Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joulukuussa /talvella synnyttäviä? Mitä aiotte alkaa

Vierailija
31.10.2006 |

harrastamaan vauvan kanssa ? Minulle tulee 3. lapsi, isommat poitsut jo alakoulussa, joten aamupäivät on vapaita harrastuksille...

Ajattelin mennä srk. n perhekerhoon ja MLL:n perhekahvilaan. Tosin molempiin pitänee mennä autolla, kun matkaa on kirkolle 4,5 kilsaa. Se on vähän tylsää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi