Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututko, jos viestiisi ei heti vastata?

Vierailija
25.09.2022 |

Siis sellaiseen viestiin, missä ei ole mitään kiireellistä asiaa vaan kyselet tai kerrot kuulumisia. Suututko, jos siihen vastaa vasta muutamaa päivää myöhemmin? Jos suutut, niin miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, en itsekään vastaa heti. Mulla on muutakin tekemistä kuin päivystää puhelinta

Vierailija
2/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rauhallisessa tilanteessa on aikaa vastata, ja sellaisia minulla on joka päivä, eli oli kiirrellinen asia tai ei niin vastaan/selvitän heti kun aikaa löytyy. En jätä toista ihmettelemään moneksi päiväksi. Muuten äkkiä toiselle tulee käsitys, että minua ei kiinnosta kyseisen ihmisen kanssa olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rauhallisessa tilanteessa on aikaa vastata, ja sellaisia minulla on joka päivä, eli oli kiirrellinen asia tai ei niin vastaan/selvitän heti kun aikaa löytyy. En jätä toista ihmettelemään moneksi päiväksi. Muuten äkkiä toiselle tulee käsitys, että minua ei kiinnosta kyseisen ihmisen kanssa olla tekemisissä.

Minulla on pieniä lapsia ja kiireinen työ eli rauhallisia hetkiä ei ole kuin ehkä yksi hetki viikossa. Ap

Vierailija
4/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu.

Vierailija
5/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan, en itsekään aina vastaa ollenkaan tai ehkä soitan viikon päästä. Vaikka olen sinkku ja aikaa on. En edes kuule kun känny saattaa olla jossain repun pohjalla tai takin taskussa tai olen suihkussa. Illalla huomaan, että on tullut joku wa. Iltaisin katson puhelinta kun sovitaan aamun kimppakyytejä töihin.

Yleensäkin tekstarilla tms. on typerää kysellä mitä kuuluu? Kuka jaksaa kirjoittaa sellaiseen vastausta. Soittakaa, jos haluatte rupatella kuulumisia.

Vierailija
6/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään suutu.

Vierailija
7/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suuttuisin. Eri asia jos viestissä on jotain tärkeää asiaa johon kuuluisi vastata pian.

Vierailija
8/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän pistää ärsyttämään, jos huomaan että esim. whatsapissa kuitenkin silti hilluu paikalla. Tulee vähän sellainen vaikutelma, että olen siellä pohjimmaisena tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
9/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä suuttui heti jos ei vastannut viestiin samalla sekunnilla. 10 minuutin kuluttua saattoi tulla kiukkuinen viesti jos ei sillä aikaa kerennyt vastata. Hän oli alkoholisti ja oli muitakin ongelmia eikä ollut enää ollenkaan kärsivällisyyttä.

Vierailija
10/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän pistää ärsyttämään, jos huomaan että esim. whatsapissa kuitenkin silti hilluu paikalla. Tulee vähän sellainen vaikutelma, että olen siellä pohjimmaisena tärkeysjärjestyksessä.

Turhaan ärsyynnyt. Esim minä aloitan vastaamaan viestiin monta kertaa ja aina joku tilanne lasten kanssa keskeyttää viestiin vastaamisen. Eli olen paikalla wa:ssa koska yritän vastata mutta en ehdi laittamaan vastauksia silti. Ap

Vierailija
11/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä kyttää paikallaoloa. Ihan uskomatonta että tuostakin joku voi suuttua.

Vierailija
12/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan välillä viikon päästä,  jos asia ei tärkeä.

Turhaa hötkyillä ja vastailla minuutin välein,  ei kannata stressata itseään.

Vierailija
13/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan ärsyynnyt. Esim minä aloitan vastaamaan viestiin monta kertaa ja aina joku tilanne lasten kanssa keskeyttää viestiin vastaamisen. Eli olen paikalla wa:ssa koska yritän vastata mutta en ehdi laittamaan vastauksia silti. Ap

No, minun tapauksessani viestiäni ei edes lueta ja silti toinen tekee tuota paikalla -> pois -> paikalla jne. ja onhan se selvä että viestini ei kauheasti kiinnosta.

Vierailija
14/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin vastaamattomuus on eräänlaista vallankäyttöä. Verrattavissa mykkäkouluun. Kaikilla on aikaa vastata viesteihin. Edes lyhyesti.

Vierailija
15/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.Itse asiassa minulla ei älypuhelin,oma valintani. Joten rauhoitaa itselläni puhelujen kuin viestien tulvaa! Todella harvassa tulee viestit ja puhelut. Silloin kun tulee , on pelkää asiaa! Olen vanhempi nainen ,jonka mielestä kontaktit sovitaan puhelulla ,ei jäädä paasaaman.Kasvotusten sitten puhutan livenä.Oli hyvin valaisevaa katsoa Jim Arman pohjan tähden alla 15.9. Jossa asiantunutijan sanoma: Some vieraanuttaa ihmiset todellisesta elämästä. F.B. Ollaan Kuplassa!

Vierailija
16/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suutun, koska se on ainoa oikea tapa elää:D

Vierailija
17/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastat siis itse samaa, ettet heti vastaile tietyille vähemmän arvokkaille ihmisille, esität ystävää vaikka heidän yhteydenottonsa ehkä jopa suorastaan ärsyttävät.

Vierailija
18/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastat siis itse samaa, ettet heti vastaile tietyille vähemmän arvokkaille ihmisille, esität ystävää vaikka heidän yhteydenottonsa ehkä jopa suorastaan ärsyttävät.

No en vastaa kun tärkeimpiin viesteihin heti. Muihin vastaan sitten kun ehdin.

Vierailija
19/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, jos et heti vastaa tähän viestiini, niin seuraavan kerran kohdatessamme saatan vetäistä turpiin!

Vierailija
20/20 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en vastaa kun tärkeimpiin viesteihin heti. Muihin vastaan sitten kun ehdin.

Sinua ei siis itseäsi haittaa jos sinua ei noteerata? Kaupassakin jos palvellaan jotain toista asiakasta ensin vaikka olette samaan aikaan niin olet vaan että okei? Tämä aina vähän mietityttänyt näissä jotka ihmettelee sitä kun toisten välinpitämättömyydestä hermostutaan, että tällaisiako ovat.