Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lonkkakipu. Kokemuksia?

Vierailija
26.09.2022 |

Vasemman puoleinen lonkka kipuillut nyt kaksi viikkoa. kaikein vaikenta on lähteä liikkelle istumisen jälkeen. Myös portaiden ja ylämäen nouseminen on tuskaa. Perjantaina aika ortopedille. Ikää 59 v ja tähän asti olen tehnyt pitkiä lenkkejä joka päivä. Nyt pelottaa, joudunko ne jättämään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkat, polvet, nilkat, kaularanka,ranteet on tosi kipeät, olkapäät leikattu kahteen kertaan, ei ole apua saatavilla kun buranaa, elämäntyö ollut ammattimetsuri ja nyt ikää 65 ja eläkettä reilu tonni niin ei varaa yksityiselle [ eläke kansallinen häpeä]

Seuraavan kerran kun menet apteekkiin niin kysäseppäs farmaseutilta sinulle sopia tulehduskipugeeli. Vatsalle tekisi hyvää kun olis pitenpi paussi nieltävistä lääkkeistä.

Vierailija
22/23 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itselleni. Olen 3v. käynyt Tramatologin vastaanotolla Terveystalolla. Lekuri ehdotti sairaalaan lähetettä. Kiitos sanoin, mutta minulla on sairaalapelko.(fobia)

En mene sinne makaamaan tutkimuspotilaaksi. Miksi tämä lääkäri ei leikkaa. Ihmetyttää. Menin kerran pienen kasvaimen poistoon ja siellä vierähti 2 viikkoa.Lopputulos oli susi, josta kärsin hermokipu jo kolmattakymmenettä vuotta.

On epäily, että me vanhukset olemme lääketutkimuspotilaita.

Onhan tilanteeni hankala. Yksineläjänä en pysty ruokia hakemaan kaupasta400m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri, CITTARI, putleri, lideli. Osaatko suomia?