Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että ärsyttää ihmiset jotka eivät vastaa tuntemattomiin

Vierailija
26.09.2022 |

Numeroihin... Minä jos jättäisin vastaamatta, niin olisi moni asia jäänyt hoitamatta.
Jäi muuten nyt palkkaamatta ihminen, joka olisi halunnut meille töihin, kun ei vastannut useisiin soittoihin.
Hän itse oli ystävänsä kautta kuullut työpaikasta joka ei julkisessa haussa ja ystävä antoi hänen luvallaan numeron mihin voin ottaa yhteyttä.
No nyt sitten itkua tuhraa ettei hän tiennyt vastata, kun ei vastaa ikinä tuntemattomiin numeroihin.
Eikä meillä ole edes salainen nro eli olisi voinut tarkistaa kuka prkle soittelee.
Nyt on palkattu toinen...

Ja en ala laittelemaan viestejä, kun oli sovittu jotta soitan hänelle.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut enää aikoihin. Puheluja tulee parhaimmillaan lähemmäs 10 päivässä. Mulla on muutakin tekemistä kuin russuttaa tyhjänpäiväisyyksiä jonkun myyjän kanssa, tai selittää kusettajalle etten aio antaa rahaa vaikka tietokoneeni olisikin vaarassa.

Vierailija
2/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa normaalisti, mutta toki jos vaikka olisin hakenut työpaikkaa, odottaisin jotain pakettia jonka toimittavat kuriirit voi soittaa ennen toimitusta tms niin sitten vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa on viestin laittamisessa? Melkoinen uhmaikäisen asenne. Kertookohan se firmasta laajemmin?

Vierailija
4/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa on viestin laittamisessa? Melkoinen uhmaikäisen asenne. Kertookohan se firmasta laajemmin?

Tämä. Jos jo tuossa vaiheessa esimies kiukuttelee kuin pieni lapsi, olisi omasta mielestäni suuri helpotus että paikka meni jollekin muulle.

Vierailija
5/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina viestin perään, jos joku ei vastaa, myös rekrytilanteissa. Ei kaikki pysty muutenkaan aina vastaamaan, voi olla jotain menoa. Sinulle ei ehkä kannatakaan tulla töihin, jos on tämäkin näin vaikeaa.

Vierailija
6/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolviasia. Get over it!

Vierailija
7/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari ja pyydä soittamaan.

Vierailija
8/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No se on Paula täältä Energia K*setuksesta moi! Teidät on valittu 1000000000000 ihmisen joukosta *tirsk* ja haluaisimme tarjota teille edullista sähkösopimusta *huutonaurua taustalla*. Saisinko hetunne jotta saataisiin sopimusasiat tehtyä valmiiksi nyt heti. Hintamme on vain 0,02 senttiä *kovempaa huutonaurua taustalla* kilowattitunnilta ja sopimus kestää 10 vuotta *itkunsekaista naurua*. Hinta pysyy samana *tirsk* koko sopimuskauden ajan mutta voimme muuttaa sitä yksipuolisesti ilman ennakkovaroitusta."

Vierailija
9/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan aina viestin perään, jos joku ei vastaa, myös rekrytilanteissa. Ei kaikki pysty muutenkaan aina vastaamaan, voi olla jotain menoa. Sinulle ei ehkä kannatakaan tulla töihin, jos on tämäkin näin vaikeaa.

Samaa mietin. Kun tähän ongelmaan on helppo ratkaisu!

Vierailija
10/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastannut enää aikoihin. Puheluja tulee parhaimmillaan lähemmäs 10 päivässä. Mulla on muutakin tekemistä kuin russuttaa tyhjänpäiväisyyksiä jonkun myyjän kanssa, tai selittää kusettajalle etten aio antaa rahaa vaikka tietokoneeni olisikin vaarassa.

Puhelinmyyjät saa estettyä telemarkkinointikiellolla. Eivät ole ahdistelleet kymmeneen vuoteen ja selvästi ulkomailta tulevaan puheluun en vastaa. Ehkä viisi tyhjänpäiväistä puhelua vuodessa. Ei paha.

Vierailija
11/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
12/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjät saa estettyä telemarkkinointikiellolla. Eivät ole ahdistelleet kymmeneen vuoteen ja selvästi ulkomailta tulevaan puheluun en vastaa. Ehkä viisi tyhjänpäiväistä puhelua vuodessa. Ei paha.

Ulkomaiset soittavat nykyään suomalaisista numeroista pääosin. Telemarkkinointikiellosta olen kuullut pelkkää huonoa, harvalla toimii kovin hyvin.

Vierailija
13/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on vastaaja johon voi jättää ääniviestin. Järkevä ja asiallinen esimies osaa myös laittaa tekstiviestin eikä kiukuttele kuin uhmaikäinen ja tee vauvalle asiasta vielä aloituksen.

Vierailija
14/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelko hyvin ehdollistettu. Ikäänkuin puhelun kautta voisi tulla joku varastamaan sun perintömuumimukit. Luurin voi aina laittaa kiinni jos epäillyttää tai ei vaan kiinnosta.

Vierailija
15/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätä päivää soitella tuntemattomille ilman että laitetaan viestiä ensin. Noin toimittiin 2000-luvulla, mutta nykyään puhelinmarkkinoinnin lisääntyessä jokainen aikaansa seuraava tajuaa että kylmäsoitoilla ei hoideta normaaleita asioita. Ensin laitetaan viesti ja kerrotaan mitä asia koskee, ja vastaanottaja voi sitten oman harkinnan mukaan joko soittaa takaisin tai vastata viestillä. Se on kohteliasta ja nykyaikaista puhelinkäyttäytymistä. Pitää muuttua maailman mukana eikä jämähtää monen vuosikymmenen takaisiin toimintatapoihin.

Vierailija
16/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pelko hyvin ehdollistettu. Ikäänkuin puhelun kautta voisi tulla joku varastamaan sun perintömuumimukit. Luurin voi aina laittaa kiinni jos epäillyttää tai ei vaan kiinnosta.

En minä ainakaan mitään pelkää. Ei vain kiinnosta jatkuvasti vastailla puhelimeen täysin turhan takia. Fiksut ihmiset laittavat viestin perään eli tärkeät asiat hoituvat joka tapauksessa.

Vierailija
17/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minua ärsyttää sitten mahottomasti ihmiset, jotka soittelevat tuntemattomista numeroista, eivätkä ymmärrä jättää vastaajaan mitään viestiä asiastaan, jotta voisin tarvittaessa soittaa heille takaisin! Ellei viestiä, en soita myöskään vastasoittoa! Kyllä osaa olla yksinkertaisia soittajia! Miksi heille on annettu liian vaikeita tehtäviä ja puhelin?

Vierailija
18/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lankapuhelinajan kasvatti, joten en osaa kuin ihmetellä sitä, miten vaikeaa on vastata puheluihin. Kun sen puhelun saa myös katkaistua helposti tarvittaesa.

Vierailija
19/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaiset soittavat nykyään suomalaisista numeroista pääosin. Telemarkkinointikiellosta olen kuullut pelkkää huonoa, harvalla toimii kovin hyvin.

Minulla toimii moitteettomasti. Ei tule yhtään turhia puheluita.

Vierailija
20/93 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prepaid liittymä, kaikki kiellot mitä voi olla ja erakkoelämää = hyvä kun viittä puhelua tulee koko vuonna. Ei paha.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi