Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavan pohdinnan paikka - naisystävä pudotti pommin.

Totuus satuttaa
25.09.2022 |

Pari vuotta oltu yhdessä, kun pommi putosi viime viikolla, suoraan puskista. Vuosien jälkeen on nyt alkanut tuntua siltä, että se elämäni nainen on vihdoin löytynyt, synkkaa mahtavasti yhteen joka suhteessa. Aiemmin hän oli jo raottanut salaisuuden verhoa, ja myöntänyt että on ollut aika monen miehen kanssa, mikä sinänsä nyt ei tänä päivänä ole mikään iso juttu sinänsä - mutta nyt hän paljasti, kun suunnittelemme kihlautumista, että hän on nuoruusvuosinaan (reipas 20 - vuotta sitten) toiminut ns. maksullisena naisena useamman vuoden ajan, rahoittaakseen opintojaan.
Nyt tuntuu siltä, että kaikki on hajalla, enkä usko että tästä pääsee yli millään. Yhdelle ystävälle tästä jo ehdin avautua ja hän neuvoi ajattelemaan siltä kantilta, että nämä asiakkaat olisivat vain normaaleja yhden illan juttuja - joista tosin on saanut rahaa, että ei se järvi soutamalla kulu ja blaa blaa.
Ei tästä taida mitään tulla, olo on neuvoton - rakastan tuota ihmistä ja nyt samaan aikaan vihaan, voi kun ei olisi koskaan kertonut asiasta. Tai sitten on parempi, että tuli nyt asia esiin, eikä myöhemmin.
Helevettos sentään, että pitää olla elämän vaikeaa taas vaihteeksi, vaikea olla ajattelematta, mitä kaikkea aikanaan on tapahtunut, lukemattomia miehiä. Ei polla oikein kestä ajatusta.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika roisi yleistys, kaikki miehet eivät taatusti ajattele noin.

Vierailija
62/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdollista, että on vuosia jo ennen nykyisen kumppanin tapaamista haaveillut löytävänsä se oikean rakkauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi muuten itselleni sopiva, niin voisin hyväksyä tuon, koska asialla on taloudellinen perusta. Sitä en hyväksyisi, että olisi toiminut kyläpyöränä ihan vaan huvin vuoksi, tai hyväksyisin, mutta silloin en lähtisi vakavaan parisuhteeseen.

Se mikä tässä olisi vaikeinta olisi tuo että kertoo vasta 2-vuoden seurustelun jälkeen. Olisin halunnut tietää siinä kohtaa kun seurustelua olisi aloiteltu.

Kypsää tekstiä!

Vierailija
64/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika pommi mutta mennyt on mennyttä. Minusta sinun pitäisi keskittyä tähän päivään ja hyväksyä asia.

Vierailija
65/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naisen kirjoittama.

Voihan olla lesbopari.

Vierailija
66/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40V kirjoitti:

Onhan tuo aika pommi mutta mennyt on mennyttä. Minusta sinun pitäisi keskittyä tähän päivään ja hyväksyä asia.

Aika omahyväisiä neuvoja.

Vierailija
67/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te luulette että ne Thaimaasta raahatut naiset on? Niinpä.

On siellä toki toisenlaisiakin, mutta ei ne 50v Penan mukaan lähde.

Rasisti.

Vierailija
68/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointi yhteiskunnan romahdus? Potilasjonot rikkovat hoitotakuun aikarajoja. Murha(t)? Vastuu?

Vierailija
69/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helevettos sentään sun kioskiromaanias

Vierailija
70/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40V kirjoitti:

Ei, jokaisella on oikeus ja vapaus muodostaa omat mielipiteensä ja arvonsa ja toimia niiden mukaisesti ja siihen tulisi jokaista kannustaa. Sinulle omat arvosi ovat selkeät, hyvä niin. Tämä ap kipuilee omiensa kanssa eikä ole mitenkään fiksua ohjata häntä muuta kuin kuuntelemaan omaa itseään ja toimimaan sen mukaisesti. Aikuisen ihmisen ei tule olla ulkoaohjautuva. 

Itselleni vastoin sinua on täysin selvää, etten voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen. Eikä minun tarvitse eikä minun tarvitse selitellä sitä kenellekään. 

