Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naida naista jota ei halua?

Vierailija
24.09.2022 |

Mieheni kertoi minulle joku aika sitten, ettei ole halunnut minua seksuaalisesti enää moneen vuoteen. On myös kuvioissa ollut muita naisia. Ero on tulossa kyllä, mutta ihmettelen miten mieheni on kuitenkin tämän koko ajan harrastanut seksiä myös minun kanssani, kerran viikossa vähintään. Eli sen naisen ketä hän ei halua.

Miehet kertokaa, miten tämä on edes fyysisesti mahdollista? Miten mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa jota kohtaan ei tunne seksuaalista halua? Seisooko useimmilla miehillä kenen kanssa tahansa? Vai onko mukana vain tosi kovat fantasiat jostakin toisesta naisesta?

Itse en pystyisi harrastamaan seksiä ihmisen kanssa ketä en halua. Ei paikat kostuisi, se sattuisi ym.

Miehet, antakaa miehistä näkökulmaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies voi panna naista ketä ei yhtään halua seksuaalisesti? Miten se muna sitten toimii jos mies ei naisesta kiihotu? Kai erektioon jonkinlainen kiihotus tarvitaan?

Tää on mielenkiintoista.

Ei seisokki kummoista ärsykettä tarvitse. Kai siinä tylsässäkin naisessa joku yksityiskohta voi visuaalisesti kiihottaa, vaikka ihminen kokonaisuutena olisi yhdentekevä.

Tai jos aivan työtehtävän kannalta asian ottaa niin voi sitten miettiä ohimennen vaikka vaimon siskon anusta tai jotain täysin ulkopuolista.

En minä, mies, ainakaan mitään esileikkiä varsinaisesti tarvitse kiihottumiseen. Riittäisi yhtä hyvin parin sekunnin aitimus verkkokalvoilla tai mielikuva aivoissa.

Vierailija
22/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee. Hän sanoo niin vain aiheuttaakseen pahaa mieltä. oikeasti hän haluaa sinua edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies voi panna naista ketä ei yhtään halua seksuaalisesti? Miten se muna sitten toimii jos mies ei naisesta kiihotu? Kai erektioon jonkinlainen kiihotus tarvitaan?

Tää on mielenkiintoista.

Nuorempana riittää pihapuun linnunpönttökin seisokkiin. Reikä kun reikä.

Vierailija
24/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon AP, olet ymmärtänyt että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa johon heillä ei ole lainkaan kiintymyssuhdetta. Naiset sen sijaan tarvitsevat jonkinlaista kiintymystä mieheen, että haluavat harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Millainen kiintymys on mieheen jonka kanssa nainen lähtee baari-illasta panemaan? Tai tinderpanojen kanssa tai laivaristeilyllä?

Vierailija
25/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naida on oikea sana, ei suinkaan mikään rakastelu. Eli mies vaan panee että saa, ja nainen on ämpärinä.

Vierailija
26/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu naida on oikea sana, ei suinkaan mikään rakastelu. Eli mies vaan panee että saa, ja nainen on ämpärinä.

Miehet huolehtii omastaan. Tee sinäkin niin.

Vierailija
27/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon AP, olet ymmärtänyt että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa johon heillä ei ole lainkaan kiintymyssuhdetta. Naiset sen sijaan tarvitsevat jonkinlaista kiintymystä mieheen, että haluavat harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Millainen kiintymys on mieheen jonka kanssa nainen lähtee baari-illasta panemaan? Tai tinderpanojen kanssa tai laivaristeilyllä?

Tämä kysymys pitää osoittaa naisille.

Vierailija
28/28 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa loukata sinua ja siksi keksi tuon, vaikka se tuskin pitää paikkansa. Todella julmaa ja kertoo hänestä paljon. Älä ota itseesi, sillä se ei kerro mitään sinusta.

Itse olen mies, enkä pystyisi harrastamaan seksiä naisen kanssa jota en halua. Henkisesti tuntuisi niin väärältä, että tuskin fysiikkakaan toimisi. En tosin ole kokeillutkaan.

Vierastan enemmistö miehistä/kaikki miehet -ajattelua, sillä yksilöitä olemme näissäkin asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi