Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" " " TIISTAITA SYYSQ -04 " " " "

31.10.2006 |

Huomenta Enkeli,ootko eka? :-)

jatu

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputtelen hiljaa, kun oikeastaan en saisi palstailla, vaan minun pitäisi lukea tenttiin...näin kirkkain silmin miehelle vakuutin, tuolle kultaiselle, joka nukutustaisteluun on varustettu:)

Kävin huolienpurkaus lenkillä. Alkukantaiset fiilikset tuli, kun kirjaimellisesti taistelin läpi järkyn viiman ja lumituiskun. Kivaa. Tuollainen itsensä rääkkäys on minulla verissä. Vanuin aikani huonotuulisena sohvalla ja mieskin sanoi, että käy hakemassa parempi mieli lenkiltä.

Pieniä edistysaskelia täällä. Motti jaksoi ekan kerran kuunnella aika pitkän kirjan alusta loppuun. Yleensä meillä vielä katsotaan kuvia ja selostetaan omia. Ja, tadaa, ekan kerran tuli kakka pottaan, jopa kahdesti. Motti on tähän asti pelännyt kuollakseen kakkaamista muualle kuin vaippaan. Nyt itse haki potan ja sanoi, että kakalle ja myös teki sen.

Onneksi Lila miehesi on kaikin puolin;) kunnossa. Harmi vaan tuota autoa, tehän olitte sitä juuri myymässä. Ymmärrän suuttumuksesi, meillähän miehellä oli vuosi sitten kortti kuivumassa ylinopeussakkojen takia. Oppi sinä aikana ajamaan. Kun kuukauden istuu vaimon kuljetettavana joka paikkaan, haluaa ajaa nätisti. Jokaisen matkan minkä ajoin, nalkutin ja saarnasin koko ajan:D Oli aika helpottunut mies täällä kun se kuukausi oli ohi;) Mutta edelleen sanomisia täällä tulee esim. eläinten käsittelystä, on ärsyttävää, kun toinen ei tajua, että haluaisi sitä nähdä ne yhteiset eläkepäivätkin!

Eli siis kun aloitamme Motille kokeilemaan kauraa, minä samalla tikistän nämä loput kolme kiloa? Sitten Motille käy kaura vaikka aamupuuroksi? Tuo teoria olisi kaikin puolin hyvä! En millään meinaa saada itseäni tsemppaamaan loppuun asti, jo kesän alusta asti paino pyörinyt 68-69kg välissä, 65kg tavoite täälläkin. Että Onnea Kerppu, Onnea Sassa! Tsemppiä Ayap ja Väkkärä!

Ramika, saa valittaa, pienistä ja suurista. Jokainen meistä varmasti tietää, ettei kotiäidin elämä nyt yhtä juhlaa koko ajan ole ja kahden pienen äidiltä vaaditaan paljon jaksamista.

Äitikuu: Älä välitä, anopit nyt on...anoppeja. Hautaa nuttu johonkin tai vaihda napit, siis jos poika tulee. Pientä ihastellessa ihan varmasti toiveet tytöstä unohtuu, siis jos tulisi poika.

Nyt sen tenttikirjan pariin;)

Aavis ja Motti

Vierailija
22/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä tulee pelkkää vettä.Jumpassa kuulin että ei kovin kaukana se valkoinen raja ole mut kai tuo meri vaikuttaa sen verran.

Jumppa teki hyvää vaik matkat pyörällä oli melkosen tuskaset :-/

Ramikalle jaksua kotiarkeen!Tänne vaan kaikki huolet,ei se kotielokaan aina helppoa ole!

Kukkuulle lohtuhali!Kun halut ja jaksat purkaa tuntojasi olemme valmiita kuuntelemaan!

Aavikselle lukuintoa :-)

Äitikuu:Voi mokomat!!!IHANA VAUVA TULEE TEILLE!!!! :-)

Mut oliskiva et pääsisit Tampereelle :-)

Jaa,se syy sitten selvisi miksi typyllä edelleen kummallisia ripuleita ja ihottumia,eikä aavistustakaan mikä ne tekee!typy syö niin vaikka mitä et vaikea alkaa enää selvittämään..

Olikohan muuta..yö tulee,ahdistaa..Sängyssä vaan pyörin ja pyörin :-(

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan en tiedä mistään mitään, mutt koitan kuitenkin jotain edes laittaa.

Lila. Hui kamala! Meinasin soitella päivällä, mutta sopivaa tilannetta ei tullu ja sitten näinkin täältä lisäkuulumisia. Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta harmi silti. Ja jos miehelle tulee jotain epämääräisiä tuntemuksia myöhemmin, niin mars lääkäriin kunnon tutkimuksiin. Mun äidillähän se selkärangan murtuma löytyi vasta 2vko kuluttua kolarista. Nyt äiti on kyllä toipunut ihan hyvin. Ja oli vähän erilainen kolari, enemmän nopeuttakin varmaan ja vanha auto.

Jaksuja pyykkirumban loppurutistukseen ja muutenkin.

Ayap. Kyllä nyt rupeaa kovinkin olemaan teidän vuoro saada lisää ruokia kehiin. Voimia!

Aavis. Missä ihmeessä sulla muka ne kilot on? Onnittelut Motin edistysaskelista ja lukuintoa!

Iika nukahti ennen iltapesuja. Ei oo siis kovin järkevää mun roikkua täällä. Kaikki lapset nukahti jo ennen ysiä.

Pekka on kyllä aivan ihana uusia sanoja tapaillessaan.

Mies lähti iltapäivällä pikaisesti koiran kanssa metälle, kun on viimeinen linnunmetästyspäivä. Ovat sillä reissulla yhä apuvoimien kera. Koira oli lähteny ajamaan peuroja (ei sais tehdä niin) ja on yhä metässä. Tällä tuulella sitä on tosi vaikea saada sieltä pois ja tuisku vie kohta jäljetkin. Taidan kuitenkin koittaa ite laittautua nukkumaan. Eipä mun valvominen asiaa yhtään auta.

T@hti

Vierailija
24/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moiset unotuu varmaan, kun vauva syntyy. Riippumatta siitä, onko tyttö vai poika.

T@hti

Vierailija
25/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä virttä laulaa Valma päivittäin ja monta kertaa. Ei ole täällä tietoa liukkaudesta eikä lumesta. Tosin ei ole odottanutkaan. Kun hain lapsia tarhasta ja jäinen sade piiskasi naamaa, pääsi suusta monta rumaa sanaa. Ja miehen kirosin, hän kun on taas tänään " iltatöissä" ja huomenna lähtee Ruotsiin ja palaa perjantaina. No, kyllähän minä selviän, mutta Aaviksen tavoin kaipaan liikkumaan. Minä tosin menen suosiolla sisätiloihin.

Ahaa Ayappi, nyt minäkin tiedän miksi joudun kantamaan muutamaa ylimääräistä kiloa: Valmalle ei maito käy ainakaan suurissa määrin. Toivon Väkkärälle lisää syötävää äidin kilojen kustannuksella

Kerpulle onnea upeasta suorituksesta, ja ihanaa että Sassa on lähes kaikkiruokainen ;).

Onneksi Lilan perhe selvisi säikähdyksellä ja vakuutus korvaa.

Ankkikselle lähettelen taas voimia opintojen suorittamiseen. Mienen ymmärrä, miten jaksat. Niin ja Aavikselle myös opiskeluintoa. Mutta upeaa. Minua on houkuteltu kahdelta taholta väitöskirjan tekoon, mutta en ainakaan vielä lähe siihen leikkiin. Siitä tulikin mieleen Simam, mitä kuuluu tutkijan kammioon?

Kukkuulle isohali.

Pilette

Ps. Kirjoitin tekstiin kolme oikeaa nimeä, onneksi huomasin, ennen lähetystä

Vierailija
26/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kait tuo suuri menetys olisi ollut!

Äitikuu, olen Rosan kanssa Tayssissa 13-17.11 välisen ajan. Mitä anoppiin tulee niin mielestäni voit hänelle todeta, että ei samoilla vehkeillä tule kuin yhtä sorttia. Lapsi kun ei ole posteljoonin polkaisema. Niin täällä sanotaan. Mnulla on jo mutu, että jos kolmannen joskus saan, niin tyttö sieltäkin tulee. Vävyt tulee meille sitten aikanaan mopoilla. ;-)

Auto vuokrattu. Minun on ikävä galaxya jo nyt. :-( Tuntuu että istutaan sardiinipurkissa tuossa autossa.

Melkoinen myteri ulkona. Auto jäi kiinni, kun kavereilta äsken tultiin. Jotain muutakin täytyi kommentoida mutta lyö tyhjää. Palailen paremman muistikapasiteetin kera illalla.

Aavis, kovin paljon en voi miehelle jäkättää. (Minä se meillä olen valitettavsti ylinopeussakkoja keräillyt..) Käytiin katsomassa paikka ja ei ihme että katolleen auto meni. Niin jyrkkä lasku että kääntyy kyljeltään ihan väkisin. Ajan kyllä rauhallisemmin noilla ns. rallireiteillä kun mies. Sitten taas kun edessä on asfalttia ja tyhjä tie niin omistan liian raskan kaasujalan. Ei hyvä tapa.

Lila75