Vierailija
71/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla luottamusta hankittuna, että voi avautua tuollaisesta. Ei kai nyt kukaan ensitreffeillä kakaise ilmoille, että "olen entinen prostutioitu, kiva tutustua"

Vierailija
72/83 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla luottamusta hankittuna, että voi avautua tuollaisesta. Ei kai nyt kukaan ensitreffeillä kakaise ilmoille, että "olen entinen prostutioitu, kiva tutustua"

Itse asiassa kannattaisi esittää ekojen parin viikon aikana sellaiset asiat, joiden tiedää olevan toiselle mahdollisesti reunaehtoja. Kaksi vuotta on aivan liian pitkä aika. Kaksi kuukautta ihan maksimi, jotta voisi ajatella toimineensa suoraselkäisesti. 

Itse pudotin omat pommini yhden viikon kohdalla. Näin ei tule leikkineeksi toisen tunteilla. 

Vierailija
73/83 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40V kirjoitti:

Ei, jokaisella on oikeus ja vapaus muodostaa omat mielipiteensä ja arvonsa ja toimia niiden mukaisesti ja siihen tulisi jokaista kannustaa. Sinulle omat arvosi ovat selkeät, hyvä niin. Tämä ap kipuilee omiensa kanssa eikä ole mitenkään fiksua ohjata häntä muuta kuin kuuntelemaan omaa itseään ja toimimaan sen mukaisesti. Aikuisen ihmisen ei tule olla ulkoaohjautuva. 

Itselleni vastoin sinua on täysin selvää, etten voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen. Eikä minun tarvitse eikä minun tarvitse selitellä sitä kenellekään. 

Olen samaa mieltä että ihmistä pitää yleensä tukea eikä neuvoa, mutta tämä on netin keskustelupalsta. Tuo viesti ei ollut palstan yleiseen tasoon nähden lainkaan painostava.

Vierailija
74/83 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kannattaisi esittää ekojen parin viikon aikana sellaiset asiat, joiden tiedää olevan toiselle mahdollisesti reunaehtoja. Kaksi vuotta on aivan liian pitkä aika. Kaksi kuukautta ihan maksimi, jotta voisi ajatella toimineensa suoraselkäisesti. 

Itse pudotin omat pommini yhden viikon kohdalla. Näin ei tule leikkineeksi toisen tunteilla. 

Valitettavasti ensin pitää saada se toinen kiinnostumaan. Muuten se jättää yrittämisen kesken ekasta pommista.

Vierailija
75/83 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aikamoinen pommi tosiaan . Ymmärrän tuskasi Ap :(  Mutta ei tuossa valitettavasti ole kuin 2 vaihtoehtoa.

A ) Pystyt hyväksymään hänen menneisyytensä ja elämään hänen kanssaan. Ja tärkeintä luotat häneen oikeasti.

B) Et pysty hyväksymään hänen menneisyyttään ja eroatte.

Olettehan käyneet molemmat SP-tautitesteissä?

Vierailija
76/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi muuten itselleni sopiva, niin voisin hyväksyä tuon, koska asialla on taloudellinen perusta. Sitä en hyväksyisi, että olisi toiminut kyläpyöränä ihan vaan huvin vuoksi, tai hyväksyisin, mutta silloin en lähtisi vakavaan parisuhteeseen.

Mitäs sillä nyt on väliä jos nainen on tykännyt seksistä. Sehän on jopa hyvä ominaisuus kun minäkin tykkään.

Sen sijaan se että pystyy käyttämään seksiä välineenä rahan tai vallan saamiseen kuulostaa aika huonolta suhteen kannalta.

Vierailija
77/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti järjellä: jos nainen on saanut monilta miehiltä rahaa mutta haluaa sinut, varmaan saisi vieläkin jonkun toisenkin. Vai eikö? Arvioi maalaisjärjellä. Kelpaisiko yhä muille?

Vai häiritseekö, että oikeastaan seksi on hänessä kiinnostavaa ja muuta mielen sisältöä ei välttämättä olekaan?

Vierailija
78/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen voi olla niin tyhmä, että kertoo miehelle toimineensa maksullisena naisena tai naineensa mustan miehen kanssa.

Vierailija
79/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asia niin, että sillä on ollut vaikka kuinka paljon miehiä ja silti haluaa just sut.

Tuo on naisten tapa ajatella. Ei miesten. Ja tähän on hyvät syyt.

Vierailija
80/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kommentteja. Oma kommenttini on se että tämän tarinan paljastaa tarinaksi se, että ap muka kiiruhti kertomaan yhdelle ystävälleen asiasta. Tosielämässä päätös kertoa yhdellekin ystävälle on päätös tehdä asiasta julkinen, kukaan ei ole niin tyhmä ettei tiedä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi