Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit huomenna ilmaisen palkallisen vapaapäivän?

Vierailija
25.09.2022 |

Viikonloppu kääntyy loppua kohti, mutta entä jos sen ei tarvitsisi loppua ja viiden minuutin kuluttua saat tiedon, että huomenna on palkallinen vapaa. Mihin käyttäisit ylimääräisen vapaapäiväsi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin sohvalla kotona.

Vierailija
2/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan veisin lapset päiväkotiin ja katsoisin telkkaria koko päivän. Yksi asia, mitä kaipaan lapsettomilta ajoilta, oli se kun sai vetäistä koko päivän kestävän sarja- tai leffamaratonin. Olisi ihan mahtavaa vain tuijottaa telkkaria 8 tuntia. Toki se lasten kanssakin onnistuu, mutta sisältö ei ehkä sitten ole ihan sitä mitä itse kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin koulun kokeeseen

Vierailija
4/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin ja itkisin pahaa oloa pois kun ei tarvisi tsempata itseäni työpirteäksi.

Vierailija
5/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna vapaa muutenkin. Tänään olin 10 tuntia töissä. Tuplapalkka, tuplapalkka.

Vierailija
6/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin heti aamusta juoksulenkillä. Ja myöhemmin oikein ajatuksen kanssa ruokakaupassa, jonka jälkeen kokkaisin valmiiksi jotain järkeviä eväitä työviikon muille päiville.

Varaisin myös kampaaja-ajan jollekin tulevalle arkivapaapäivälleni.

Vierailija
7/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin omasta rauhasta. Luojan kiitos tuo mies menee huomenna töihin, eli ei tarvitsisi sitä törkyturpaa katsella. 

Vierailija
8/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisin parvekkeen, järjestelisin kotia pari tuntia ja loppupäivän lukisin naistenlehtiä ja joisin teetä sohvalla loikoillen.  Olen energisimmilläni aina aamupäivisin ja silloin tietysti töissä, enkä illalla jaksa tehdä mitään kotihommia, joten vapaapäivä tulisi tarpeeseen.

Vierailija
9/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin pitkään. Mä joka tapauksessa menen huomenna katsomaan elokuviin uusimman Avatar elokuvan työpäivän jälkeen myöhäisiltasella.

Vierailija
10/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sen vapaan torstaille, perjantai on jo sovittu vapaaksi, ja lähtisin mökille jo ke-iltana.

Vierailija
11/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan veisin lapset päiväkotiin ja katsoisin telkkaria koko päivän. Yksi asia, mitä kaipaan lapsettomilta ajoilta, oli se kun sai vetäistä koko päivän kestävän sarja- tai leffamaratonin. Olisi ihan mahtavaa vain tuijottaa telkkaria 8 tuntia. Toki se lasten kanssakin onnistuu, mutta sisältö ei ehkä sitten ole ihan sitä mitä itse kaipaan.

Sekin aika tulee taas niin nopeasti. Muistan joskus miettineeni myös että saisipa katsoa rauhassa jotain sarjaa. No nyt on kaikki kolme teinejä ja tänään olen koomaillut sohvalla ja katsonut telkkaria. Jos huomenna olisi vielä vapaata niin kävisin moikkaamassa kaveria toisella paikkakunnalla.

Vierailija
12/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut maksullisia vapaapäiviä.

Vierailija
13/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoisin tänään vähän pidempään, kun ei tartteisi herätä klo 5.30. Joisin aamulla kahvit rauhassa ja veisin koirat parin tunnin maastolenkille. Iltapäivällä paistaisin pannarin ja yllättäisin teinit.

Vierailija
14/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin aamulenkillä ja joogaisin. Loppupäivän neuloisin villatakkia, kuten tänäänkin.

Vierailija
15/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin pitkään, lukisin kirjaa aamulla ja koittaisin varmaan vähän siivoilla. Olen melko varma, etten tekisi mitään ihmeellistä, kunhan löllyisin kotona ja nauttisin olostani. 

Vierailija
16/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan soittaisin aamulla töihin heti herättyäni, jotta ääni kuulostaisi käheältä. Sitten menisin uudelleen sänkyyn. Myöhemmin aamupäivällä aamiainen pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
17/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ollut maksullisia vapaapäiviä.

Ilmainen = ei vähennä lomapäivien saldoa

Vierailija
18/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin töitä. On asioita jotka on pakko hoitaa huomenna eikä kukaan muu voi.

Vierailija
19/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin töitä. On asioita jotka on pakko hoitaa huomenna eikä kukaan muu voi.

Relax. Ei ne tekemällä lopu.

Vierailija
20/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin että teini lähtee kouluun. Sit kävisin lenkillä. Takaisin tullessa kaupan kautta kotiin, ostaisin pakastepizzan ja jotain ihanaa jäätelöä rasian. Kotona sauna päälle ja Netflixistä tai Areenasta leffoja tai sarjoja jonoon odottamaan. Saunan jälkeen pizza uuniin. Sitten syömistä ja katselua. Kaikki roskat siivoan kunnes teini palaa koulusta 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä