Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siihen tottuu että ei

Vierailija
25.09.2022 |

Näe lastaan kuin tosi harvoin?
Nuori muutti viimevuonna pois kotoa ja nähdään harvoin, viimeksi kesällä ja tuumasi tuossa, että seuraava kerta voisi olla vasta jouluna, välimatkaa n.300km.
Minusta tämä on kertakaikkisen hirveätä, totaalista pas kaa, siis se, että näemme/näkisimme niin harvoin, kotoa muuttaminen toki ok ja asiaan kuuluvaa elämässä, koska "niinhän sen pitää mennäkin".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pielessä teidän suhteessanne?

Vierailija
2/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään näe nuorempaa tytärtä kuin harvoin vaikka asuu naapurikaupungissa. Elämä on vienyt eri teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen tottuu että toiset ei osaa tehdä otsikoita aloituksiin joissa selviää aihe?

Vierailija
4/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se estää sua menemästä joka viikonloppu päiväkahveille? Ai niin, välimatka ja kustannukset. Kuiten toivot, että lapsi ramppaisi ees taas useammin.

Vierailija
5/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän helposti totuin itse, tyttö muutti elokuussa omilleen muutaman sadan kilometrin päähän. Tosin on nyt käynyt jo kaksi kertaa kotona ja tulee ehkä lokakuussa ja marraskuussa käymään ja sitten toki jouluksi.

Mutta itse olen pitkään tiennyt, että oma lapsi lähtee aikaisin kotoa. On urheilija, joten olen aina tiennyt, että saattaa mennä pelipaikan perässä muualle. 18-vuotiaaksi pysyi kotona.

Vierailija
6/6 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Ole iloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi