Mies ei noudata kauppalistaa
Tuo toisia tuotteita mitä ei tarvita tai sitten jättää tuomatta monta tuotetta. Kysyy vielä miksei ruoka ole valmista vaikka ei tuo jauhoja tai jotain mausteita niin sanon ettei voi tehdä ruokaa koska et tuonut mitä kauppalistassa luki. Olen myös kyllästynyt tähän mieheeni.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mies asioille edeltä ja mene itse perässä. Normi meininkiä.
Tuolla logiikalla naiset vain lannistavat ne miehet, jotka yrittävät osallistua kotitöihin kun mikään ei ole riittävän hyvää ja oikealla tavalla tehtyä.
No ei pitäisi olla vaikeata ostaa mitä listassa lukee. Täysi tumpelo ei osaa. Lapsetkin osaa.
Kuulostaa mieslapselta tai vähä-älyiseltä.Liekö niitä samoja joille pesukoneen käyttökin on liian vaikeaa. T. m41
Otat aikuisen velliper sevauvelin passattavaksesi ja ihmettelet kun ei osaa edes kaupassa käydä...
Olette kai rikkaita kun maksatte kotiinkuljetuksesta jo 10-20 euroa per kerta. Seon 100 euroa kuukaudessa. No kai työttömillä on varaa.. Vaikka minulla on varaa niin käyn kaupassa fillarilla ainakin 12 kertaa kuukaudessa.
miksi se mies sinun listojasi hakee? mene itse kauppaan listoinesi
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen tottelee miehensä listoja?
Kyllä minulla on tapana ostaa sitä mitä listaan on kirjoitettu. Jos en ole varma tuotteesta, pyydän tarkennusta.
Miksi ukoksi pitää valita se kaikkein kovin huumaiden käyttäjä? Ap saa syyttää ihan vain itseään.
Ei voi tuoda listan mukaan kun niitä ei vaan myydä alkossa