Mieheni kakkonen otti yhteyttä
Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.
Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.
Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?
Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.
Kommentit (762)
Pettäjät ovat vastenmielistä, epäluotettavaa ja valejtelusta tykkäävää porukkaa.
Katkaisin välit läheiseen ystävättäreeni (lapsuudesta saakka) koska paljastui että suhteili salaa yhteisen ystävättäremme miehen kanssa (kyse siinäkin vuosista) ihan pokkana.
Annoin vaihtoehdot: joko suhde poikki tai ystävyytemme on siinä.
Valitsi salasuhteilun jatkamisen, joten ystävyytemme oli siinä.
Nykyään elää ilman salasuhdettaan ja "kavereitaan".
Miten tuollaiseen ystävään voi muka luottaa?
Tämä ketju on paisunut kuin mikäkin kauniit ja rohkeat mutta pidän tästä ketjusta,sillä aihe on herättänyt paljon kaikenlaista kommentointia. Toivottavasti aloittaja on kokenut vauvapalstailija eikä ota itseensä. Vastaan kysymyksiin- Mielestäni mies on kertonut tälle kakkosnaiselle sinusta jotakin tai kakkosnainen on tehnyt omia tulkintoja sinusta ja ottamalla itse sinuun yhteyttä kuulostaa jonkinlaiselta reviirihakuisuudelta tai oman egon nostatukselta. Kuulostaa ihmissuhdesotkulta jossa kaikki osapuolet elävät draamassa tai sen uhassa tai joku tässä nyt sitä soppaa haluaa keittää. Itse pesisin käteni koko touhusta ja onko joku jo kysynyt, että kerroitko miehellesi tästä yhteydenotosta? Kenen puolella hän tässä on? Itse ainakin loukkaantuisin jos minun ihmissuhteissani rakastajani alkaisivat toisilleen lähetellä viestejä siksi kukaan ei tiedä toisesta (olen siis sinkku hieman eri asia).
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on paisunut kuin mikäkin kauniit ja rohkeat mutta pidän tästä ketjusta,sillä aihe on herättänyt paljon kaikenlaista kommentointia. Toivottavasti aloittaja on kokenut vauvapalstailija eikä ota itseensä. Vastaan kysymyksiin- Mielestäni mies on kertonut tälle kakkosnaiselle sinusta jotakin tai kakkosnainen on tehnyt omia tulkintoja sinusta ja ottamalla itse sinuun yhteyttä kuulostaa jonkinlaiselta reviirihakuisuudelta tai oman egon nostatukselta. Kuulostaa ihmissuhdesotkulta jossa kaikki osapuolet elävät draamassa tai sen uhassa tai joku tässä nyt sitä soppaa haluaa keittää. Itse pesisin käteni koko touhusta ja onko joku jo kysynyt, että kerroitko miehellesi tästä yhteydenotosta? Kenen puolella hän tässä on? Itse ainakin loukkaantuisin jos minun ihmissuhteissani rakastajani alkaisivat toisilleen lähetellä viestejä siksi kukaan ei tiedä toisesta (olen siis sinkku hieman eri asia).
Olen kokenut palstailija, ei huolta, minua ei kiinnosta anonyymien kommentoijien näkemykset minusta.
Ja lisäksi olen saanut uusia näkökulmia, joita en olisi itse tajunnut. Olen positiivisesti yllättynyt näistä.
En ole vielä kertonut miehelle, kerron kyllä lähiaikoina.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.
En pysty vaan käsittämään mitä.
-ap
Kaipa hän ajattelee, että sinä olet tässä se kakkonen.
Ap on tässä kakkosnainen. Rakastajatar on miehen sydämen valittu, ap siivoaa ja hoitaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kaipa hän ajattelee, että sinä olet tässä se kakkonen.
Ap on tässä kakkosnainen. Rakastajatar on miehen sydämen valittu, ap siivoaa ja hoitaa lapset.
t: Toinen nainen
Ihan sairasta mielestäni ryhtyä joksikin "rakastajattareksi" jonkun perheensä kanssa elävän elämän täytteeksi.
Tai ukkomiehen ja isän , perheeseen sitoutumisen asemesta, alkaa pelleilemään joidenkin vieraiden naisten kanssa ( joiden kanssa yhteistä vaimon selän takana hih-hih-mukajänskä-vehkeily ja petipuuhat).
Kaksi puupäätä siinä löytäneet toisensa, ja molemmat saisivat mennä vahingoittamasta lastensa/kumppaninsa elämää yhtään enempää. Mutta eihän tommoset, itsekkäät yksinkertaiset tajua todellisesta kiintymyksestä ja sitoutumisesta omaan perheeseen oikeasti yhtään mitään.
Toi ukko on kyllä aika koira. Syöttää varmasti pajunköyttä molemille.
Olen syvästi pahoillani alkuperäisen kirjoittajan puolesta.
Kamalaa kun elämänkumppani paljastuu tommoseksi joka ei arvosta perhettään sen vertaa että suojelisi sitä kaikenmaailman pöljiltä.
"Ap on tässä kakkosnainen. Rakastajatar on miehen sydämen valittu, ap siivoaa ja hoitaa lapset."
Miehen sydämen valittu?
Mikä mies se tommonen on jolle perhe ei ole se numero 1 ja sydämen valittu.
Pelkkä lökäpöksy ja pascanjauhaja, epäluotettava tyhmiä akkoja vedättävä liero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hävettäisi.. minua on petetty ja siinä pahin asia oli, että minä sain tietää viimeisenä. Jos miehesi on kertonut jopa sinulle tästä toisesta, niin eiköhän koko kaupunki jo tiedä.. siellä ne puhuu selän takana, että voi Mirkku raukka.
Jaa että petetyn pitäisi hävetä? Eikös se ole niin, että pettäjän kuuluu hävetä?
