Järkytyitkö nastarengaskiellosta?
Helsingissä kokeilu Lönnrotinkadulla, läpiajoa ei nastarenkailla. Helppo valita toinen samansuuntainen vaihtoehto ajamiselle.
Huvituin kun espoolainen ei niin tarkkaan lukeva kamsanedustajaehdokas on muuttamassa tämän takia Helsingistä pois ja plaa... Plaa... Vihreät.
Käyn usein Helsingissä mutta ikinä ei ole tarvinnut ajaa Lönnrotinkatua. Hämeenkatua voin edelleen nastoillani körötellä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa jos maalainen joutuu ajelemaan Helsingissä ja sinne on ympäriinsä lisäilty uusia kieltomerkkejä jotka kieltävät nastarenkaiden käytön. Kohta työmatkalaiset joutuvat vaihtamaan renkaat Helsingin rajalla.
Miksi pitäisi. T:25 vuotta kitkoilla ilman yhtään itseaiheutettua kolaria.
Mutta nastarenkailla olisit ehkä välttänyt ne muidenkin aiheuttamat, joissa olet ollut.
miten MINUN nastarenkaani vaikuttaa siihen että minun pysähtyneen autoni perseeseen tööttää nastarenkaisiinsa luottava idiootti punaisissa valoissa?
On kai niitä muunkinlaisia kolareita. Esim. joku väistämisvelvollinen ajaa eteen. Nastoilla saattaisit välttää törmäyksen.
Tai siis jää jarrutusjäljet todisteeksi jarrutuksesta. Eipä muuta.
ABS-jarruilla ohjattavuus kuitenkin säilyy, ja ajonhallinta auttaa asiassa
Ilman absia pitää jarruttaa ja ohjata vuoron perään. Ei se ohjattavuus mihinkään häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa jos maalainen joutuu ajelemaan Helsingissä ja sinne on ympäriinsä lisäilty uusia kieltomerkkejä jotka kieltävät nastarenkaiden käytön. Kohta työmatkalaiset joutuvat vaihtamaan renkaat Helsingin rajalla.
Mutta nastarenkailla olisit ehkä välttänyt ne muidenkin aiheuttamat, joissa olet ollut.
miten MINUN nastarenkaani vaikuttaa siihen että minun pysähtyneen autoni perseeseen tööttää nastarenkaisiinsa luottava idiootti punaisissa valoissa?
On kai niitä muunkinlaisia kolareita. Esim. joku väistämisvelvollinen ajaa eteen. Nastoilla saattaisit välttää törmäyksen.
Ilman absia pitää jarruttaa ja ohjata vuoron perään. Ei se ohjattavuus mihinkään häviä.
Ilman lukkiutumattomia jarruja pitää jarruttaa kohtuudella, eikä paniikissa potkaista jarruja lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla saattaa kuitenkin täysjarrutus olla äkkitilanteessa se ainoa reaktio, silloin absilla vielä voi väistää.
Lönnrotinkadulla asuu jotain rikkaita kaikesta valittajia jotka tuntee oikeita ihmisiä. Ei mulla muuta.
Järkytyitkö??? Kuule täällä järkytytään paljon pahemmasta Stadissa.
Kitkoilla ajellut jo 8 vuotta. Saisi kieltää nastat kokonaan Helsingissä.