Olen itsekäs mulkvisti-mies, kysy mitä haluat!
Kommentit (30)
Vaikka tämä trolli onkin,niin tuollaisia pyörii vapaana pilvin pimein. Varattujakin on, valitettavasti. Siis valitettavasti niiden puolisoiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ny perkele et kummalla mennään ed40 vai crc ja perustelut. Jos et tie mitä noi on niin kuyl täys homppelineiti oot
Crc trahtorilla mennöö, ikini en ole muuta käyttänyt. Nyt voitkin tunkea perusteluvaatimuksesi sinne minne aurinko ei paista eli postimyyntivaimosi rööriin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä trolli onkin,niin tuollaisia pyörii vapaana pilvin pimein. Varattujakin on, valitettavasti. Siis valitettavasti niiden puolisoiden takia.
Ei naiset mitään kilttimiehiä jaksa kauaa kattoa. Ne tarvii draamaa ja jännitystä.Itsekäs kusipäisyys on tähän oiva lähde
Eikö koskaan mietitytä, että joskus oot vanha ja sairas, eikä silloin kukaan välitä susta pätkääkään? Et voi miettiä ees taaksepäin ihanaa elämääsi ja hyviä ihmissuhteita, koska niitä ei ole ollut.
Onko Ap Lahden tai Kouvolan seuduilta? Siellä niitä mulcvisti vaimonhakkaajia riittää koko maalle jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koskaan mietitytä, että joskus oot vanha ja sairas, eikä silloin kukaan välitä susta pätkääkään? Et voi miettiä ees taaksepäin ihanaa elämääsi ja hyviä ihmissuhteita, koska niitä ei ole ollut.
No minä kelailen sitten kaikkia niitä limalompakoita johon lerssini olen saanut upottaa. Naisia tullut ikkunoista ja ovista! Kun maatilan omistaa niin emäntäehdokkaita ollut jonoksi asti, jopa nuoria tytsejä.
Ap
Joo, Lahtelaiseks mäkin epäilen. Mutta joo kyllä, olet se mitä lupaat, että siitä pisteet. Ei tule tavallaan sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kelailen sitten kaikkia niitä limalompakoita johon lerssini olen saanut upottaa. Naisia tullut ikkunoista ja ovista! Kun maatilan omistaa niin emäntäehdokkaita ollut jonoksi asti, jopa nuoria tytsejä.
Ap
Mutta yksikään ei jää, ja vanha ei saa enää ketään. Siinäpähän muistelet sitten.
Kerro ny perkele et kummalla mennään ed40 vai crc ja perustelut. Jos et tie mitä noi on niin kuyl täys homppelineiti oot