Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaatteet Suomessa ovat niin tylsiä?

Vierailija
24.09.2022 |

Katselin äsken talvitakkeja netistä. Tummia suoria pötkylöitä oli vaikka kuinka paljon, mutta ei mitään oikeasti nättiä ja persoonallista. Marraskuu on muutenkin ihan paska kuukausi, joten kai sitä kuuluu sitten pukeutua teeman mukaan tummiin ja muodottomiin vaatteisiin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on netti, voit ostaa mieleisen takin ihan mistä päin maailmaa tahansa.

Aikaisemmin näin teinkin, mutta tullimaksut ovat nousseet ja nyt ei ole enää varaa.

Zalandosta saat tilattua ilman mitään tullimaksuja.

Sinustako Zalandon vaatteet ovat sitten nättejä ja persoonallisia? Hah.

Siellä on varmaan tuhansia takkeja joista valita. Tosin tekstistä päätellen olet niitä, ketkä haluaa käsityönä tehtyä kierrätyskamasta valmistettua oranssin ja vihreän väristä tammatakkia. Niitä ei tosiaan varmaan löydä sieltä.

Vierailija
22/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun mä taas katselin tällä viikolla et tosi paljon vihreitä ja beigejä talvitakkeja oli tullut myymälöihin. Ruskeitakin takkeja oli runsaasti mut ne taitaa mennä tohon ap:n tumma takki kategoriaan. Vaaleanpunasta ja sellasta pastelli violettia löyty kyllä. Siniset tais olla kaikki tummempia sävyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilata mitään kaunista hyllyyn ja sen jälkeen yrittää myydä niitä alerekissä?

Ps. Miksi esim. Prisma on kovin suosittu vaatekauppa... ;)

Vierailija
24/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummista takeista saa kivan näköis huiveilla (vaikka kaksi kapeampaa) tai rintakorulla (niitäkin voi tehdä itse), kylmemmällä toimii värikäs karvakaulus.

Ja nämä sopivat myös miehille.

Vierailija
25/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolta ja Voglialta löytyy ainakin kuvioituja ja värikkäitä talvitakkeja. Pötkylöitä tai siis enemmän telttoja saattavat kyllä olla, mut persoonallisuutta ei puutu.

Vierailija
26/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teilläkin ongelmat. Itse olen hoikka ihminen ja löydän helposti itseä miellyttäviä mustia putkiloita kivijalkaliikkeistä, netistä ja kirpparilta.

Vierailija
27/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on vaikeuksia löytää kaupoista riittävän tylsiä vaatteita minun makuuni. Kaikissa naisille tarkoitetuissa yläosanvaatteissa on joku pitsi, röyhelö, koriste tai muu "juttu". En minä tarvitse vaatteisiini mitään "juttuja". Olen itse se juttu. Rintavarustusta on sen verran, että miesten paidat eivät minulle istu.

Vierailija
28/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suomalainen sanonta: "Rumat ne vaatteilla koreilee."

Vierailija
29/34 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha suomalainen sanonta: "Rumat ne vaatteilla koreilee."

Mutta suomalaiset naisethan ovat rumia, joten heille juuri pitäisi myydä niitä koreita vaatteita.

Vierailija
30/34 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tähän myos syynä suomen talvi. Kun ulkona sataa lunta ja vettä taivaan täydeltä. Pakkasta 20-25 astetta. Pukeutuu kyllä mihin  tahansa mikä on lämmin. Pitkä toppatakki ei nyt oo kovinkaan tyylikäs. Mutta lämmin se kai tärkeintä. Sää olot ratkaisee kyllä aika paljon. On eri juttu pukeutua jos on aina lämmin ilma. 

Vierailija
31/34 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät ole rumia. Täyttä potaskaa..

Vierailija
32/34 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voi tilata jo jonkin näköistä vaatetta. Et tarjontaa on ja paljo 

Vierailija
33/34 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset sisäänostajat. Ne kuvittelee että suomalaiset haluaa vain tummia pötkylöitä.

Sellaisissahan 80% naisista kulkee talvisin, osa kesäisinkin.

Mä olen ostanut vaatteita käytettynä. Silloin ei voi valita väriä. 

Vierailija
34/34 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin musta untuvatakki päälle ja marimekkokassi olalle. Ei tarvitse pelätä erottuvansa massasta :)

Asiantuntija