Herttuatar Catherine on kyllä upea ilmestys
Kun katsoo vaikka tätä kuvaa. Tulee mieleen ihan vanhojen elokuvien mysteerikaunottaret.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/38/2_camil…
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian laiha nykyään, kädet ovat kamalat tikut.
Sen käsivarret on kuin Ruotsin Victorialla anoreksia-aikoinaan. Kyynärpäät levein kohta. Pää melkein saman levyinen kuin vyötärö.
https://thepeninsulaqatar.com/get/maximage/20220910_1662834838-817.jpeg…Minulla tulee mieleen Victoria Beckham. Eikö ne ole kavereita? Jos Kate ihailee Vickyä liikaa ja haluaa mahtua samoihin luomuksiin mitä Vicky?
Victoria ja David Beckman olivat Katen ja Williamin häissäkin.
Olivat myös Harryn ja Meghanin häissä. Kutsut julkkiksille ja muille ansioituneille ovat kunniamerkkien lisäksi ns. palkintoja maan hyväksi tehdystä työstä. Toki tunsivat muutenkin, vaikka kuninkaallinen perhe on ottanut hieman etäisyyttä Beckhameihin sen sähköpostiskandaalin jälkeen.
Minkä sähköpostiskandaalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt, että elääkö Catherine todella unelmaelämäänsä vai paljastuuko joskus tulevaisuudessa, että hänkin on kärsinyt kaikki nämä vuodet, niin kuin moni muu hovin jäsen. Minulle kuninkaallisten elämä näyttäytyy painajaismaisena. Elämä on jatkuvaa edustamista, aina uusiin ja varmasti suurelta osin joutavanpäiväisiin vierailukohteisiin tutustumista, illallisia ja smalltalkia pyrkyreiden kanssa. Mitään omia mielipiteitä ei saa esittää, päätehtävä on synnyttää sopivaa sukupuolta olevia lapsia sopivan ikäisenä, sopivalla ikäerolla. Pitää säilyä ikuisesti samanpainoisena, pitää pitää yllä kestohymyä, pitää pysytellä erossa kohuista ja ylipäätään elää äärimmäisen kunnollista ja kurinalaista elämää. Vääränlainen kynsilakka, hymyn herpaantuminen hetkeksi tai pari raskaudesta jäänyttä lisäkiloa puidaan lehtien palstoilla groteskien lähikuvien kanssa. Huuliltalukija analysoi yksityiset keskustelut ja asuvalinnoista etsitään suurennuslasilla "symboliikkaa". Catherine näyttää hoitavan tehtävänsä rennosti, näyttää siltä, että hän oikeasti nauttii työstään. Jos näin on, on hovilla todellakin käynyt tuuri.
Luulen että elää. Hänellä oli niin monta vuotta aikaa miettiä haluaako todellä lähteä mukaan tuohon hullunmyllyyn. Oli myös lopullisen päätöksen tehdessään aikuinen kolmikymppinen nainen. Harryn pidempiaikaiset tyttöystävät puolestaan ottivat jalat alleen, kun sitoutuminen alkoi olla ajankohtaista.
Oliko hänellä oikeasti aikaa miettiä? Oli ilmeisesti ollut jo vuosia lätkässä Williamiin, ja äiti lähetti samaan yliopistoon.
Seurustelivat kymmenisen vuotta ennen kihlautumista, joten luulen, että siinä ajassa ehtii vähän miettiä. Sitä en osaa sanoa oliko jo lätkässä Williamiin ennen tapaamista. Hyvin mahdollista, sillä kyllähän me kaikki muutkin vähän oltiin 😆.
Sellaista teidän kuplassa. En oikeasti tunne ketään joka olisi ollut yhtään lätkässä kumpaankaan Englannin prinssiin, vaikka suunnilleen samaa ikäluokkaa olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Letizia ja Mary on muuten saman ikäisiä.
Ei uskoisi! Letizia on paljon vanhemman näköinen kuin Mary.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukis päälleen joskus muutakin kuin noi iänikuiset takkimekkonsa
Nykyisen rappion aikakautena, kun mallia pukeutumiseen otetaan ilmeisesti lähinnä onlyfans tyrkyiltä, on oikeasti ihana nähdä tyylikästä pukeutumista. Ei vilku joka ikinen vako. Takkimekko on oikein tyylikäs valinta.
