Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää ette ole syöneet esim. 10 vuoteen?

Vierailija
23.09.2022 |

Itse tajusin juuri, että uunileipiä - vaikka ne ovat ehkä maailman parhaita ja helppoja tehdä.

Entä te?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapuuroa.

Lapsuudessa viimeksi. Oli legendaarinen herkku. Vieläköhän sitä löytyy kaupasta? Muistaakseni oli mannapuuroa?

Vierailija
42/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoon leivottua ranskanleipää.u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunijäätelöä!

Vierailija
44/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mövenpick jäätelöt. Ihan parhaita! En tiedä saako mistään enää edes, mutta nykyään olen pienen lähikaupan jäätelövalikoiman varassa.

Vierailija
45/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata en ole syönyt 20 vuoteen.

Vierailija
46/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunituoretta ruisleipää voilla. Lapsena maalaistalossa söin, jo tuoksu heti ovella oli huumaava!

Vierailija
47/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaapuuroa.

Lapsuudessa viimeksi. Oli legendaarinen herkku. Vieläköhän sitä löytyy kaupasta? Muistaakseni oli mannapuuroa?

Löytyy vielä :D. Itse ostin just viime viikolla.

Sitten aiheeseen: En ole syönyt ttoooooooooooooooooooooosi pitkään aikaan Bebe leivoksia. En vaan millään raaski ostaa niitä, itse en osaa leipoa.

Vierailija
48/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin syksyisin tekisi mieleni taas naurisleipää, mutta sitä ei täällä kaupoista saa.

Oih tätä syötiin lapsuudessa pohjanmaalla

Saako sitä jostain? Itsekin sain naurosleipää joskus lapsuudessa, mutta en muista nähneeni sitä missään kaupassa. Ostaisin kyllä, tykkäsin siitä.

Vierailija
49/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaapuuroa.

Suklaamannaa saa varmaan vieläkin jostain kaupasta. Paikallisesta Prismasta saa näköjään Nalle-nimisiä suklaanmakuisia mannaryynejä.

Vierailija
50/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,9% suklaajäätelöä jossa oli sisällä löysää tummempaa suklaakastiketta.

Vierailija
51/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moussea!

Vierailija
52/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa.

Olen syönyt montakin pitsaa 10v sisään, mutta eivät ne maistu samalta kuin silloin, kun tilattiin veljien kanssa puhelimella pitsaa ja katseltiin yhdessä vuokraleffoja.

Vierailija
53/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanleipää ja sultsinoita

Vierailija
54/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obatzdaa en ole sen jälkeen syönyt, kun Baijerista muutimme pois.

Vierailija
55/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa mullakin. Kun olin lukioiässä, kävin pitseriassa ainakin kerran viikossa, kun harrastukseni takia siitä ohi menin kuitenkin. Nuorena aikuisena tuli toisinaan pitsan himo ja askeleet töpöttivät Pizza Hutiin tai Rossoon. Nyt äitinä ruuhkavuosissa ei jostain ihmeen syystä ole pitsa ollut ruokalistalla. Kiitos muistutuksesta! Pitäisi tehdä itse vaikka heti nyt viikonloppuna :)

Vierailija
56/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus... tuli mieleen, ettei sinisimpukoita ole tullut syötyä aikoihin - tai osterita - ei ole vain jaksanut / tullut mieleen. Ja nyt alkoi tekemään mieli...

Vierailija
57/95 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravo banaanisuklaa jäätelöä. Viimeksi joskus lapsena kun kaverin kanssa mentiin heille suoraan koulusta ja otettiin pakkasesta kulhoihin hieman jätskiä ja sitten mentiin hänen huoneeseensa pelaamaan ja syötiin samalal jäätelöä.

Vierailija
58/95 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaidosta tehtyä uunijäätelöä. Poronkäristystä, hirvenpaistia tai ruiskorppujauhoilla leivitettyjä ja voissa paistettuja haukifileitä. Big Mac -hampurilaista. Mykyrokkaa. Mustaamakkaraa ja puolukkahilloa. Kanakormaa.

Sitruunamarenkitorttua, äidin tekemiä pikkuleipiä tai sitruunakeksejä. Ruususuklaata. Puolukkalimpparia.

Mummon tekemää reikäleipää tai leipäressua. Leipäressua ylipäätään, opiskelija-aikojen herkkua! Vatruskoita, pyörylöitä tai lörtsyjä. Possumunkkeja. Mairen berliininmunkkeja, niitä pitkulaisia joissa oli sisällä hilloa ja kermavaahtoa ja päällä vaaleanpunainen sokerikuorrute.

Merkkareita. Mansikka- ja banaanivaahtiksia.

Vierailija
59/95 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ternimaidosta tehtyä uuniJUUSTOA! ***n autocorrec

Vierailija
60/95 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata