Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei noudata kauppalistaa

Nainen..
24.09.2022 |

Tuo toisia tuotteita mitä ei tarvita tai sitten jättää tuomatta monta tuotetta. Kysyy vielä miksei ruoka ole valmista vaikka ei tuo jauhoja tai jotain mausteita niin sanon ettei voi tehdä ruokaa koska et tuonut mitä kauppalistassa luki. Olen myös kyllästynyt tähän mieheeni.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas se on palstamamman mukaan mies, joka tekee asiat väärin. Vaikka ainahan se on tämän palstan olemassaolon ajan ollut niin, että teki mies sitten niin tai näin, niin aina hän tekee kaiken väärinpäin eli juuri niinkuin nainen ei halua.

Kyllähän tämän aloituksen mies tekeekin väärin. Ainoat syyt olla tuomatta, mitä listassa lukee, jollei ole itse se, joka kokkaa, ovat se, ettei osaa lukea ja se, ettei kaupassa ole listassa mainittuja tuotteita.

Jos työnjako on se, että toinen käy kaupassa ja toinen kokkaa, kyllä sen kaupassakävijän on ostettava listan mukaan, eikä mitä sattuu. Jos ruuanlaittaja itse käy myös kaupassa, hän voi ostaa myös listan ulkopuolelta, koska osaa miettiä, mihin ja miten tuotetta voi käyttää. Ihminen, joka ei tee ruokaa juuri ollenkaan/ollenkaan ei ole oikeasti kykenevä hankkimaan aineksia ns. omin päin. Hän ei luultavasti tiedä, mitä mihinkin ruokaan tarvitaan, mitä kaapeista puuttuu jne.

Kyllä minäkin ap:na suivaantuisin, jos mieheni olisi niin tonttu, ettei osaa noudattaa kauppalistaa.

Ei voi tuoda listan mukaan kun niitä ei vaan myydä alkossa

42/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä mies asioille edeltä ja mene itse perässä. Normi meininkiä.

Tuolla logiikalla naiset vain lannistavat ne  miehet, jotka yrittävät osallistua kotitöihin kun mikään ei ole riittävän hyvää ja oikealla tavalla tehtyä.

No ei pitäisi olla vaikeata ostaa mitä listassa lukee. Täysi tumpelo ei osaa. Lapsetkin osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieslapselta tai vähä-älyiseltä.Liekö niitä samoja joille pesukoneen käyttökin on liian vaikeaa. T. m41

Vierailija
44/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat aikuisen velliper sevauvelin passattavaksesi ja ihmettelet kun ei osaa edes kaupassa käydä...

Vierailija
45/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
46/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet miehesi valinnut.

Vierailija
47/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kai rikkaita kun maksatte kotiinkuljetuksesta jo 10-20 euroa per kerta. Seon 100 euroa kuukaudessa. No kai työttömillä on varaa.. Vaikka minulla on varaa niin käyn kaupassa fillarilla ainakin 12 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
48/50 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se mies sinun listojasi hakee? mene itse kauppaan listoinesi

Vierailija
49/50 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen tottelee miehensä listoja?

Kyllä minulla on tapana ostaa sitä mitä listaan on kirjoitettu. Jos en ole varma tuotteesta, pyydän tarkennusta.

Vierailija
50/50 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ukoksi pitää valita se kaikkein kovin huumaiden käyttäjä? Ap saa syyttää ihan vain itseään.