Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsekäs mulkvisti-mies, kysy mitä haluat!

Vierailija
23.09.2022 |

Siitä vaan kysymään, pellet!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ny perkele et kummalla mennään ed40 vai crc ja perustelut. Jos et tie mitä noi on niin kuyl täys homppelineiti oot

Vierailija
22/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä trolli onkin,niin tuollaisia pyörii vapaana pilvin pimein. Varattujakin on, valitettavasti. Siis valitettavasti niiden puolisoiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ny perkele et kummalla mennään ed40 vai crc ja perustelut. Jos et tie mitä noi on niin kuyl täys homppelineiti oot

Crc trahtorilla mennöö, ikini en ole muuta käyttänyt. Nyt voitkin tunkea perusteluvaatimuksesi sinne minne aurinko ei paista eli postimyyntivaimosi rööriin.

Ap

Vierailija
24/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä trolli onkin,niin tuollaisia pyörii vapaana pilvin pimein. Varattujakin on, valitettavasti. Siis valitettavasti niiden puolisoiden takia.

Ei naiset mitään kilttimiehiä jaksa kauaa kattoa. Ne tarvii draamaa ja jännitystä.Itsekäs kusipäisyys on tähän oiva lähde

Vierailija
25/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koskaan mietitytä, että joskus oot vanha ja sairas, eikä silloin kukaan välitä susta pätkääkään? Et voi miettiä ees taaksepäin ihanaa elämääsi ja hyviä ihmissuhteita, koska niitä ei ole ollut.

Vierailija
26/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap Lahden tai Kouvolan seuduilta? Siellä niitä mulcvisti vaimonhakkaajia riittää koko maalle jaettavaksi.

Vierailija
27/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koskaan mietitytä, että joskus oot vanha ja sairas, eikä silloin kukaan välitä susta pätkääkään? Et voi miettiä ees taaksepäin ihanaa elämääsi ja hyviä ihmissuhteita, koska niitä ei ole ollut.

No minä kelailen sitten kaikkia niitä limalompakoita johon lerssini olen saanut upottaa. Naisia tullut ikkunoista ja ovista! Kun maatilan omistaa niin emäntäehdokkaita ollut jonoksi asti, jopa nuoria tytsejä.

Ap

Vierailija
28/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Lahtelaiseks mäkin epäilen. Mutta joo kyllä, olet se mitä lupaat, että siitä pisteet. Ei tule tavallaan sikaa säkissä.

Vierailija
29/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kelailen sitten kaikkia niitä limalompakoita johon lerssini olen saanut upottaa. Naisia tullut ikkunoista ja ovista! Kun maatilan omistaa niin emäntäehdokkaita ollut jonoksi asti, jopa nuoria tytsejä.

Ap

Mutta yksikään ei jää, ja vanha ei saa enää ketään. Siinäpähän muistelet sitten.

Vierailija
30/30 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ammatiltasi taksikuski?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi