Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, miehet vastatkaa: Onko miehet vaan huonoja kirjoittaa vai kieliikö vähän kirjoittelu siitä ettei kiinnosta?

Vierailija
24.09.2022 |

Miten on? Siis kun mietin että voiko olla että mies on kasvokkain kiva mutta ei osaa kirjoittaa.

Vai eikö ole kiinnostunut.

Tämä kysymys siitä keskustelun vaiheesta, kun vaihdellaan ihan ekoja viestejä. Haluaisin ymmärtää!

T. Nainen

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pohtinut täysin samaa. Mies vastailee lyhyesti Whatsapissa. Oletan, ettei miestä kiinnosta enkä enää viestittele. Sitten mies ihmettelee, miksen laita viestiä hänelle enää. Tosi kiva viestitellä tyypin kans, jonka ainoat viestit minulle on tyyliin: ":D", "okei :D" tai "vai niin". Ja oma-alotteisesti minulle ei laiteta mitään, joten jätän miehen tietenkin rauhaan kun tuon enempää ei irtoa.

Vierailija
2/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet lukivat sentään edes Jerry Cottoneita. Ne olivat kuulemma ihan hyvää suomea. Nykyään pojat eivät lue mitään. Kieli ja ilmaisu ovat todella köyhtyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naiset vastatkaa. Miksi ette kirjoittele miehen kanss?. Muutama sana voi tulla mutta sitten ette kirjoittele enää mitään. Ette kerro millaista suhdetta etsitte ja miksi ette halua edes tavata. Tuskin teillä taviksilla niin paljon kysyntää on ettei ehdi. 

Vierailija
4/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan hyvä kirjoittamaan ja kirjoitan kohtalaisen paljon, jos alan viestittelemään naisen kanssa. Niistä on tullut tapaamisia ja suhteitakin. Eli omalla kohdallani menee niin, että mitä kiinnostuneempi olen sitä varmemmin ja enemmän kirjoitan, mutta toisaalta ei aina silti jaksa kirjoitella.

Vierailija
5/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis nainen ja miehet ei juuri kirjoittele mulle netissä :( paitsi alastomassa. Mulle on sanottu etten osaa markkinoida itteeni, oon vaan aito oma itteni. Nykymiehet on pas**** ja etsii jotain mitä ei oo olemassakaan ja jättää kauniit naiset yksin.. Surkeeta miehet..

Vierailija
6/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet on ilkeitä.

Minkälaisia miehiä Norjassa on?

Vierailija
7/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaunis nainen ja miehet ei juuri kirjoittele mulle netissä :( paitsi alastomassa. Mulle on sanottu etten osaa markkinoida itteeni, oon vaan aito oma itteni. Nykymiehet on pas**** ja etsii jotain mitä ei oo olemassakaan ja jättää kauniit naiset yksin.. Surkeeta miehet..

Et ole kauns muuten kuin omasta mielestä kuten rumat naiset muutenkin.

Vierailija
8/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Tinder naiset vastatkaa. Miksi ette kirjoittele miehen kanss?. Muutama sana voi tulla mutta sitten ette kirjoittele enää mitään. Ette kerro millaista suhdetta etsitte ja miksi ette halua edes tavata. Tuskin teillä taviksilla niin paljon kysyntää on ettei ehdi. 

Mielestäni miehen kuuluu tehdä alussa enemmän aloitteita ja kosiskella, niinkuin vanhaan aikaan. Minä vastaan mukavaan jutusteluun AINA ja muuta, mutta en ole se kuka johtaa tilannetta. Miksi?

Totuus on, että naisia kiinnostaa yleensä aina matchit koska ovat valikoineet ne huolella ketä swaippaa oikealle, mutta miehet levittää verkkonsa laajemmalle ja swaippailee oikealle moninkertaisen määrän naisia, joten se keneen mies valitsee olla ensin ja/tai eniten yhteydessä, se on heidän se ykkösvalinta. Joten, haluan nähdä miehen tyylistä olla yhteydessä, olenko tosiaan hänen ykkösvalinta vai pohjasakan paskakalaa. Enkä itse ikinä ota mieheen yhteyttä ensin, koska haluan nähdä että jos tuli match että keräilikö hän naisia vai halusiko oikeesti jutella just mun kanssa.

