Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit määrää kalliisiin syöpähoitoihin

Vierailija
24.09.2022 |

Vaikka syövällä olisi hyvät ennusteet, miksi lääkärit olettaa, että kaikilla olisi varaa maksaa valtavat siitä koituvat kulut. Jos potilas toteaa ettei ole moisee resursseja ja kertoo menevänsä kotiin pelaamaan pleikkaria ja odottamaan kuolemaan niin lääkärit silti yrittää pakottaa hoitoon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska täällä saat hoidon vaikkei olisi yhtään rahaa. Haet toimeentulotukea!!!!

Vierailija
2/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajathan ne mahdollisesti satojen tuhansien eurojen hoidot maksaa.

Potilaalle terveydenhuollon maksukatto on noin 690 euroa vuodessa. Ja varattomat saa noihinkin tuet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko että jos tuhansien eurojen käynnistä tulee 39 euron lasku kotiin niin että se on sitten potilaalle epäreilua?

Vierailija
4/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos potilas käy syöpäklinikalla suonensisäisissä sytostaattihoidoissa, se maksaa hänelle vain poliklinikkamaksun.

Syöpälääkkeet Kela korvaa 100 %:sesti.

Mikä tässä on ap:n mielestä kallista?

Vierailija
5/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut syöpä kaksi kertaa 26v. ikään mennessä. Luojan kiitos asun Suomessa jossa sain hoidon kummallakin kerralla ja selvisin. Ekalla kerralla olin opiskelija joten sossu maksoi laskut mitä tuli sairaalasta ja lääkkeistä. Tokalla kerralla äitiyslomalla pienillä tuloilla joten taas sossu auttoi. Kummallakin kerralla yhteiskunnan maksamat summat on ollut isoja ja noista mulle tulleet laskut vain murto-osa.

Nykyään olen yli 40v. Luojan kiitos selvisin.

Vierailija
6/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut syöpä kaksi kertaa 26v. ikään mennessä. Luojan kiitos asun Suomessa jossa sain hoidon kummallakin kerralla ja selvisin. Ekalla kerralla olin opiskelija joten sossu maksoi laskut mitä tuli sairaalasta ja lääkkeistä. Tokalla kerralla äitiyslomalla pienillä tuloilla joten taas sossu auttoi. Kummallakin kerralla yhteiskunnan maksamat summat on ollut isoja ja noista mulle tulleet laskut vain murto-osa.

Ihana kuulla. Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
7/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syöpä sinulla on ollut? Miten se löydettiin? Ihana kuulla selviytymistarina. Itse olen kolmekymppinen ja pelkään syöpää.

Vierailija
8/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei pakota mihinkään. Hoidoista voi kieltäytyä ja keskittyä vaikka pelaamaan pleikkaria.

Vierailija
9/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla. Kaikkea hyvää sinulle <3

Kiitos <3

Vierailija
10/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syöpä sinulla on ollut? Miten se löydettiin? Ihana kuulla selviytymistarina. Itse olen kolmekymppinen ja pelkään syöpää.

No tästä saattaa nyt joku tunnistaa, mutta menkööt. Eli siis mulla oli kaksi kertaa imukudosyöpä. Ekalla kerralla se löytyi sillä kun kaulan imusolmukkeet paisui eikä lääkekuurit tehonneet. Koepalasta näkyi sitten mistä oli kyse. Löytyi myös keuhkojen välikarsinasta syöpää. Tokalla kerralla huomattiin kontrolleissa, että syöpä uusiutunut keuhkojen välikarsinassa. 

Vierailija
11/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua tähän Suomen ihmeelliseen maailmaan, nostamalla se katse sieltä pleikasta.

Vierailija
12/12 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä saattaa nyt joku tunnistaa, mutta menkööt. Eli siis mulla oli kaksi kertaa imukudosyöpä. Ekalla kerralla se löytyi sillä kun kaulan imusolmukkeet paisui eikä lääkekuurit tehonneet. Koepalasta näkyi sitten mistä oli kyse. Löytyi myös keuhkojen välikarsinasta syöpää. Tokalla kerralla huomattiin kontrolleissa, että syöpä uusiutunut keuhkojen välikarsinassa. 

Huh, varmasti ollut murheellinen ajanjakso elämässäsi sairastua syöpään nuorena. Ihanaa että selvisit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä