Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naida naista jota ei halua?

Vierailija
24.09.2022 |

Mieheni kertoi minulle joku aika sitten, ettei ole halunnut minua seksuaalisesti enää moneen vuoteen. On myös kuvioissa ollut muita naisia. Ero on tulossa kyllä, mutta ihmettelen miten mieheni on kuitenkin tämän koko ajan harrastanut seksiä myös minun kanssani, kerran viikossa vähintään. Eli sen naisen ketä hän ei halua.

Miehet kertokaa, miten tämä on edes fyysisesti mahdollista? Miten mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa jota kohtaan ei tunne seksuaalista halua? Seisooko useimmilla miehillä kenen kanssa tahansa? Vai onko mukana vain tosi kovat fantasiat jostakin toisesta naisesta?

Itse en pystyisi harrastamaan seksiä ihmisen kanssa ketä en halua. Ei paikat kostuisi, se sattuisi ym.

Miehet, antakaa miehistä näkökulmaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin ilkeitä miehiä onkaan olemassa? Onneksi pääsit eroon! Tuo on pahuutta, ihan oikeasti, eikä varmasti totta. Tarkoitus oli vain saada olosi huonoksi.

Vierailija
2/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisin voinut hyvin elää ilman sitä tietoa, että on nussinut mua vain velvollisuudesta. No, suhteessamme olo myös paljon muutakin huonoa, joten tämä oli vain viimeinen naula arkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin ilkeitä miehiä onkaan olemassa? Onneksi pääsit eroon! Tuo on pahuutta, ihan oikeasti, eikä varmasti totta. Tarkoitus oli vain saada olosi huonoksi.

Onko samanlaista pahuutta, kun nainen nai miehensä kanssa ja kuvittelee naivansa jotain toista?

Vierailija
4/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaista pahuutta, kun nainen nai miehensä kanssa ja kuvittelee naivansa jotain toista?[/quote

Saa kai sitä fantasioida mistä vaan, ei se pahuutta ole. Mutta se on, että nai puolisoaan vuosikaudet ja sen jälkeen KERTOO, etten mä ole halunnut sua seksuaalisesti enää vuosiin, olen vaan velvollisuuden tunnosta sua pannut.

Vierailija
5/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa (ei yhtään!) kun. Juu ite vaa jaksaa! ja kun sen sisko pitää mut kiireisenä.. Suosittelen: kokeile!

Vierailija
6/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaista pahuutta, kun nainen nai miehensä kanssa ja kuvittelee naivansa jotain toista?[/quote

Saa kai sitä fantasioida mistä vaan, ei se pahuutta ole. Mutta se on, että nai puolisoaan vuosikaudet ja sen jälkeen KERTOO, etten mä ole halunnut sua seksuaalisesti enää vuosiin, olen vaan velvollisuuden tunnosta sua pannut.

Eli asian pimennossa pitäminen on hyväksyttävämpää kuin totuuden kertominen? Yeah right.

Vierailija
7/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli asian pimennossa pitäminen on hyväksyttävämpää kuin totuuden kertominen? Yeah right.

Fantasiat ovat kaikille sallittuja eivätkä vahingoita ketään. Miksi ei saman tien eroaisi jos ei puolisoaan halua ja miksi on aihetta vielä ääneen tuollaista sanoa kun voi jättää sanomattakin.

Kukaan ei muuten ole alkuperäiseen kysymykseen vastannut.

Vierailija
8/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiat ovat kaikille sallittuja eivätkä vahingoita ketään. Miksi ei saman tien eroaisi jos ei puolisoaan halua ja miksi on aihetta vielä ääneen tuollaista sanoa kun voi jättää sanomattakin.

Kukaan ei muuten ole alkuperäiseen kysymykseen vastannut.

Eihän naisetkaan eroa vaikka syytä olisi,

Vierailija
9/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet juuri tunteita tarvitse; pystyvät raiskaamaan,  käymään huorissa jne.

Vierailija
10/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisooko useimmilla miehillä kenen kanssa tahansa?

Joo. Tai ainakin pitäisi olla joku päälleen oksentanut lähipubin mummo, että alkaisi tulla toimintaongelmia.

Seksi on seksiä. Siinä voi olla jotain tunteita ohessa tai olla olematta, mutta ne eivät ole mikään edellytys puuhalle.

Joku järkisyy voi toki tehdä hommasta niin epäedullista että parempi jättää väliin, mutta ei sillä seisokin kanssa ole tekemistä.

Vierailija
11/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saatavilla oleva seksi kannattaa hyödyntää. Myös se tylsähkö sen kyllästyttävän ihmisen kanssa.

Vierailija
12/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies olisi voinut jättää tuon sanomatta, ettei ole halunnut sinua. Toisaalta, mies vaikuttaa typerykseltä, joten erotyö on todennäköisesti sinulle helpompaa.

Vierailija
13/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaista pahuutta, kun nainen nai miehensä kanssa ja kuvittelee naivansa jotain toista?

Ei se ole pahuutta ollenkaan. Pahuutta on loukata toista tahallisesti kaikkein intiimimmissä asiassa mitä on olemassa. 

Onko sinulle jokin diagnoosi? Ei ole normaalia olla ymmärtämättä tällaista asiaa. Normaalisti omalle kumppanille ei sanota rehellisesti asioita, jotka loukkaavat, paitsi jonkun neurologisen diagnoosin saaneet voivat tehdä näin. Ja muut ovat puhtaasti ilkeitä, jopa pahoja. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
14/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä voi kommentoida. Eiköhän ukolla ole ollut syynsä. Ehkä on vielä toivonut pelastavansa parisuhteen tai jotain.

Vierailija
15/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AP, olet ymmärtänyt että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa johon heillä ei ole lainkaan kiintymyssuhdetta. Naiset sen sijaan tarvitsevat jonkinlaista kiintymystä mieheen, että haluavat harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
16/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon AP, olet ymmärtänyt että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa johon heillä ei ole lainkaan kiintymyssuhdetta. Naiset sen sijaan tarvitsevat jonkinlaista kiintymystä mieheen, että haluavat harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Tunnen kyllä naisia jotka voivat naida ketä vain ja sanovat sen suoraan ja miehiä joille pitäisi olla ymmärtävä läheisyyssuhde.

Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
17/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia miehiä kiinnostaa enemmän reikä kuin se mitä on reiän ympärillä.

Vierailija
18/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sama kuin vanha oma auto, se rapistuu ruostuu ja nuhjaantuu ettei sillä viitsi enää ajaa kuin pakolliset ja sit ajellaan toisten autoilla välillä.

sama muijassakin se turpoaa lihoo ja nalkuttaa, muutuu veltoksi sängyssä ja aikaansaamattomaksi.

jos jossakin imetään enin munaa innolla ja sitten annetaan kunnon kyytiä ei voi välttyä halla aho maisilta ajatuksilta

Vierailija
19/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies voi panna naista ketä ei yhtään halua seksuaalisesti? Miten se muna sitten toimii jos mies ei naisesta kiihotu? Kai erektioon jonkinlainen kiihotus tarvitaan?

Tää on mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi