Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" " " TIISTAITA SYYSQ -04 " " " "

31.10.2006 |

Huomenta Enkeli,ootko eka? :-)

jatu

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI LILA!!!!(meinasin kirjottaa sun nimen)Onneks ei käyny miehelle pahasti,mut tosiaan on hänelle mietinnän paikka!!!!!!

Ahkeralle Tomeralle tsemppiä tenttiin! ja Ahkera Ankkis,kiva ku jaksoit moikata :-)

Nyt pois!

jatu

Vierailija
2/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku toivottamassa heti aamusta tervetulleeksi! :) Neuvolaan ysiltä, mies tulee viemään autolla ja on nekun kans, joka pelkää terkkaa.. Nyt on mies kipeenä ja mullakin kurkku tuntuu jo ikävältä, aaaargh! Nea nukku kahdeksasta seiskaan, pitkät unet ja hyvä rytmi joka mulle unettomalle sopii! Vessassa ravattu viime yö ja valvoin yhdestä kolmeen..

Lila, onneksi oli enkelit matkassa ja mies kunnossa! Ymmärrän suuttumuksen!

Nyt ei ehdi enempää..palaan Nekun päikkäriaikaan!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv37+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään teistä tarpeettomana tilavaa ja hyväkuntosta HOITOLAUKKUA!? Se puuttuu ja en tiedä, mistä löydän järkevän ja järkevän hintaisen. Mulla oli Emman hoitolaukku Nekulle ja se oli tosi epäkäytännöllinen, kun ei ollut kunnon taskuja ja heitin sen jo menemään, kun oli aika mäsä.. Voisin ostaa, jos joku haluis myydä! :)

Vierailija
5/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus Lila! Onneksi ei käynyt tuon pahemmin. Ymmärrän kyllä kiukkusi!

Ankkista oli kiva kuulla. Kovasti on hommaa sulla. Minen jaksais mitenkään.

Ayap rohkeasti vaan sormet tanssimaan näppikselle. Kuulumisia kuulumisia siis kaivataan.

Lempokin ehti pistäytyä. Hyvinpä Pönksy osaa sairastaa, ettei vanhempiensa tarvi töistä olla poissa;) No parempi tietty kun ei tarvis sairastaa.

Nukuinpa maailman huonoiten taas viime yönä. Mistä lie johtui. Heräsin jopa Onnin huuteluun kahden jälkeen. Yleensä nukun ku pieni porsas ja mies käy peitteleen pojan. Sitten olen vaan pyörinyt. Ja nähnyt unta, että yritän nukuttaa Onnia vaunuihin ja se ei vaan nukahda vaikka väsyttäis. Ja se väsymys tuosta unesta oli se todellisuuden osuus. Heräsin yöllä ja mua väsytti ihan hirveästi.

Tuosta kiukkukohtausten ennakoimisesta. Monesti nimittäin mietin, että onko tämä sitä liiallista tasoittelua..? Mistä sen tiedän. Siis en minä periksi anna tietyissä asioissa vaikka mikä olis. Tätä nyt on vaikea kirjoittamalla selittää. Mutta jos tiedän, että joku asia pitää tehdä tietyllä tavalla, jottei tuo uhmis hermostu niin ei kai se ole sitä curlaamista? Eihän? Koska pettymyksestä johtuvia itkuhuutoja meillä kyllä esiintyy päivittäin. Siis niitä elämää suurempia asioita kun ei saakaan ottaa jotain lelua kaverin kädestä tai kun ei saakaan purkkaa vaikka haluais:)

Pitäsköhän tästä alkaa suoriutuun taas jonnekin. Onni tahtois katsella valokuvia. TAAS. Pitää kai yhdesti katsoa sen kanssa jotkut kuvat läpi. (tämä on yks tapa millä toisinaan vältän hirveät kilarit. Jos ei ole kiire mihinkään ja Onni haluaa vaikka katsella valokuvia niin sitten katsellaan. Kun kieltäminen johtais hirmu raivoon. Huono esimerkki ehkä.)

Nyt tulee valokuvaa joka suunnasta. Pitää mennä.

T-P

Vierailija
6/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja armaat äidit.

Punainen Ford ajoi varovaisesti Savosta kohti Itä-Uusimaata. Keli oli vaarallisen liukas ja auton alla oli kesärenkaat. Takapenkillä istuva äiti suunnitteli mielessään, kuinka nostetaan maailman suurin mekkala ohituksista kyseisessä tilanteessa. Punainen Ford kaartoi pitkän ja piinalliselta tuntuneen matkan jälkeen Mäntsäläntielle, jossa pellot viheriöivät ja tie oli sula. Kotona äiti kiitti isää ja Luojaa turvallisesta matkasta.

Me oltiin mökillä katsomassa ensilumia ja luopumassa unelmista. Tämä lause koskee taloa, josta ei sen enempää.

Kaunokainen on vitivarmasti maidolle yliherkkä. Oireina kakkafrekvenssin kasvu, heräämisfrekvenssin tuplaantuminen ja minimaalinen ihottumaläiskä otsassa. Kala, suklaa, mansikka ja pähkinät epäillyttää.

Uhmiksellamme on TAHTO. Kukkanen on perinyt postimieheltä, eh eh, runsaan määrän haluamiskykyä ja sen osoittamiskykyä. Minusta tuntuu, että luovin Poikasen kanssa, mutta Kukkasen kanssa en jaksa tai olen varmempi omasta tahtomisestani. Toisaalta Kukkasen luonne on mielestäni sellainen, ettei huomion kiinnittäminen muualle onnistu yhtä jouhevasti kuin Poikasen kanssa.

Kyseisten lasten vanhemmilla taasen ei ole lainkaan tahtoa. Seitsemän eri toimintasuunnitelmaa, uramutkaa ja elämänpolkua näyttää ihan yhtä hyviltä tai huonoilta. Pitäis vissiin ruveta kolikkoa heittämään, että olis joku joka osais päättää.

Minä olen sienidieetillä, säde-sellaisella. Laihtuu mukavasti.

Kukkuu ja mukelot

Vierailija
7/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi miehellesi ei käynyt pahempaa.

Raskaana oleville jaksamista.

K

Vierailija
8/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkeaa ja pakkasta. Huono yö. Kiukuttaa. Sekä lapsia että äitiä. Luulin ja toivoin jo, että meilläkin nuo yöt olisi paranemaan päin. Mutta ei. Miksi se on niin vaikeaa? Kun saa lapset nukkumaan illalla, niin heti itsekin työntyy peiton alle. Sitten alkaa odottamaan, kumpi huutaa ja mihin aikaan. Viime yönä se alkoi jo klo 23. Siitä tunnin välein. Yhtäsoittoa huutamista 01-2.15. Maitopullo rauhoitti hetkeksi, kunnes aamu alkoi jo 5.40. Myös tuossa välissä yksi itku ja kaksi tutin laittoa. Voi itku. En jaksa kohta ihan aikuisen oikeasti.

Hui, Lila, onneksi miehellä oli suojelusenkeli kyydissä!

Kerpulle WAU painonpudotuksesta, perässä tullaan, -13 kg lähtenyt, vielä 5-7 kg jäljellä... Elämäntaparemonttilaiset, s-postille, mars! Viikkopinot unohtuneet nyt kahdelta viikolta (sori, olen onnistunut hävittämään nimet, ketä siihen kuuluu, joten joku pliis, toimintaa...)

Kipii, kivaa, että Sassalle sopii monen monta uutta ruokaa!

Kukkuulle extrasuperhypervoimahali!

Kiva, kun Ankkis, Lempo ja Ayap ilmoittivat olemassa olostaan. Tuttis? Mersu? Keilin? Huhu-uuuuuuuu!

Miten Leannan viikkis meni?

Nyt lyö tyhjää. Nukkumattomuus ja unenpuute vaivaa. Sori unohtuneet kommentit. Kaikille tasapuolisesti hyvikset!

Mimmu ja yökukkujat (jotka ovat perineet aikaset aamuherätykset postimieheltä?)

Vierailija
9/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila, aikamoinen tempuu tosiaan. Onneksi ei käynyt pahasti! Pienten lasten isillä toivoisi olevan harkintaa ja varovaisuutta extrapaljon liikenteessä.

Kukkuulle jaksamista, unelmista ei ole helppo luopua...

Jotenkin on ollut rauhoittavaa kuulla muidenkin uhmaikäisistä. Tuota tasoittelua teen minäkin joskus, ennakoin kiukkuja ja tasoitan tietä, mutta toisaalta ajattelen, että pettymyksiinkin on paras tottua ja että kaikki ei aina mene elämässä kuitenkaan pojan mielen mukaan, nyt äidin kanssa on hyvä harjoitella näitä pettymyksiä. Äsken suuttui ja sai kyyneleet aikaiseksi, kun telkkarista ei tullutkaan tomi traktoria... hoki vaan traktori, trakstori ja alkoi itkeä. Äiti kun ei voi kanavatarjontaan vaikuttaa, ja sitä pieni ei vielä ymmärrä.... itku loppui onneksi pian, nyt katsoo postimies patea joltain taivaskanavalta.

Onko elämäntaparemonttiryhmäläisillä vaa' at rikki, mulle ei ole tullut ainakaan yhtään viestä aikoihin? Mulla viime viikon flunssan saldona +900g / vko, melkein kaksi kiloa oli paukahtanut neuvolassa viime punnituksesta lisää!!! Salaisuuden reperti: suklaata, karkkia, jäätelöä, pizzaa ja sohvalla makoilua. Liikunta rajoittui viikon ajan sohvalta jääkaapille.... Nyt olin eilen kävelyllä ja karkit on pannassa. Kokonaispainonnousu jo +15kg. Alkaisi pian riittää, syyspojasta keräsin +17 kg kaks vuotta sitten...

Täällä alkaakin olla aamupuuroaika olla käsillä, tein itsellenikin pitkästä aikaa puuroa. Lisäksi eilistä itsetehtyä marjakiisseliä.

Tänään taas vyöhyketarapia, ihanaa päästä hierottavaksi! Selkä onkin aivan jumissa viikon flunssassamakaamisen jäljiltä. Lisänä pyykinpesua uudella pesukoneella ja kuivurin käyttöön tutustumista. Meidänkin perhe siirtyi eilen nykyaikaan :) Ihanaa, nyt ei tarvitse ripustaa isoja parisängyn lakanoita ympäri asuntoa kuivumaan...

Voikaa hyvin, nyt mentävä!

äitikuu rv 35 ja uhmis 2v 1,5kk

Vierailija
10/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt vaikeampaa lähettää s-postia isommille ryhmille. Kotikoneesta puuttuu tällä hetkellä näytönohjain ja webmail kiukuttelee ääkkösten takia osotteissa. Joihinkin viesteihin kun vastaa kaikille, niin siellä on niitä ääkkösiä nimissä mukana.

Eli myöskään osoitepäivityksiä en pysty just nyt tekemään. Osotteetkin on kaikki kotikoneella.

Nyt päiväkotiin tapaamaan esikoisen uutta puheterapeuttia...

T: Ynis

Vierailija
11/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä muuta kuin huonosti nukuttu yö takana. Tarkistin kelloa varmaan joka vartin välein. Onneksi mies vei pojan tarhaan niin sain jatkaa makoilua kymmeneen.. paljonko lienen nukkunut.. en tiedä, mut edes vähän virkumpi olo. Täällä kans kurkku tosi arka, huomenna neuvola niin saa katsoa pitääkö vielä lähteä näyttämä' än terveysasemalle.

Pitäs käydä Ikeassa kun siellä oli halpoja kehyksiä, ajattelin et Lenni maalaisi sormiväreillä taulut isovanhemmille ja tädeille ja kummeille niin sit kun laittaa pakettiin vielä vuoden tarhakuvan kehyksissä on joululahjat valmiina. Päätettiin jo vuosi pari sitten et mitään ihmeellistä ei aikuiset hommaa toisilleen, jotasin pientä ehkä.

Mut nyt kahvin keittoon. mies vaihto just talviremkaat autoon niin pitää vähän hemmotella.

Kylläpä tosiaan Lilan miehellä olleet enkelit metkassa. Kauheita nää alkutalven kelit.

Reeli, tarhalenni ja masukas jo 38+3

Vierailija
12/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod omaperäistä :)

Ihana ilma lunta sataa!

Tytöt nukkuu samaan aikaan päikkäreitä,luxusta!

Oltiin Hilman kanssa aamulla kattoo nukketeatteria seuriksella

Pienemp jäi isin kans kotiin.Miehell iltavuoroviikko lisäksi oli myös viikonlopun töissä.

Olen raato!!Noi meitin neidit meni talviajasta ihan sekasin,heräillyt tooosi aikaseen! (Mimmu jaksuja!!!)

Sit päikkärit ollut eriaikaan ja pienemp ottanut pätkäpäiväunia.

Mun silmänaluset on niiin mustat!

Lisäksi mä olen ihan kypsä tohon imetykseen taas hetkellisesti?

