Miksi Prisman tullut jo nyt, SYYSKUUSSA, joulusuklaat/kalenterit?
On se nyt sentään lokakuuta ollut aiempina vuosina enkä sitäkään ymmärtänyt..
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ite oon alkanut inhoamaan joulua sen takia kun tätä jouluhössötystä on jo yli kolmasosa vuodesta. Kyllästyttää ja ällöttää.
Ei lisättävää.
Tietenkin nykyiseen maailmantilanteeseen kaipaa jotain positiivista ja hauskaa, mutta joulupäivä ei tunnu niin erikoiselta, kun siitä on ensin hössötetty monta kuukautta etukäteen.
Miksipä ei? Näytti kyllä houkuttelevan runsaalta se Prisman joulusuklaaosasto!
Jos joku ei kestä katsoa eikä halua ostaa, niin sen osaston voi ihan vapaasti ohittaa, vaikka silmät kiinni.
Sitä paitsi, sitä samaa suklaata se on, olkoon sitten joulu tai juhannus. Ja joulukin tulla jollottaa, olkoon ne suklaat esillä sitten jo syyskuussa tai vasta viikko ennen joulua. Ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon alkanut inhoamaan joulua sen takia kun tätä jouluhössötystä on jo yli kolmasosa vuodesta. Kyllästyttää ja ällöttää.
Mitä hössötystä se on, jos kaupassa on jotakin tuotteita esillä? Itse olen valtavan kyllästynyt leipähössötykseen, kaupassa isot alueet täynnä erilaisia leipiä ympäri vuoden.
Mun puolesta joulusuklaat sais olla vaikka koko vuoden myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Antaa joulun tulla!
Kasvoille?
Aika usein pikkujoulut on marraskuussa
--> joka niitä järkkää ostaa suklaat ym. lokakuussa.
+Moni näkee sukulaisia ennen joulua hyvissä ajoin. Tyyliin serkunlapsen ristiäisissä marraskuussa Turussa voi Hangossa asuva (aikuinen) antaa kummitädlleen joululahjan samalla.
Nuohan loppuvat (suurin osa) aina ennen joulua kaupoista.
Pidä huoli vaan omista asioistasi, KYYLÄ!
Jotta joku possu ostaisi sen kun ei hallitse makeanhimoaan. Joko ne kalenterit alkaa olemaan 20€ kappale?
Meidän prismasta poistettiin 3 kassaa käytöstä ja tilalle tuli joulusuklaita rivitolkulla. Kyllä on hienot systeemit, perjantai-iltapäivänä voi muutama ärräpää tulla ihmisiltä kassajonoissa.
Varmaan siksi että ne myy. Kauppojen hyllytila on arvokasta, ja se on tarkkaan tutkittu miten se kannattaa käyttää.
Itse alan ostaa joulutuotteita vasta Halloweenin jälkeen, mutta on minusta silti jo kiva nähdä niitä kaupoissa. Ne muistuttavat, että vaikka hirveä talvi on tulossa, niin on siellä sentään edes joulu mitä odottaa.
No eihän tuo vielä aikaisin ole, vuonna 2018 naureskeltiin tokmannilla kun tuli joulukynttilöitä, kalentereita ja suklaata, samoin kaikkea muuta jouluista. Eipä siinä auttanut muu kuin hyllyttää niitä, heinäkuussa.
Halvempi varastoida tuottajalle kaupoissa kuin omissa tiloissa.
Oi ihanaa
Mies sanoo vaa nykyään "fazerin perus suklaa on kallis. Suklaa on kallista, ei tarvita"
Ollaan molemmat työssäköyviä, mhm ankeaa. Olemme myös normi painoisia
Monena vuonna suklaat ovat olleet syksyn Mammuttimarkkinoiden aikaan valmiina kasoissaan.