Onko täällä muita kiusattujen lasten vanhempia? Millainen fiilis teidän perheessä näin sunnuntaina?
Saatteko viikonlopuksi unohdettua kiusaamisen vai ahdistaako jo tuleva viikko?
Mulle tämä on uusi tilanne ja asia pyörii koko ajan mielessä. Ahdistaa ajatella mitä koulussa on sattunut ja mitä siellä taas huomenna voi sattua. Fyysisestikin.
Kommentit (44)
"Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta. Toivottavasti meilläkin joku päivä helpottaa tämä itkeminen ja pelkääminen. Ap[/quote]
Lopeta se toivominen ja toimi NYT!
Joko laitoit tekstaria ja meiliä ja soitit että "lapsi ei tule kouluun ennen kuin rehtori henkilökohtaisesti takaa, ettei häntä kiusata enää päivääkään."
Ole vihainen !
Lastasi rääkätään jukolauta!
Vierailija kirjoitti:
moni kiusaaja muuttuu kun saa kunnolla turpiin.
Kiusattu siellä turpiin saa.
Ettekö oppineet aikuiset yhtään mitään Koskelan tapauksesta?
Joko unohditte väkivallan anatomian?
Vierailija kirjoitti:
Työnnä sivuun nyt se oma ahdistuksesi ja ajattele miltä lapsesta tuntuu mennä kidutuskammioon jonka pitäisi olla koulu.
Nimenomaan. Kyse on lapsesta. Sinun omasta lapsestasi.
Moni ajattelee vain itseään, vihaksi pistää. Jos käperryt omien tunteidesi kanssa kerälle, se ei osoita rakkautta lastasi kohtaan.
Sinä olet aikuinen.
Kun mä en tiedä miten mä muotoilisin tämän, että kukaan ei tunnista mun lasta. Haluaisin jotain apua mutta niin että mun lapsen yksityisyys säilyy. Kun musta tuntuu että tämä on kokonaan mun syy. Senkin takia mulla on tästä niin paska olo. Siitä että mä halusin muuttaa oman työn takia toiselle paikkakunnalle. Mun lasta uhkailtiin monta viikkoa päivittäin koulumatkoilla koska hän ei halunnut tehdä yhtä juttua. Siltikään se ei kertonut siitä kotona. Sitten kävi yksi juttu ja meille valkeni tämä kaikki. Lapsi itkien kertoi että sitä oli jatkunut jo monta viikkoa. Mua painaa ihan hitonmoinen syyllisyys tästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta. Toivottavasti meilläkin joku päivä helpottaa tämä itkeminen ja pelkääminen. Ap
Se helpottaa tasan sinä päivänä ja hetkenä kun alat pitämään tosissasi lapsesi puolta ja vihellät tuon pelin poikki!
En mä usko. Mä olen yrittänyt ihan kaikkeni. Tuona samana iltana kun mä sain selville tuon kaiken soitin rehtorille. Tein rikosilmoituksen poliisille. Vein lapseni lääkäriin. Mikään ei muuttunut. Yksi sellainen tapaaminen oli jossa oli minä, lapsi, kiusaajat, kiusaajien vanhemmat, luokanvalvojat, rehtori, sosiaalityöntekijä ja poliisi. Mikään ei muuttunut. Pari viikkoa sitten lapsi tuli taas huuli auki koulusta kotiin. Mikä hitto siinä on että kukaan ei muka voi mitään? Ei tää lopu. Ei ennen kuin muutetaan pois. Tää on ihan hel vet ti. Kadun joka ikinen sekunti sitä hetkeä kun päätin ottaa uuden työn vastaan. Ajattelin vain itseäni ja nyt mun lapsi kärsii. Ap
Jep, lapsesi traumatisoituu loppuelämäkseen jos edes selviää hengissä. Kiusaajista tulee todennäköisesti poliitikkoja, yritysjohtajia, julkkiksia ja sellaista.
Lapsiparka :( voi kunpa voisin auttaa teitä jotenkin.
Älä päästä kouluun. Kotonakin voi opiskella.
Oletan kiusaajien olevan lasun asiakkaita. Ilmoita lasulle tästä huulen rikkomisesta. On hyvä että hekin ovat ajan tasalla asiakkaidensa edesottamuksista.
Ala peukun laitoin apn nynnyille.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä en tiedä miten mä muotoilisin tämän, että kukaan ei tunnista mun lasta. Haluaisin jotain apua mutta niin että mun lapsen yksityisyys säilyy. Kun musta tuntuu että tämä on kokonaan mun syy. Senkin takia mulla on tästä niin paska olo. Siitä että mä halusin muuttaa oman työn takia toiselle paikkakunnalle. Mun lasta uhkailtiin monta viikkoa päivittäin koulumatkoilla koska hän ei halunnut tehdä yhtä juttua. Siltikään se ei kertonut siitä kotona. Sitten kävi yksi juttu ja meille valkeni tämä kaikki. Lapsi itkien kertoi että sitä oli jatkunut jo monta viikkoa. Mua painaa ihan hitonmoinen syyllisyys tästä. Ap
Aivan sama mitä teet jatkossa, mutta lasta et tuonne enää päästä.
Se että huuli on halki, on jo niin järkyttävä osoitus siitä että koskemattomussraja on lapsella ylitetty .
Et päästä lastasi kouluun huomenna. Ymmärrätkö.
Syyllisyys ja häpeä on kiusaajilla.
Lapsi on ehdottomasti tärkein.
Muistaa liopunikääsi seisoitko hänen takanaan nyt vai lähetitkö selviytymään hakkaajien keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta. Toivottavasti meilläkin joku päivä helpottaa tämä itkeminen ja pelkääminen. Ap
Se helpottaa tasan sinä päivänä ja hetkenä kun alat pitämään tosissasi lapsesi puolta ja vihellät tuon pelin poikki!
En mä usko. Mä olen yrittänyt ihan kaikkeni. Tuona samana iltana kun mä sain selville tuon kaiken soitin rehtorille. Tein rikosilmoituksen poliisille. Vein lapseni lääkäriin. Mikään ei muuttunut. Yksi sellainen tapaaminen oli jossa oli minä, lapsi, kiusaajat, kiusaajien vanhemmat, luokanvalvojat, rehtori, sosiaalityöntekijä ja poliisi. Mikään ei muuttunut. Pari viikkoa sitten lapsi tuli taas huuli auki koulusta kotiin. Mikä hitto siinä on että kukaan ei muka voi mitään? Ei tää lopu. Ei ennen kuin muutetaan pois. Tää on ihan hel vet ti. Kadun joka ikinen sekunti sitä hetkeä kun päätin ottaa uuden työn vastaan. Ajattelin vain itseäni ja nyt mun lapsi kärsii. Ap
Nyt lähdet helkkariin noin sairaasta paikasta.
Ja lapsi ei enää ikinä astu jalallakaan liki tuollaiseen paskakouluun, missä hakataan huuli halki. Siellä kuule etsitään seuraavaa uhria jo missä tommonen sallitaan, mutta pelasta lapsesi sieltä hetipaikalla.
Ei ristus mitä porukkaa.
Et todellakaan laita lasta huomenna tuohon kouluun. Soitto rehtorille, ja perään viesti, jossa todennat myös tuon tänne kirjoittamasi, että oli tuo tapaaminen, mutta mikään ei muuttunut.
Pysy lujana ja lapsesi turvana, pane koulun aikuiset tekemään työnsä.
ruoski sita ipanaa, etta osaa pitaa puolensa
Ap ei tuo ole sun syy. Eikä sun lapsesi syy. Se on noiden kiusaajien syy. Tuossa koulussa kuulostaa olevan todella pahoja ongelmia. Te ette voineet muuttaessa niitä tietää, mutta nyt kun tiedätte, teette päätöksen. Lapsi jää huomenna kotiin ja etsitte hänelle paikan toisesta koulusta. Tuollaista väkivaltaa ei pidä kenenkään sietää. Olen pahoillani lapsesi puolesta.
Koulussa on todella pahoja ongelmia.
Ei tuollaiseen kouluun omaa lasta hakattavaksi sekunniksikaan enää ikinä vaikka olisi maailman viimeinen oppilaitos.
Koulun rehtori saa hävetä lopun elämäänsä, mikä vetelys.
Väkivallalle nollatoleranssi.
Tuo lapsen haljennut huuli oli kaiken huippu.
Hyi helkkari mitä sairaita tyyppejä lapsi kohdannut.
Äkkiä lapsi pois tuollaisesta koulusta, fiksumpaan paikkaan missä viisas rehtori.
Koulun vaihto.
Tarvittaessa muutto pois noin käsitämättömän tyhmältä paikkakunnalta.
Nuoruutta ei saa takaisin eikä huoletonta lapsuutta.