Hauskuushan on siinä, että ennen prinssiä ja puolta valtakuntaa Catherine oli vilauttelijoiden aatelia.
Sai jopa kesätyöpaikastaan pomoilta palautetta, että me haluttaisiin nähdä vähän vähemmän.
Ihan normaalista 2000-luvun alun muodista oli kyse Catherinen kohdalla. Lantiofarkkuja ja tuubitoppeja käyttivät kaikki. Aika kesyjä ovat "hurjimmatkin" Catherinesta julkisuuteen vuotaneet otokset.
Opiskelukaverit on kertoneen vähän toisenlaisesta vilauttelusta.
Olisit nyt avannut asiaa vähän enemmän, kaikki eivät tunne taustoja näin tarkkaan. Sen perusteella, mitä nopealla googlailulla sain selville, on Catherine nuorena opiskelijana vilauttanut takapuoltaan ikkunasta opiskelukavereille. Kuulostaa aika tavalliselta opiskelijapilailulta, eikä tapahtuneesta liene edes kuvia. Digikamerat olivat 2000-luvun alussa vielä aika harvinaisia. Catherineen ei ole käsittääkseni koskaan liitetty mitään kännisekoilujuttuja, epäilyttäviä eksiä tai vastaavia, joten tällaisesta varsin viattomasta pelleilystä pitää näköjään vääntää kohua. En itse lähtisi tituleeraamaan Catherinea "vilauttelijoiden aateliksi" ihan tällä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen rappion aikakautena, kun mallia pukeutumiseen otetaan ilmeisesti lähinnä onlyfans tyrkyiltä, on oikeasti ihana nähdä tyylikästä pukeutumista. Ei vilku joka ikinen vako. Takkimekko on oikein tyylikäs valinta.
Hauskuushan on siinä, että ennen prinssiä ja puolta valtakuntaa Catherine oli vilauttelijoiden aatelia.
Sai jopa kesätyöpaikastaan pomoilta palautetta, että me haluttaisiin nähdä vähän vähemmän.
Ihan normaalista 2000-luvun alun muodista oli kyse Catherinen kohdalla. Lantiofarkkuja ja tuubitoppeja käyttivät kaikki. Aika kesyjä ovat "hurjimmatkin" Catherinesta julkisuuteen vuotaneet otokset.
Olisit nyt avannut asiaa vähän enemmän, kaikki eivät tunne taustoja näin tarkkaan. Sen perusteella, mitä nopealla googlailulla sain selville, on Catherine nuorena opiskelijana vilauttanut takapuoltaan ikkunasta opiskelukavereille. Kuulostaa aika tavalliselta opiskelijapilailulta, eikä tapahtuneesta liene edes kuvia. Digikamerat olivat 2000-luvun alussa vielä aika harvinaisia. Catherineen ei ole käsittääkseni koskaan liitetty mitään kännisekoilujuttuja, epäilyttäviä eksiä tai vastaavia, joten tällaisesta varsin viattomasta pelleilystä pitää näköjään vääntää kohua. En itse lähtisi tituleeraamaan Catherinea "vilauttelijoiden aateliksi" ihan tällä perusteella.
Olen eri, ja olen viettänyt opiskelijaelämää pitkän kaavan mukaan. Minullakin oli lantiofarkut. Mutta yhtään ketään en tiedä, joka olisi vilauttanut takapuolta ikkunasta.
Ei kun anteeksi, kotikaupungissani oli yksi ammattikoululainen poika, joka kuulemma näytti auton ikkunasta pyllyä poliisille. Mutta sekin saattoi olla vain juttu.
Kate teki niin väitetysti kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian laiha nykyään, kädet ovat kamalat tikut.
Sen käsivarret on kuin Ruotsin Victorialla anoreksia-aikoinaan. Kyynärpäät levein kohta. Pää melkein saman levyinen kuin vyötärö.
https://thepeninsulaqatar.com/get/maximage/20220910_1662834838-817.jpeg…Minulla tulee mieleen Victoria Beckham. Eikö ne ole kavereita? Jos Kate ihailee Vickyä liikaa ja haluaa mahtua samoihin luomuksiin mitä Vicky?
Victoria ja David Beckman olivat Katen ja Williamin häissäkin.
