Onko työharjoittelijatytön kanssa flirttailu muka pettämistä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko olla solvaamatta miehiä? Ja olen kolmekymppinen, joten ole mikään setä. -AP-
Olet tytölle setämies.
Vaikka tyttö olisi vanhempi?
Kolmekymppinen tai yli ei ole enää tyttö.
No mistä sinä muiden iän tiedät? Miksi tytöttelet minua yli 3-kymppistä?
Nämä on asioita, jotka määritellään jokaisessa parisuhteessa erikseen. Eli: onko sinusta pettämistä se, jos vainosi flirttailee työharjoittelijanuorukaisem kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä on asioita, jotka määritellään jokaisessa parisuhteessa erikseen. Eli: onko sinusta pettämistä se, jos vainosi flirttailee työharjoittelijanuorukaisem kanssa?
Asiallinen komentti miesvihan keskellä. Kiitos. Totta puhut. Mutta nyt kysynkin sellaista "yleistä" mielipidettä, jos noin voidaan sanoa. -AP-
Ei oo
Mutta en kyllä pitäisi siitä
Vaimonasi
Ei se ole
Tuskin kukaan sen takia eroaa
Ei
mutta
Onhan se vaimollesi noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko olla solvaamatta miehiä? Ja olen kolmekymppinen, joten ole mikään setä. -AP-
Olet tytölle setämies.
Silloin ei sanota tytöksi. On nainen.
Aina on johtajat sihteerien ja assarien kanssa flirttailleet 😅
Ei ole
Pahan mielen saa kumppanissa aikaan kyllä
Vierailija kirjoitti:
Meni näköjään miesten haukkumiseksi naisilla. Jos tästä lähtien vain miehet vastaisi. -AP-
Vain miehet saisivat vastailla mammapalstalla? Suuntaa ylikselle, hommalle tai suoleen siitä, emme tule perässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tytölle setämies.
Jos olet se, joka väitti olevansa 3-kymppinen, niin ei sitä vanhempi ole mikään "tyttö"
Työharjoittelijoiden kanssa myöskään anaaliseksi ei ole pettämistä.
Lopeta !!!! Se tyttö ei halua flirttailla sun kanssa, mutta kuvittelee ei ole vaihtoehtoja
Vierailija kirjoitti:
Lopeta !!!! Se tyttö ei halua flirttailla sun kanssa, mutta kuvittelee ei ole vaihtoehtoja
Hymyilee aina kun tapaan tytön
Nytkin
Flirttaili, hymyili ja kysyi voisiko hänen asioitaan tarkastella, jos voisi saada enemmän hommia
Siis hommia mun alaisuudessa
Se käy kuumana selvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilee aina kun tapaan tytön
Nytkin
Flirttaili, hymyili ja kysyi voisiko hänen asioitaan tarkastella, jos voisi saada enemmän hommiaSiis hommia mun alaisuudessa
Se käy kuumana selvästi
Oot vaan nyt cool
Ja saat pesää
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti haluaa!!!
Kolmekymppinen tai yli ei ole enää tyttö.