Siis koko ajan pitäis olla syöttämässä ja dinssit iha kipeet ja hartijat!

Hoh hoo

Pää lyö ihan tyhjää.

Hieno painonpudotus Kerppu Wau!!Pitäkää kivaa laivalla!

Reeli ihana joululahaja vinkki,sä keksit aina hyviä!

Eiks kädenjälkikassikin ollut sun vinkki?

Lila Hui onneksi oli suojelusenkeli miehelläsi mukana.

Tuli het mieleen velipojan viimesyksyinen kolari

(vieläkin kävelee kepeillä...)

Ainiin Öttis meillä oli sama ongelma että pikkuneidille ei löytynyt

kiwaa haalari kotoota.Noh huutonetissä on paljon(hakusanaksi tyttöjen haalari)Mä myös löysin kirpparilta tooosi hyvän pinkin 5eurolla.

Kukkuulle jaksuja

Lempolle ja Pönksylle !

Ankkis Ahkeralla

Ja Tomeralla tsemppiä kokeeseen!!

Enkeli ja Reeli levätkää vielä suurta koitosta vartea!!

Kaikki Muut Moi!!!!!! :)

Lisäksi tänään hain neidille jumppapuuhamaton.

Hilman aikainen perintökalu oli lentänyt mäkee.

Kiva ostaa jotain uutena kun tosiaan suurin osa leluista yms tulee perittyä siskolta.

Noh nyt sortsit vaan ei kykene muuhun

KAHVIA

Ramika

Vierailija
13/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetistä räntää tulee taivaan täydeltä, yäk! Onneks ei lähdetty neuvolan jälkeen puistoon, oltais kastuttu! Puistotutulta tuli jo viestiä, siellä ihmettelevät, et oonko jakautunut, kun ei oo näkynyt! Neuvolassa ei mitään ihmeellistä, th arvioi, että vaavi noin 2700-2800g tällä hetkellä. Mä toivon, et synnytys olis sillon kun anoppi on täällä, menis hyvin Nekun kannalta. Eli ens viikon perjantaina on tulossa.

Miehen veli kihlattunsa kanssa olivat eilisen kylässä, aamulla lähtivät etelään. Joo, en ole ollenkaan kateellinen. Tää Helsingin talvi on niin ihana... Nea oli aivan onnessaan vieraista ja mullakin jäi niin ikävä, kun taas ei tiedä, et millon nähdään. Ärsyttää pitkät välimatkat!

Ramika, Mimmu ja muut unettomat, jaksamisia!

Jatu, toivottavasti et tuu kipeeksi ja hermoja pojan pukemisjuttuihin! Hermoja kaivataan täälläkin..

Kukkuulle voimia taloasioiden kanssa ja voi kurjuus allergiajuttuja!

Kerppu, vau mitä tahdonvoimaa kilojen pudotuksessa!! Ja onnittelut Sassalle, kun voi syödä! :)

Äitikuu, tsemppiä herkuttomuuteen! Mä syön joka päivä jotain epäterveellistä ja tää ei oo enää kivaa, kun oon ihan riippuvainen makeasta!

Mua ärsyttää oma väsymys ja saamattomuus. Vois niin paljon vielä järjestellä kaappeja, jynssätä paikkoja ennen vauvaa,mut en vaan kykene. Miten voi olo olla niin voimaton. Osaispa relata..kun eihän näillä yöunilla nyt kovin suurta tarmokkuutta voi odottaa. Tänään tulee miehen työkaveri käymään töiden jälkeen, ootan jo et pääsen suklaakakkua ja pullaa syömään. Mitäpä muuta iloa sitä voisi tälläisenä räntäisenä päivänä olla, kun vaan väsyttää.. Ja kurkkukipu yltyy. Ensi yö on varmaan entistä ihanampi. Vali vali.

Toivottavasti Reeli jo parantuisit myös!

Ankkis ja Lempo, kiva kuulla teistä! Voimia töihin!

T-P,onpa hienoa, et Onni nukahtaa nyt itsekseen! Kyllä varmaan sujuu päikkäreiden siirto sisällekin!

Nyt ei kai sit muuta.

