Oletteko jo aloittaneet joululaulujen kuuntelun ja joulujutut :)
Kommentit (12)
En. Tässä on niin paljon muita juhlia ennen joulua. Myös itsenäisyyspäivä.
Osa joululahjoista hankittu, mutta muuten joululaulujen kuuntelu rajoittuu radiotarjontaan eli lähinnä joulun pyhinä tulee kuunneltua niitä.
Olen jo pari kuukautta sitten. Ihanaaa tulispa joulu jo. En kestä ääää.
Meillä alkaa joululaulujen kuuntelu aina syyskuun alussa, miestä välillä ärsyttää mutta itsepähän on mut valinnut.
Aloitan jämptisti ensimmäisellä adventtiviikolla enkä yhtään aikaisemmin, muuten menee maku koko joulusta. Maaseudulla on helppo viettää tunnelmallista joulua eikä kaupallista krääsää ja joululahjojen pakonomaista ostelua ole mailla halmeilla.
Totta kai olen. Antaisin toisen jalan jos joulu olisi huomenna.
EN ! Ei ole tapana joululauluja joulunakaan laulaa.
Ne on kausilauluja ja lahjat kausilahjoja!
En. Olen tehnyt itselleni sykyisen halloween vivahteisen musiikkilistan ja sistanut asuntoni kurpitsoilla ja muulla sellaisella. Eipäs nyt mennä asioiden edelle!:D
Vierailija kirjoitti:
En. Olen tehnyt itselleni sykyisen halloween vivahteisen musiikkilistan ja sistanut asuntoni kurpitsoilla ja muulla sellaisella. Eipäs nyt mennä asioiden edelle!:D
Tarkoitin sisustanut*, mutta varmaan ymmärsitte :)
Itse asiassa ajattelen joululauluja läpi vuoden.
Pari korvamatoa:
Deck the Halls ja Jingle Bells.
Ei voi mitään.
En vielä, syys-lokakuun kuuntelen jostain syystä aina klassista musiikkia ja siitä sitten marraskuulla suunnilleen isänpäivän aikoihin aloitan pikkuhiljaa joulujuttuja. Toki jotain olen kesällä kerännyt joululahjoja varten.