Olivat myös Harryn ja Meghanin häissä. Kutsut julkkiksille ja muille ansioituneille ovat kunniamerkkien lisäksi ns. palkintoja maan hyväksi tehdystä työstä. Toki tunsivat muutenkin, vaikka kuninkaallinen perhe on ottanut hieman etäisyyttä Beckhameihin sen sähköpostiskandaalin jälkeen.
Minkä sähköpostiskandaalin?
Beckham sössi varman ritarin arvonimen lähettelemällä sähköposteja, jossa irvaili, että tekee hyväntekeväisyttä vain ja ainoastaan sen takia, että hänet lyötäisiin ritariksi. Viestit eivät ollet mitän vitseja. Kunikaalliset eivät arvonimistä päätä, vaan niitä varten on viralliset tahot. Minä ole sen verran pessimisti, että se Beckhamin kunigattaren arkulle jonottaminen oli epätöivoinen yritys saada arvonimistä vastaavien tahojen mieli muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan hänellä se läpikuultava mekko siinä muotinäytöksessa, hui kamalaa😱!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, ja olen viettänyt opiskelijaelämää pitkän kaavan mukaan. Minullakin oli lantiofarkut. Mutta yhtään ketään en tiedä, joka olisi vilauttanut takapuolta ikkunasta.
Ei kun anteeksi, kotikaupungissani oli yksi ammattikoululainen poika, joka kuulemma näytti auton ikkunasta pyllyä poliisille. Mutta sekin saattoi olla vain juttu.
En tiedä, missä kaupungissa ja tiedekunnassa olet opiskellut, mutta seksuaalisesti provosoiva käytös, kuten juuri vilauttelu oli juuri tuolloin 2000-luvun alussa kyllä aika tavallista opiskelijahuumoria. Tsekkaa vaikka instasta tili nimeltä Irc-Galleria. Sinne on koottu (kiusallisia) kuvia 2000-luvun alun juhlista. Tuolloin valtavan suosituilla Goom-risteilyilläkin oli ohjelmanumerona "viuhahdus" eli laivan kiertäminen alasti tai alusvaatteissa. Prinssi Harrysta on muuten kuvia, joissa hän on räsypokassa hävittyään pelkät kädet suojanaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti vanhentunut todella huonosti, nuorempana oli nätti. Hyvin näkee miten lapset vaikuttaa mm. ihoon, saman ikäinen lapseton Meghan on paljon freesimpi.
Mihin Meghanin lapset ovat hävinneet vai pitääkö se hullu väite sittenkin paikkansa ettei niitä ole koskaan ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Catherine on classy ja kaunis, mutta tämän keskustelun kommenteista suuri osa on skeidaa. Yksi haukkuu Katea, toinen Meghania, kolmas lyhyitä ja läskejä yleisesti. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, makuja on monia. Ei ne naiset muutu rumemmiksi, vaikka kuinka haukkuisitte.
Itse asiassa rumennutte vain itse, koska kaikki näkyy naamasta.
Avasin tän ketjun, koska ajattelin et täällä keskusteltaisiin tyyli- ja kauneusvinkeistä ja kuinka näyttää yhtä upealta kuin Kate, mutta tää ketju onkin pelkkää katen ja maghanin haukkumista. Huhhuh oispa mielenkiintoista nähdä miltä näyttää nää viestien kirjoittajat. Sen nyt voin itse antaa keskustelijoille vinkiksi, että katkeruus harvemmin kaunistaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt, että elääkö Catherine todella unelmaelämäänsä vai paljastuuko joskus tulevaisuudessa, että hänkin on kärsinyt kaikki nämä vuodet, niin kuin moni muu hovin jäsen. Minulle kuninkaallisten elämä näyttäytyy painajaismaisena. Elämä on jatkuvaa edustamista, aina uusiin ja varmasti suurelta osin joutavanpäiväisiin vierailukohteisiin tutustumista, illallisia ja smalltalkia pyrkyreiden kanssa. Mitään omia mielipiteitä ei saa esittää, päätehtävä on synnyttää sopivaa sukupuolta olevia lapsia sopivan ikäisenä, sopivalla ikäerolla. Pitää säilyä ikuisesti samanpainoisena, pitää pitää yllä kestohymyä, pitää pysytellä erossa kohuista ja ylipäätään elää äärimmäisen kunnollista ja kurinalaista elämää. Vääränlainen kynsilakka, hymyn herpaantuminen hetkeksi tai pari raskaudesta jäänyttä lisäkiloa puidaan lehtien palstoilla groteskien lähikuvien kanssa. Huuliltalukija analysoi yksityiset keskustelut ja asuvalinnoista etsitään suurennuslasilla "symboliikkaa". Catherine näyttää hoitavan tehtävänsä rennosti, näyttää siltä, että hän oikeasti nauttii työstään. Jos näin on, on hovilla todellakin käynyt tuuri.
Onhan se myös vaikuttamista. Moniko tavallista työtä tekevä kokee tekevänsä jotain merkityksellistä josta jää jälki maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, mutta vanhenee kun maito.
Suurin osa ihmisistä vanhenee kuin maito. Ei mitään uutta tai erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisut. Eikö Wiljami voisi kustantaa silikonit?
Vaimolla pienet tisut ja Wiljamilla isot kassit.
Ap
Laita ap korkki kiinni 🙂👍
Tuo ap ei ollut oikea ap. T: oikea ap.
Ot, se on ihmeellistä että vanhenemista jaksetaan edelleen arvostella vaikka ihmiset elää keskimäärin iäkkäämmiksi kuin koskaan aiemmin. Ja kaikissa se vanheneminen jollain tavalla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä kaupungissa ja tiedekunnassa olet opiskellut, mutta seksuaalisesti provosoiva käytös, kuten juuri vilauttelu oli juuri tuolloin 2000-luvun alussa kyllä aika tavallista opiskelijahuumoria. Tsekkaa vaikka instasta tili nimeltä Irc-Galleria. Sinne on koottu (kiusallisia) kuvia 2000-luvun alun juhlista. Tuolloin valtavan suosituilla Goom-risteilyilläkin oli ohjelmanumerona "viuhahdus" eli laivan kiertäminen alasti tai alusvaatteissa. Prinssi Harrysta on muuten kuvia, joissa hän on räsypokassa hävittyään pelkät kädet suojanaan.
Olen kyllä Goomillakin ollut, mutten muista sieltäkään vilauttelua. Mutta en ala inttää asiasta kanssasi, pitäkööt brittikuninkaalliset omat tapansa ja minä omani.
Lähinnä hymyilytti se, kun joku ylisti Catherinea siitä, kuinka tänä rappion aikana on joku, jonka takkimekosta ei vilku mikään vako.
Maailmassa on vain kourallinen ihmisiä, joiden kanssa voisin vaihtaa ulkonäköä. Catherine on yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, mutta vanhenee kun maito.
Black don't crack.
Kate käytti koko nuoren aikuisen elämänsä Williamin tavoitteluun lähtien siitä, että meni välivuotena täsmälleen samaan paikkaan kuin William Etelä-Amerikkaan, jossa olivat kuitenkin eri aikaan, niin eivät kohdanneet.
Kate vaihtoi viime hetkellä yliopistovalintansa samaan mihin William oli menossa ja jätti normaalin työelämän lähes kokonaan väliin Williamin takia. Hän ehti olla lyhyen aikaa tavaratalossa sisäänostajana, mutta irtisanoutui, koska hänen piti olla seurusteluaikana aina Williamin käytettävissä ex tempore -lomille ja mitä ikinä William keksi.
"Työ" vanhempien verkkokaupassa vaikutti näennäistyöltä, jossa sai keskittyä kuninkaalliseen poikaystävään. Häissään William ei vaikuttanut yhtään rakastuneelta ja monesti suhtautui kylmäkiskoisesti Kateen, jonka oli kerran jättänytkin mutta otti pian takaisin.
Kate oli kuitenkin luotettava ja järkivalinta, koska hän ei ikinä laverrellut eteenpäin mitään ja asetti Williamin aina kaiken muun edelle. Ilman varakasta perhettä tuollainen kymmenvuotinen kosinnan odotukseen keskittynyt nuoruus ei olisi ollut mahdollinen.
Seurustelivat kymmenisen vuotta ennen kihlautumista, joten luulen, että siinä ajassa ehtii vähän miettiä. Sitä en osaa sanoa oliko jo lätkässä Williamiin ennen tapaamista. Hyvin mahdollista, sillä kyllähän me kaikki muutkin vähän oltiin 😆.