Enkeli1 taasen

Vierailija
14/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiltu on. Kiva ulkoilla kun on raikas ja kiva ilma. Jotenkin vain tuntuu ettei osaa ulkoilla kun lumi tuli. Tuntuu oudokseltaan hankalalle keksiä ulkona tekemistä Sinille. Kummallista. No ehkäpä siinä on, syy kun minä olen tykästynyt hiekkiksessä istumiseen ja nyt se aika on hetkeksi ohi. Pulkka ei vielä meillä kulje. Onkohan Sini jo liian painava tuohon Frog-pulkaan?

Imuroitu on, lattiat odottaa pesemistä. Sain vihdoin nuo plafondit imuroitua. Täytyisi vielä irrottaa ne ja pyhkiä nihkeällä.

Mies tuli autoasioita hoitamasta. Meillä nyt vuokra-auto. Onneksi oli super-kasko. Mies vannoi että ajoi tosiaan sen 50-60km/h. Auto vain lähti puskemaan mutkassa ja huono säkä oli, että meni katon kautta. Onneksi oli peltoa ympärillä eikä puita. Yksikään air-baggikään ei lauennut, joten mies taitaa puhua ihan totta.

Yö meni täälläkin heräillessä. No Rosahan syö vielä öisin, Sini on alkanut huutaa muuten vaan hampaitaan ja sitten heräilin tuon miehenkin takia. Kauhuskenaariot pyöri päässä, että mitä miehelle voi tulla yön aikana pyörimisestänsä. Maltoin rauhoittua nukkumaan klo 5 jälkeen, kun hän todisti että voi ihan hyvin. ;-)

Kukkuu, hyvä että pääsitte turvallisesti kotiin. Ja vielä kesärenkailla. Meillä tainneet olla nastat alla jo kuukauden päivät. Olivat katsoneet että etupyöristä oli nastoja lähtenyt reippaanlaisesti. Syynä taitaa olla täällä käynnissä olleet tietyöt ja tietöiden isolla sepelillä ajo.

Jatu. Jotenkin lohduttavaa että muillekin käy noin. Useimmiten tarkistan tekstin ennen lähetystä, mutta silti usein on kylmänhiki päällä. Kesäisessä Hesan tapaamisessa, taas minulla oli ongelmia kääntää nikit oikeiksi nimiksi. Minä, vuoden jauhopää! Ei koskaan kohden.

Voi Mimmua ja muita valvovia. :-( En nyt keksi mitään lohduttavaa sanottavaa. 20-vuoden päästä ehkä helpottaa. :-/

Äitikuulle onnittelut kuivurista! Ilakoin jo taannoin koirapölypyykkisavotan loppumisesta. Liian aikaisin. Olin unohtanut talvivaatteet. Nyt ne alkaa olla jo pestynä. Milloinkahan saan oman minimaalisen vaatevarastoni pestyä... Aina tuntuu tulevan jotain tähdellisempää pestävää. Tämä on toisaalta kovin helppoa. Ei tarvitse miettiä mitä päälleen laittaa. Me olemme muutes kulmilla piakkoin. Sinulla vain taitaa viikot jo olla sitä luokkaa, että kotoa ei halua/viitsi/kertakaikkkiaan jaksa, minnekään lähteä. No tapaamisessa toivottavasti ainakin nähdään.

Tiivii, hu-huu, mitä kuuluu?

Nyt lattian pesuun, mars!

Lila75

Vierailija
15/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa edes itse tolkkua tosta mun edellisestä viestistä!

Ärsyttää

Siis just se kun ärsyttää.

Mun ongelmat on kumminkin niin minimaalisia

et hävettää edes valittaa niistä!

Mutta toisaalta ois ne mun todellisia ja kotiäidin elämässä isoja.

Tuntuu et päivät on ruuan laittoa ja pyykin pesua.Ei paljon sisältöä ole.

Mutta toisaalta on paljonkin,pitäis iloita terveistä lapsista ja ihanasta kodista,ystävistä jotka välittää yms...

Voikun meiän vauva rupeis syömään tuttia niin mun ei tarvis olla ihmistutti.

Tää on niin erilainen kun Hilma tossa dinssi jutussa.

Hilma söi noin vartin per tissi ja thats it.Tää pienemp syö,nukkuu ja taas syö.

No toisaalta yöt nukkuu hyvin et vois tilanne olla huonompikin?

Kiitos kun kuuntelitte nyt jo helpottaa!!!

Pitää lähtee pihalla kunhan noi murut herää

niin kyl se taas tästä

Ramika

Vierailija
16/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ramika, antaa tulla vaan, pienistäkin asioista saa valittaa! Joskus nekin tuntuu vaan ylitsepääsemättömän isoilta!

