjetti ei iso niin: Volkswagen Golf
Jos budjetti on keskiarvo niin: BMW 5-Sarjalainen
Jos budjetti on iso niin: Aston Martin
Hyvää tietoutta hajuvesistä: https://tuoksut.com
Ei yhtään mitään. Mies ystävän lapsi ei ole, eikä tule olemaan sinulle yhtään mitään koskaan.Vaikka kuinka yrittäisit lahjoa häntä.päin vastoin alat oksettaa nuorta yhä enemmän.
Wunderbaumeja ja karvanopat tietysti. Extrana ralliteippiä
Viinapullo.
Ei vaan sain itse pullon kuoharia, kun ostin uuden auton. En tiedä, onko tuo mitenkään tavallista vai ihan myyjän oma lisä, mutta oli jotenkin hassu idea, että auton ostaessa saa alkoholia.
Auto?