16 vuotiaalla on ollut parin viikon sisään kylässä ainakin 3 eri tyttöä. Kahden kanssa olen nähnyt tuon pussailevan.
Äsken tuli käymään muutaman pojan ja yhden tytön kanssa meillä. Taas uusi tyttö ja taas näytti olevan jotain säpinää. Tuossa jää vielä pojalle luu käteen. Voi voi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni aikoinaan kihlasi kaikki tyttöystävänsä. Hieman kyllä nauratti hänen touhunsa, mutta aina niitä naisia riitti ja on nyt toista kertaa naimisissa. Ei varmaan päiväkään ole ollut yksin 15 vuotta täytettyään.
Terveisiä vaan sille häntäheikille, taisin olla yksi näistä onnellisista. Taisi käydä myös panemassa kaikki kylän tytöt paksuksi.
Ap. Sinun on keskusteltava pojan kanssa ehkäisystä, lakiasioissa, vastuista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään muuta, kuin että poikasi on jännäpoika. Sen sijaan jossain siellä lähistöllä asuu luultavasti myös niitä kilttejä poikia, jotka itkevät iltaisin, kun eivät saa ainuttakaan tyttöä.
Ja sitten ku saisivat niin eivät haluakaan. Kokemusta on.
N25v,40kg
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustiedemies Unski kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä luu hänelle mahtaa jäädä käteen? Ja mitäpä jos keskustelisit lapsesi kanssa, jos hänen suhdekuvionsa sinua vaivaavat?
Kun tarpeeksi leikkii muiden tunteilla, pian jää täysin yksin.
Ei noilla tuon ikäisillä pikkulolitoilla mitään tunteita noissa hommissa mukana ole. Ne haluavat melaa - ja saavatkin sitä totta kai! - kun ne ovat niin älyttömän iloluontoisia ja kiimaisia.
Sinulla on kovin ylioptimistinen ja -romanttinen käsitys noista tuon ikäisistä mimmeistä.
V**** sä olet sairas. Juurikin tuon ikäiset "mimmit" uskovat jok'ikisen heilastelemansa pojan olevan elämänsä rakkaus, jonka kanssa menevät naimisiin.
Yst.terv. entinen "pikkulolita" (yrjistä pedarille)
Itse olet pedari ja sairas.
Ei niin tyhmä voi olla pikkulolitakaan, että "uskoo jok'ikisen heilastelemansa pojan olevan elämänsä rakkaus": paitsi että Sinä ehkä olet ollut.
Nuo tuon ikäiset ja noin käyttäytyvät mimmit (siis ne jotka jakavat huolettomasti ja iloluontoisesti sitä alakertaansa noille kiehtoville pojille) eivät ole millään "tunteella" noissa hommissa mukana, vaan ne ovat vain niin mahdottoman "halullisia" ja "puutteisia" sekä seksuaalihimojensa vietävissä, eikä niillä ole mitään moraalista selkärankaa, siveyttä eikä edes kiinnostusta hillitä seksuaalisia äkkiyllykkeitään. Ja mikäs siinä on orgastellessa, kun yhteiskunta maksaa kaikki abortit, tautienhäätöantibioottikuurit, sukupuolilääkärit, vahinkolasten elatukset ja huostaanotot ynnä muut.
Toistan aiemmin kirjoittamani: käsitys, että noilla mimmeillä on tuossa mitään tulevaisuuden haaveita tai "rakkautta" tai jotain "henkisempää" mukana, on ylioptimistinen ja -romanttinen. Ei niillä ole. Niitä vie alapää, ei yläpää.
Ja siis Sinä minua vastaan aggressivisesti hyökännyt vihamielinen "ex-pikkulolita" olet itse henkisesti vakavasti häiriintynyt. Yrjistä itsellesi.
Poika on kunnon pleieri. Pelimies. Isältäkö on oppinut?