-ap
No ei tietenkään. Pettäjä kaipaa rakkautta ja jotain mitä sinä et kylmänä ja julmana narsistina voi antaa. Ei ihme jos mies on sekaisin kuin noin laskelmoivan naisen kanssa on yhteen erehtynyt. Mitä häpeää on rakkauden etsimisessä? Ei mitään?
Jollekin sanot, että teillä ei ole kylmä tunnelma, tottakai on sinä et sitä vaan myönnä. Kysypäs lapsiltasi miltä niistä tuntuu kun isä pettää äitiä ja äiti hyväksyy sen, koska tilanteet. Noinko vähän haluat lastesikin arvostavan itseään? Minun mielestäni olet pelkkä maksullinen H uor A.
Vastailen vaikka tiedän, että on provo, kävin somesi katsomassa.Jaa että minä olen h****? Justiinsa juu.
-ap
Miehesi voi selittää mitä vaan että pilin anto jatkuu. Ehkpä susta on tehty se ensiksi pettänyt ho ro?
Et ole ollut kärpäsenä seinällä kuuntelemassa?
Miehelläsi monet kasvot, kuten kaikilla ihmisillä.
Pettäminen saattaa haavoittaa petettyä ihmistä tunnetasolla hyvin syvästi.
Ei se ole mitään eroottista leikkiä ja jänskäkivaa kuten nykyajan "sallikaikkiole itsekäs"-mentaliteetti yrittää syöttää, tuottaen täysin tunnevammaisia tai haavoitettuja yksilöitä, kykenemättä terveeseen parisuhteeseen tai toisen tunteita huomioivaan (ja kunnioittavaan) kiintymykseen.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sitä sinun pitäisi kysyä joko "kakkoselta" tai mieheltäsi. veikkaan, että mies on satuillut naiselle kaikenlaista.
Tuskin hän tälle on totuutta kertonut. Ehkä miehesi on kertonut 2.naiselle, kuinka hän ei voi "jalona ja hyveellisenä" miehenä jättää sinua, koska hän säälii sinua, koska olet mieleltäsi vakavasti sairas ja täysin riippuvainen miehestäsi.
ja kyllä, mies on kertonut vaimolleen "meistä kahdesta", mutta vaimo ei suostu päästämään miestään lähtemään, juuri vakavan sairautensa takia.
Tämä selittäisi sen, miksi "sisarvaimokkeesi" "antaa sinulle anteeksi" ja ymmärtää sinua, mutta toivoo myös sinun ymmärtävän, että miehesi kuuluu nyt hänelle joten miehelläsi ei ole enää mitään velvollisuutta huolehtia sinusta.
Eli raukkamainen miehesi on huijannut sen naisen uskomaan johonkin höpöjuttuun missä hänen vetkuttelunsa sitoutumisen suhteen esitetään sankarillisessa valossa ja kuinka hän on uhri itsekin ja sinä olet kätevästi se pääpahis.
Tässä ketjussa on aivan vimmaisia ihmisiä huutamassa, että mies ei enää rakasta ap:ta ja tämä on läheisriippuvainen, kun ei lähde tuollaisen miehen luota. Ihan tiedoksi teille, että kaikki eivät mene rakkaudesta naimisiin. Avioliitto voi olla järkisopimus kahden aikuisen välillä ja lähteä siitä, että tullaan toimeen keskenään, on sama arvopohja, halutaan sellainen elämänmuoto, johon ei yksin ole mahdollisuutta. Esimerkiksi omakotitalo ja lapsia. Jotkut ovat etsineet kumppania ja rakkautta kauan, ja kun keski-ikä alkaa kolkutella eikä kumppania löydy, sitten voidaan tehdä tällainen ratkaisu. Ei siihen rakkautta tarvita, toveruus ja yhteinen halu tulevaisuuteen riittää. Siinä voidaan harrastaa seksiä perusvietin tyydyttämistä varten, mutta toisaalta ei se kauheasti loukkaa, jos käy ilmi, että toinen on käynyt pökkimässä vähän vierastakin lihaa. Se ei tarkoita sitä, että toinen olisi jättämässä pesän, mitä se vieras liha ei välttämättä ymmärrä tai hyväksy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen saattaa haavoittaa petettyä ihmistä tunnetasolla hyvin syvästi.
Ei se ole mitään eroottista leikkiä ja jänskäkivaa kuten nykyajan "sallikaikkiole itsekäs"-mentaliteetti yrittää syöttää, tuottaen täysin tunnevammaisia tai haavoitettuja yksilöitä, kykenemättä terveeseen parisuhteeseen tai toisen tunteita huomioivaan (ja kunnioittavaan) kiintymykseen.
Ei ole koskaan ennenkään kyetty. Surullisia tarinoita on historia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
No varmaan se sun miehes on kertonut ties mitä ja syytellyt jostain. Kysy mieheltäsi siis, mitä hän on väittänyt sinun tehneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta ap on pukin puoliso, en jaksa arvostaa tuollaistakaan naista. Hölmöjä olette molemmat ämmät.
Ihan sama minulle, arvostatko minua vai et. Minussa ja kakkosnaisessa on kuitenkin se iso ero, että minä en petä.
Kaikki naiset pettää, fyysisesti tai tunnetasolla. Joten ei auta muu kun antaa teikäläisille anteeksi.
Muistakaa pelätä tännänkin kaikkea ja lukea lisää lehdistämme.
Kaikki on hyvin mutta lukekaa ja ahdistukaa pliis lisää niin ommistajamme saa lisää rahaa.
Ei muuta kun koneelle ja otat sellaisen esiin kun avioerohakemus. Ruksi ruutuun ja paperit menemään. Vai lompakon kanssako olet naimisissa?