Kertokaa minulle miehet millaista ja mikä on flirttailua, siis teidän taholtanne?!
Kommentit (8)
Noin niinko yleisesti? Mies flirttaa kaikille kauniille naisille jotka silmää miellyttää. Joidenki kanssa juttu menee eteenpäi ja flirtti syvällisemmäks. Jos numerot vaihtuu on ajatus/toive miehellä jo jostai enemmästä
Toi on vaikea kysymys. Mä pelkään, että mun normaalia kanssakäymistä voi joku pitää flirttailevana eleiden ja ilmeiden puolesta. Jos toivon jonkun johtavan johonkin, niin taidan tylsästi sanoa jotain selventävää.
Vierailija kirjoitti:
Noin niinko yleisesti? Mies flirttaa kaikille kauniille naisille jotka silmää miellyttää.
Ai noinko me tehdään, kiva kun kerroit mullekin
Kehuskelen salilla nuorempien "atleettien" tai sellaisiksi nähtävästi aikovien liikesuorituksia ja tahdikkaasti kroppiakin. Lopuksi vihjailen että taitaisi olla jo saunan aika. Eipä ole tulleet perässä saunaan - toistaiseksi. M38
Selkeää flirttailua on ns. silmäpeli. Se kun molemmat vilkuilee toisiaan ja hymyilee samalla. Se tekee selväksi molemminpuolisen kiinnostuksen.
Verbaalinen flirttailu on hankalampaa havaita. Tavallinen ystävällinen juttelu ei välttämättä ole flirttailua. Mutta toisaalta senkin kyllä huomaa. Se saattaa olla ystävvällismielistä molemminpuolista piikittelyä tms mistä huomaa että nyt vähän flirttaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Selkeää flirttailua on ns. silmäpeli. Se kun molemmat vilkuilee toisiaan ja hymyilee samalla. Se tekee selväksi molemminpuolisen kiinnostuksen.
Verbaalinen flirttailu on hankalampaa havaita. Tavallinen ystävällinen juttelu ei välttämättä ole flirttailua. Mutta toisaalta senkin kyllä huomaa. Se saattaa olla ystävvällismielistä molemminpuolista piikittelyä tms mistä huomaa että nyt vähän flirttaillaan.
Millainen silmäpeli?
Pitkät katseet ja ne kunnon katsekontakti jutellessa? Pikkutuhma huumori siihen yhdistettynä?
Ja haluaisin tietää mikä on flirttailua vain ja minkä toivoisi johtavan johonkin. Naimisissa oleva mies kun flirttailee minulle