Kuinka kusessa tulet olemaan sähkön hinnan nousun kanssa?
Kiinnostaa kuinka paljon suomen eri kunnissa ja kaupungeissa sähkön hinta on noussut. Tulkaa kertomaan oma kaupunkinne ja miten sähkösopimuksenne "voi" :D
Kommentit (36)
Vajaa 5 senttiä per kWh. Halpaa kuin saippua.
Suomalaisena tietäist, että sähköä ei tarvitse ostaa oman paikkakunnan yhtiöltä.
Nousee lokakuussa 39 senttiin. Paska mäihä mutta sen kanssa pitää pärjätä. Onneksi on velaton talo, vaikka sähköllä lämpiääkin.
Toukokuuhun saakka soppari 3,9snt/kwh, kesä-, heinä- eikä elokuussa tullut laskua lainkaan. Palautuksia kilahteli tilille noin 170 €/kk paneeleista.
N. 50€/kk , ei tuo vielä paha ole.
Ei ole vielä ilmoitettu muutoksista. Kiinteähintainen 32/kk, toistaiseksi voimassaoleva.
Ei paljon täällä kerrostalossa heilauta.
Oma 3kk lasku varmaan nousee 200€ -> 600€ ja vastikkeessa murusena mukana yhtiön sähkön nousu.
Ei mikään kauhea raha.
Hyvä kun nousee. Saa aurinkopaneeleista paremman tuoton!
Mulla nousee lokakuun alusta vähän päälle 20 senttiä/kwh, rivitalokaksio kaukolämmöllä eli sähköä ei kulu kovin paljoa jos ei niin halua. Hyvin pärjätään. Tuskin menee satasta kuussa sähköön ja eiköhän tuo laskekin eli yhden talven riesa kyseessä. On meillä kyllä taloyhtiössä ollut puhetta aurinkopaneeleiden asentamisesta, oltaisiin varmaan jo laitettu jos olisi sähkölämmitys mutta kellään ei nuo sähkölaskut ole olleet vielä suuren suuria.
Mulla toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka nyt nousee ensi kuun alusta 11 sentistä 39 senttiin kWh:lta. KSS Energia, Kouvola.
Kusessa ollaan jo muutenkin kun kaikki hinnat nousee, seuraavaksi lähtee vuokra nousuun, kuka tietää kuinka paljon. Nyt jo menee puolet palkasta pelkkään asumiseen.
Jouluun 2024 mennään 5,99snt/kWh. Olo on kuin tarinan roistolla, vieressä muiden hinnat nousee satoja%.
No tuskin tullaan olemaan mutta on varmasti henkilöitä jotka tulevat olemaan esim. sähkölämmitteisen omakotitalon omistajat joilla ei ole talossaan esim. takkaa tai uunia.
Ei vaikuta elämääni mitenkään, meillä menee sähköä niin vähän.
Talo on 169m2 ja lämpiää puulla, kuten vesikin.
Ei ollenkaan kuses, lasku edelleen sama n. 50€/2kk, niinku aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä ilmoitettu muutoksista. Kiinteähintainen 32/kk, toistaiseksi voimassaoleva.
32 MITÄ per kuukausi?
Kahden kuukauden lasku oli alle 20 euroa.
Saa minun puolestani nousta vaikka 1e/kwh, ei tunnu missään siltikään.
Ei koske mitenkään. Sama mikä hinta sopimuksessa on, kun itse ei sitä sähköä tarvitse maksaa. Meillä kelalaisilla on kissanpäivät. Ei tarvitse lämmöistä tai sähköstä pihistellä.
Just tuli lasku, kwh hinta yli 36 senttiä.
Ja asumistuki puolitettiin.
Ei auta kuin tehdä enempi muka-rikoksia.
En ollenkaan kusessa. Sähkö halpaa. Viimeisin lasku 27€ sis. sähkö ja siirto. Kerrostalo kaksio.