Lila, laita viestiä kun tulet seuraavan kerran tampereelle, mielelläni lähden jonnekin tapaamaan jos vaan aika sopii. Periaatteessa koska vaan päivällä, otan poitsun mukaan. Lounas jossakin? En mä vielä aio tänne kotiin linnottautua. Tai sitten tulette kylään meille? Kaupungillekin mun pitää muutenkin vielä suoriutua, osa joululahjoista on ostamatta. Esim. Sokokselle on helppo tulla vaunujenkin kanssa, ja siellä vauvanhoitohuone kahvilassa.

Tiivitä minäkin huhuilen, taitaa olla työkiiruita? Laitan s-postia, ollaan tulossa to-pe Jyväskylään!!

nyt kahvia, äkkiä!!!

äk

Vierailija
17/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo tämä kahdesta välituntivalvonnasta kotiutunut muija. Kyllä hommaa riittää, mutta onneksi on myös kivaa. -enimmäkseen kivaa siis lapsilla. ;)

Lila: Huh huh, ja hui kauhistus

-ja muut kommentoitavat haihtuvat taivaan tuuliin.

Ehkäpä uhmisaiheesta sananen:

Meilläkin SE asuu, ja määrää, ja heittelee kamaa, ja mikään mitä juuri on pyytänyt ei sitten kelpaakaan ja onkin jo taas huudon paikka. Minä, hmm. vaihtelevasti luovin ja vaihtelevasti en. Tästä voimme palata niihin suutarin lapsiin. Jotenkin vain tuntuu, ettei luoviminen todellakaan aina täällä riitä. Neidin kohtauksissa huomiota ei enää saa käännetyksi ja toisaalta toinen setti odottaa kulman takana. Toisaalta, tätä tää on, tää vaihe. Omina hyvinä päivinä en jaksa stressata huonoista hetkistä ja silloin ne tuppaavatkin menemään jouhevammin ohi. Omat huonot päivät ovatkin sitten oma lukunsa.

Muuten töitä piisaa.

nyt puhelin soi,

gotta go,

hk

Vierailija
18/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa se yhteys, että kun äiti laihtuu niin lapselle alkaa sapuskat sopia? Ilmankos Väkkärälle ei sovi mitkään kokeilut, ei sillä että montaa olisi ollutkaan, mutta ne mitä on testattu ei käy. Maito ja viisi kiloa? Entä jos ne kadonneet kilot palaa, eikö maito sitten enää sovi? Mitä seuraavasta viidestä saa lisää?

Onnea Kerppu, onnea Sassa!

Jos voisin, keventäisin teidän huolianne, isoja ja pieniä.

Onneksi Lilan perheeltä romuttui " vain" auto, ei iskää. Hui.

Vierailija
19/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten aivan liikaa kaikkea, jotta tolkkua saisi.

Minä pelkään helposti liukkailla, pimeillä teillä auton kyydissä. Useimmiten kitkaa miehen kanssa aiheuttaa se, että tuo ei osaa ajaa mielestäni riittävän varovasti ja minä kuulemma nalkutan ja natkutan.. (hohhoijaa...). Meillä on kunnon talvi jo, kovin liukasta ja kovin pimeää (tosin lumi valaisee, sitä on jo aika kinos). Oi, miten inhottavia ovat matkat, joiden aikana rukoilee itsekseen, että koko perhe säilyy ehjänä ja pääsee turvallisesti perille (eikä minun miehenikään kai oikeasti perhe kyydissä ylettömästi hurjastele).

Lila hui! Onneksi ei käynyt miehelle mitään.

Taas mentävä on!

SaaMa

Vierailija
20/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purnaan teille vielä, kun niin harmittaa.... Kiukuttelin jo tuonne joulukuisiinkin.... Ottaa tosissaan päähän, kun anoppi toivoo niin avoimesti meille tyttöä!! Toi äsken neulomansa valkoisen villatakin, jossa vaaleanpunaiset napit!! Sanoi vielä että voi että kumpa tulokas olisi tyttö!!

Myös mun porukat ovat tehneet selväksi, että poikia suvussa jo on, nyt tytön vuoro.... harmittaa pienokaisen puolesta, mulla poikaolo enemmän ja nyt tuntuu että koko suku pettyy kun pieni syntyy..... :(

eipä muuta, piti tulla tämäkin tänne purkamaan. ...nyt saunaan.

äk