Terkuin N31

Vierailija
9/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua kun on jonossa naisia joilta tulee suoraan dnf kysely

Vierailija
10/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen meininki on lähestulkoon kaikilla siellä olevilla naisilla, monet osuman laittaneet ei välttis puhu yhtikäs mitään edes.

Mitä järkee siis edes panostaa, kun ei siitä mitään iloa saa lähestulkoon ikinä kuitenkaan, päinvastoin noi deittiappit on valtaosalle miehistä pelkkä lannistuksen ja rahan hukkaamisen lähde.

Vierailija
11/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko rakastelu puhumisen sijaan jollei löydy puhuttavaa?

Vierailija
13/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeata, kun on monikansallisen firman CEO.

Saksa Ranska ja Englanti pitää osata sujuvasti. Suomen kilellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
14/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kirjoitan pitkiä viestejä en koskaan vastaa yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella.

15/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
16/65 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ap mikään kirjoitusguru näytä itsekään olevan😅

Vierailija
17/65 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei ole viesteissä kovinkaan hyvää kirjoitustaitoa esitetty😅

Vierailija
18/65 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit vaikka lounaalle/kahville työpäivän lomaan. Sen 20 minuutin aikana tietää, kannattaako enää viestitellä. Sitä kemiaa joko on tai ei.

Etua on siitä, että

a) ollaan selvinpäin

b) ollaan ns. normaalissa lookissa, ei pyntättynä tunnistamattomaksi

c) tapaamiselle on aikaraja

d) tapaaminen on julkisella paikalla

e) kumpikin maksaa oman lounaansa - jos toinen haluaa tarjota, niin siihen kymppiin ei kenenkään talous kaadu.

f) kumpikin on menossa tapaamisesta takaisin töihin, joten vonkaamisesta ei tule ongelmaa.

Jos viestittelee pitkään, muodostuu mielikuva ihmisestä, jota ei ehkä ole olemassa. Lopulta tapaamiseen tulee ihminen, joka on pettymys - koska ennakko-oletuksia on ollut liikaa. Ihminen voi olla kiva, mutta ei se mielikuvituksen tuottama tyyppi kuitenkaan.

Ymmärrän hyvin, että pitkällinen viestittely ei ole hyvä juttu.

Vierailija
19/65 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi treffit vaikka lounaalle/kahville työpäivän lomaan. Sen 20 minuutin aikana tietää, kannattaako enää viestitellä. Sitä kemiaa joko on tai ei.

Etua on siitä, että

a) ollaan selvinpäin

b) ollaan ns. normaalissa lookissa, ei pyntättynä tunnistamattomaksi

c) tapaamiselle on aikaraja

d) tapaaminen on julkisella paikalla

e) kumpikin maksaa oman lounaansa - jos toinen haluaa tarjota, niin siihen kymppiin ei kenenkään talous kaadu.

f) kumpikin on menossa tapaamisesta takaisin töihin, joten vonkaamisesta ei tule ongelmaa.

Jos viestittelee pitkään, muodostuu mielikuva ihmisestä, jota ei ehkä ole olemassa. Lopulta tapaamiseen tulee ihminen, joka on pettymys - koska ennakko-oletuksia on ollut liikaa. Ihminen voi olla kiva, mutta ei se mielikuvituksen tuottama tyyppi kuitenkaan.

Ymmärrän hyvin, että pitkällinen viestittely ei ole hyvä juttu.

Terveisiä sinne keskiluokkakuplaan. Minun 20 min ruokatauko on käytetty jo pelkkään matkaan lounasravintolaan, sen jälkeen sitten pitäisikin jo olla takaisin työpaikalla. Luonnollisesti mitään ruokaa ei ehdi edes ottaa saati etsiä deittiä.

Vierailija
20/65 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuvasi eivät tuo kauneuttasi esille riittävän hyvin? Tai ehkä et ole niin kaunis kuin oletat olevasi?